wtorek, 26 maja 2015

Biel z miętą.

Kolor miętowy zachwyca mnie ostatnio na tyle, że mam ochotę łączyć go z każdymi kolorami, szczególnie z tymi pastelowym.  Tym razem praktycznie wszystkie elementy są utrzymane w białej kolorystyce, wyróżniają się dopasowane spodnie, które znalazłam w ebutik. Materiałowe spodnie nadają się w sam raz na ciepłe dni, w sytuacjach gdy nie chcemy pokazywać nóg. Przyznam również, że odkąd w moich zestawach eliminuję kolor czarny czuje się lepiej, świeżej i bardziej komfortowo. To takie odświeżenie po zimie w momencie gdy praktycznie przez wszystkie chłodne dni ubierałam się w szaro bure kolory.











| żakiet - metka, spodnie - butik, buty - czasnabuty, torebka - reserved, zegarek - lorus, koszula - choies |

Instagram

45 komentarzy:

  1. Lubię takie jasne kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne, łącznie z szarą torebką oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna stylizacja :) spodnie są naprawdę super
    mają swietny kolor :) cóż, ja takimi nie mogę się pochwalić
    raczej chodzę w ciemnych lub bardzo jasnych ubraniach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie spodnie, bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. biel i mięta to idealne połączenie kochana :)
    Pozdrawiam
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, miętę to ja uwielbiam... i to dosłownie :)
    ale najbardziej urzekł mnie biały żakiet - śliczny!

    Buziaki
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się połączenie biel z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowe spodnie są cudowne, chociaż w tej stylizacji zakochałam się w żakiecie! Przecudowny jest! Szpilki też bardzo ładne i co najważniejsze wydają się(ale może tylko wydają właśnie...) dosyć wygodne.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo świeże połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja lubię patrzeć na Twoje stylizacje! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  13. Biel z pastelami to dla mnie idealne połączenie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale!
    bardzo dobrze, że przy takiej ilości białych elementów postawiłaś na nieco bardziej "szalony" kolor, niż czerń!

    (choć ja prywatnie czerń bardzo lubię ;))

    wiosennie ta całość wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    co powiesz na wzajemną obserwacje ?

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, bardzo dobrze Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wiosennie! Świetnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne spodnie :) Wspaniały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post!
    będę zaglądać:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam połączenie bieli z miętą <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spodnie i żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  22. Żakiet mnie zachwycił, a połaczenie bieli z miętą daje poczucie świeżości, jest super :) pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny zestawik!:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw! :)
    Szczególnie podoba mi się marynarka oraz spodnie jak i torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam, że byłoby Ci bardzo ładnie w włosach do ramion / trochę za ramiona. Nie brałaś tego pod uwagę?

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć, mam do Ciebie prośbę. Czy mogłabyś mi jakoś wytłumaczyć, jak wgrałaś na bloga "okienko" z gochat? Bardzo, bardzo mi na tym zależy, a sama nie wiem jak tego dokonać.
    Pozdrawiam, stała czytelniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gochat zainstalował mi sam założyciel :)

      Usuń
    2. rozumiem. czyli nie ma takiej możliwości dla innych? :) dziękuje za odpowiedź :*

      Usuń
  28. śliczny żakiet jak i cała stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Biel z Mięta to klasyczne połączenie jednak w twoim przypadku wyszły naprawdę ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz,świetny blog :)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealne połączenie kolorystyczne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię takie połączenie; ) idealne na wiosnę; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny delikatny zestaw, taki świeży z charakterem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam miętowy kolor :) świetne lekkie i zwiewne połączenie dla kobiety z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  36. żakiet rewelacyjny, piękne połączenie moje ulubione (:

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie! Piękny zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne połączenie pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !