niedziela, 17 maja 2015

Jak to było przez 4 lata - urodziny.

Z okazji 4 urodzin bloga przygotowałam dla was obszerny wpis ukazujący rok po roku co działo się na blogu od dnia założenia po dzień dzisiejszy. Oczywiście chce wam także ogromnie podziękować że wytrzymaliście tu ze mną 4 lata i przez te 4 lata mój blog się tak mocno rozwinął. To dla mnie ogromny sukces, który udało mi się osiągnąć dzięki wam. Pokrótce przybliżę wam co się zmieniło u mnie przez te 4 lata.... 



Gdy w 2011 roku zaczęłam blogować chodziłam do szkoły, do technikum informatycznego, Pierwszy rok blogowania był taki byle jaki, wpisy pojawiały się bardzo rzadko i nie miałam motywacji do prowadzenia bloga. Dopiero w 2012 roku zaczęłam robić to systematyczne, wtedy też ukończyłam szkołę, zdałam maturę jak i egzamin zawodowy - jestem informatykiem. Wtedy też niestety przytyłam, z 53 do 62 kg. Okres w którym ważyłam 62 kg trwał mniej więcej od maja do października, To właśnie w 10 miesiącu 2012 roku postanowiłam wziąć się za siebie i już pod koniec grudnia 2012 ważyłam 8kg mniej. Od tego października 2012 do dnia dzisiejszego regularnie ćwiczę i w efekcie schudłam 15kg. W 2012 roku też zdałam prawo jazdy, a w 2013 roku kupiłam swoje pierwsze auto, na które zapracowałam sama - seicento ;). W 2013 roku dokupiłam nowy obiektyw, a w 2014 zmieniłam aparat na nowy. w 2014 roku zrobiłam też swój pierwszy i pewnie nie ostatni tatuaż i w grudniu stałam się oficjalnie okularnikiem :). Ten 2015 rok jak na razie dla mnie to jedne wielkie zmiany, kolejny już raz zmieniłam auto, a dodatkowo moje życie obróciło się o 180 stopni. Mam nadzieję że te zmiany się nie zakończą i oczywiście wszystkie będę mega pozytywne. 































27 komentarzy:

  1. Przecież juz wrzucałaś takiego posta z tymi zdjeciami.. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycająca metamorfoza stylu i ciała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, gratulacje! Trzymaj tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post, zmieniłaś się i to bardzo , powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę jestem pełna podziwu. Chciałabym się tak zabrać za siebie. Dużo razy próbowałam, ale kończyło się niestety no negatywnie. Teraz skończyłam liceum, mam długie wakacje, także może tym razem się uda. Motywujesz :)
    Pozdrawiam, tusiap.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zauważalna zmiana w blogsferze ever! :) wyrobiłaś się bardzo i miło się patrzy. Życzę kolejnych lat w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem metamorfozy! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę Ci tylko pogratulować!
    Wytrwania, chęci i tego że tak bardzo sie poświęcilas dla strony i włożyłaś w nią dużo serca i pasji :)

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna metamorfoza, która z pewnością dla sporej liczby osób jest motywacją w dążeniu do własnego celu :) super zmiana sylwetki ale również i w stylu zdecydowanie na plus! :) jesteś dla mnie wzorem do naśladowania :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wow , zmiany ogromne! Jesteś świetna w tym co robisz i mam nadzieję,że będziesz tu z nami jeszcze kolejne 4 lata ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki samochód teraz kupujesz :)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dalszych sukcesów! Najważniejsze to nie bać się zmian :)

    buźka
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie myślałaś o powrocie do grzywki, takiej, jaką miałaś np w 2013 roku..?? Twoja twarz wygląda wtedy o wiele korzystniej, łagodniej, a nie tak kanciasto i kwadratowo.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co sie stalo z blogiem?? Te posty juz byly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam na fanpage bloga, że wszystkie treści z bloga zostały usunięte przez zawistną osobą, dlatego postaram się przywrócić chociaż wpisy z ostatnich 2 miesięcy.

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz, szukalam informacji na fnp ale byc moze gdzies mi umknela, powodzenia!! :*

      Usuń
    3. Ja pierdzielę... tyle postów... Maskara :-/
      Słuchaj kochana, nie wiem, czy znasz taką stronę archive.org Jeżeli nie, to koniecznie sprawdź ją. Tam może być zarchiwizowanych sporo Twoich postów, więc jakbyś chciała, to możesz sobie pokopiować stamtąd i napisać te posty od nowa. Szkoda by było tak to zostawić, bo skoro tylu postów już nie ma, to możesz stracić sporo ruchu z wyszukiwarki. Jakbyś miała problem z ogarnięciem co i jak na tej stronie, to pisz do mnie śmiało.
      Naprawdę nie zazdroszczę Ci takiej sytuacji, ale dasz radę :-) Trzymam kciuki :-*

      Usuń
  16. życzę wielu kolejnych urodzin! Lubię Twojego bloga :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę bardzo się zmieniłaś, jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna przemiana pokazalas ze jak sie chce to mozna !

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna i stylowa metamorfoza, tylko pozazdrościć :)) Powodzenia na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczny blog i stylizacje :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna metamorfoza! :) włosy tez na plus, są bardziej geste ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem tutaj pierwszy raz a już mile zaskoczona. To jest niesamowite jak zmieniałaś się z roku na rok. Urzekło mnie Twoje łączenie kolorów :) Masz na prawdę świetne stylizacje. Metamorfoza udała się jak najbardziej. Sama ostatnio przytyłam i staram się zgubił zbędne kilogramy i mam nadzieje, że w końcu mi się uda. Zaczynam obserwować i będę wpadać po każdym dodaniu nowego postu, bo widzę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowana różnica z olbrzymim plusem :) Świetna metamorfoza, genialne zestawy. Niesamowita jesteś :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !