czwartek, 28 maja 2015

Moje ćwiczenia! Moje efekty!

Dawno nie aktualizowałam informacji na temat moich treningów. Jedynym miejscem, w którym możecie śledzić moje poczynania na temat ćwiczeń jest instagram ( klik ) Do tej pory pojawiło się 7 obszernych wpisów na temat mojej metamorfozy, wpisy znajdziecie tutaj 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 
Łącznie zgubiłam 15 kg, schudłam z 62 do 47 kg. Jeżeli chodzi o wagę to nie przykładam do niej dużej wagi, od roku jest stała. Najważniejsze są centymetry i to miara powinna być naszym najlepszym przyjacielem podczas całego procesu gubienia zbędnych kilogramów. Co do ćwiczeń to staram się je urozmaicać, teraz od stycznia wykonuje treningi Ewy Chodakowskiej Speed Effect. To 45 minutowy trening zawierający rozgrzewkę, trening interwałowy i rozciąganie. Prezentuje go Tomasz Choiński, a cały trening możecie obejrzeć na YouTube. Oczywiście te 45 minutowe treningi urozmaicam treningami Mel B na nogi, brzuch. Treningiem od Tiffany na boczki i kręceniem hula hop. Jeżeli chodzi o moją dietę, to nie jest już ona tak restrykcyjna jak na początku. Po prostu się nie przejadam i staram się jeść mniej, a częściej. Nadal rezygnuję z napoi gazowanych na rzecz wody i zielonej herbaty. Słodycze są moją słabą stroną na tyle mocno, że nie odmawiam sobie czekolady. Taki mój mały grzeszek, z którego jest mi ciężko zrezygnować. Jedynym mankamentem nad którym cały czas pracuję są jeszcze moje uda, pośladki i boczki. Polecam także treningi na biust, na prawdę działają cuda. 


















| oprawki versace via kodano |

51 komentarzy:

  1. Wow! Fajna Dziara! Figura super. Można pozazdrościć. Ja ciągle przekładam ćwiczenia, a bo zmęczenie a bo praca a później lenistwo i jeszcze raz lenistwo. Zazdroszczę samozaparcia i tak wielkiej woli do pracy nad Sobą. Podziwiam takich ludzi jak Ty :)

    Zapraszam do siebie:
    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No Daria - szacun. Sama wiem po sobie, jak nie jest łatwo zapanować nad ciałem. Ale nas dzieli pokolenie. Świetnie wyglądasz, nie masz boczków i nie wpadnij w bigoreksje lub anoreksje. Wyglądasz kobieco, szczupło, pięknie, kobieta ma być smukła, gibka, ale nie wyżylona za nadto. Twoja waga to już musza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre efekty! I na pewno wypróbuję trening Ewy z Tomkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 15 kg. Szacun... Mnie po Chodakowskiej plecy strasznie bolą, mimo że robię jak najdokładniej ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię dodatkowo z obciążeniem, teraz już 1,5 kg na rękę :)

      Usuń
    2. O paaaaanie. No to powiem Ci, że szacun. Zdecydowanie będę śledzić co i jak. Może i mi się w końcu uda ;)

      Usuń
  5. Wow - świetną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulala! pięknie! Efekty wspaniałe - ale z Ciebie laska! już Cię nie lubię :P foch :P
    Tradycyjnie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wyglądasz rewelacyjnie, ja też mam słabość do czekolady, ale ograniczam słodycze do minimum, raz na jakiś czas robię sobie dzień oszusta i wtedy pozwalam sobie na słodycze, a tak sięgam po owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu WOW *.*
    tusiap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest czym oddychać i na czym siedzieć jakby to powiedzała moja babcia :D
    Super figura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej a powiedz buty to takie specjalnie do ćwiczeń kupiłaś? bo widzę że są to adidasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam buty do ćwiczeń i polecam takich butów każdemu kto ćwiczy ;) adidas arianna II :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. wspaniała figura:) biorę się za siebie jak tylko nasze maleństwo pojawi się na świecie:) na razie korzystam z beztroski pod każdą postacią:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :) perfekcyjna figurka

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać ogrom twojej ciężkiej pracy by twoja figura wyglądała wspaniale! Masz bardzo ładny brzuszek który możesz pokazywać wszędzie :) Podziwiam i jestem pod wrażeniem Twojej motywacji.
    Pozdrawiam i dodaje do grona obserwatorów !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo! Świetna sylwetka! :)
    zapraszam na mojego bloga o fitnessie i zdrowym stylu życia
    http://trocheruchu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochan wyglądasz świetnie - opłacało się;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rewelacyjne ciało! Piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie niestety nie sama czekolada a słodkości ogółem są przyczyną słabych efektów ;/ zbyt często podjadam i chyba za dużo jem. też ćwiczę z Ewą i polecam Turbo Wyzwanie i Sekret :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cóż, już gdzieś tam pisałam, że w sumie też dużo schudłam ostatnimi czasy, ale razem z kilogramami uciekła mi piękna kobieca pupa (na szczęście trochę biustu mi zostało! :D). Uważam, że teraz masz świetną figurę! Bo z rzeźbą nie ma co przesadzać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna sylwetka! Brawo za wytrwalosc! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz co... Gratuluję! Gratuluje przede wszystkim efektów, ale i determinacji bo mi np jej brakuje... ! to duży sukces!
    Pozdrawiam i zapraszam na skromny konkurs ;) http://atramworld.blogspot.com/2015/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod ogromnym wrażeniem! :)
    Życzę powodzenia w dalszym osiąganiu celów :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze Ci pogratulować samozaparcia w celu i silnej woli ♥
    Piorunujące efekty- ohh zazdroszczę, zazdroszczę!

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna figurka! Powodzenia w dalszych treningach! Sama zaczęłam niedawno trening z Chodakowską, więc już wiem że to ciężka praca... :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważaj jak robisz fotki bo z nich jasno wynika że nie masz tatuażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego miała bym go nie mieć skoro go robiłam pół roku temu ?

      Usuń
    2. to dlaczego na instagramie na fotkach raz masz na prawym ramieniu raz na lewym ?

      Usuń
    3. efekt robienia zdjęć w lustrze - odbicie lustrzane
      https://instagram.com/p/v0hkMWx_0b/?taken-by=porcelaindesire

      Usuń
  26. Polecam na wew. Partie ud trening ewy chodakowskiej. Wpisz na youtube "ewa chodakowska ud" i wykonuj po każdym treningu. Dla mnie to Relax a efekty przerosly oczekiwania. Martyna

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna, wysportowana figura;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetną masz figurę i super tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję efektów, masz naprawdę świetną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulujemy, Twoje ciało wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale wyglądasz :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna figura, gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trafiłam przypadkiem. Wyglądasz świetnie, gratuluję samozaparcie i dyscypliny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej chciałam prześledzić wcześniejsze wpisy dot. odchudzania ale chyba je skasowałaś :<
    a liczyłam na inspirację i motywację:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam,czemu nie ma postów starych?:(

      Usuń
    2. Również podbijam, nie można wyświetlić :(

      Usuń
    3. też chciałam prześledzić stare posty, ale ich nie ma :/

      Usuń
  35. Mój były facet usunal mi w maju bloga, niestety nic nie udalo mi sie z niego odzyskać, pisalam o tym kiedyś na fanpage ,

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !