środa, 20 maja 2015

Ptaszki!

Biała sukienka w kolorowe ptaszki to zdobycz z zeszłego roku. Przechadzając się w tym roku po sklepach widziałam bodajże w mohito ten sam motyw na kieckach i spódniczkach wiec pewnie ptaszki będą dość popularne tego lata. Swoje znalezisko wykopane z dna szafy zestawiłam z błękitną marynarką i beżowymi, klasycznymi szpilkami. Szara torebka to już klasyk wśród moich zestawów, rozglądałam się za nową jednak nic ciekawego nie wpadło mi w oko. 












|Marynarka - allegro, sukienka - choies, buty - pantofelek, zegarek- lorus, torebka - reserved, naszyjnik - gugama | 

41 komentarzy:

  1. Dlaczego posty się dublują? Jakaś awaria? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam na fanpage bloga, że wszystkie treści z bloga zostały usunięte przez zawistną osobą, dlatego postaram się przywrócić chociaż wpisy z ostatnich 2 miesięcy.

      Usuń
    2. Jak ktos mogl to zrobic? :( strasznie lubie Twojego bloga. Jestes normalna dziewczyna. Nie sadze zebys komus podpadla. Ludzie sa straszni. Nie poddawaj sie i dalej dodawaj wpisy :*

      Usuń
    3. niestety, bliskie nam osoby ranią nas najbardziej...

      Usuń
    4. W takim razie trzymam kciuki! A zawistnik niech się wścieknie! Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Mam wrazenie, ze zrobil to Twoj byly facet, ktory chyba srednio znosi to, ze nie jestescie razem...

      Usuń
  2. Jejku jak pięknie ;) Strasznie podoba mi się kolor marynarki ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, bardzo uroczo wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw jest bardzo ładny, a te ptaszki na sukience bardzo urocze. :) Wydaje mi się, że komentowałam już ten post, możliwe to?

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna stylizacja ! zapraszam do mnie ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/2015/05/testujemy-ciuchy-z-p-r-i-m-r-k-a.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie rowniez podoba się szarość na torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najsłodsza sukienka jaką widziałam w ostatnim czasie. Świetnie wyglądasz. Masz bardzo ładne nogi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest cała stylizacja, bez wyjątku. Nic bym tutaj nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna sukienka! Cudo

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukieneczka i cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta sukienka jest mega śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, sukienka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie w błękicie :-) sukienka przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna marynarka :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Cię w tym żakiecie :) A sukienka także piękna :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Napiszę kolejny raz, takie ptaszki są urocze i ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja. Przypomnij mi proszę producenta twoich oprawek okularowych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wyglądasz, a sukienka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostawiam Ci nominację do LBA. Więcej informacji u mnie -> http://anonimowaa12.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się ptasie motywy na ubraniach, wypracowałaś sobie świetną figurę! Zazdroszczę wytrwałości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ptaszki cudo, szkoda, że ktoś niszczy twoją pracę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, promiennie ♥
    sukienka bardzo do ciebie pasuje!

    Buziaki,

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie! :)
    Ciekawa sukienka. Bardzo podoba mi się żakiet. Zresztą całość jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja! Sukienka urocza

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !