poniedziałek, 18 maja 2015

Revitalash

Praktycznie dzień w dzień katuję moje rzęsy maskarą, dlatego też staram się aby mimo ciągłych zabiegów były nadal zadbane i przede wszystkim były :) Już od dawna używam odżywek i innych tego typu produktów aby podtrzymywać moje brwi przy życiu. Tym razem trafiłam na Revitalsh Advenced, odżywka, dzięki której moje rzęsy stają się idealne mimo ciągłego używania tuszu do rzęs i eyelinera. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia rzęs przed kuracją, ale już po miesiącu widzę zaskakujące efekty. Włoski stały się przede wszystkim grubsze i bardziej wyraziste. Ciężko mi się wypowiedzieć co do długości, ponieważ nigdy na nią nie narzekałam, moim problemem były raczej liche rzęsy, mało widoczne. Za sprawą Revitalash mój problem minął, a to nawet nie połowa kuracji. Kuracja tra około 4 miesięcy a jej koszt w skali miesiąca to kwota na obecnej promocji około 60 zł. 





15 komentarzy:

  1. ja mam problem z odżywkami do rzęs, bardzo mnie po nich pieką oczy, nieznośnie. Będę teraz robić trzecie podejście ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swoje długie rzęsy :) na razie nie potrzebuję takiej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sounds like a great mascara!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tę odżywkę, mam z natury długie rzęsy, więc gdy jej używam efekt jest taki, że nawet profesjonalne wizażystki mi nie wierzą, że to moje własne rzęsy ;) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałaby mi się taka odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odżywka!!!!
    Bardzo zaskakujące efekty po kuracji

    ~~>~~>~~>~~>>
    Zapraszam również na mój blog
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. This post is absolutely wonderful!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie ją kupię i wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam FEG i też polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie umiem się malować więc to chyba też odpada :p

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !