niedziela, 17 maja 2015

Wąż i mięta.

Miętowa marynarka to zakup z zeszłorocznej wiosny, jest na tyle długa, że służy mi jako lekki płaszczyk i akurat w tym zestawie połączyłam ją z białą bluzką z bonprix. Całości zyskała ciekawego wyrazu po założeniu szarych, wężowych legginsów z bonprix. Ostatnio bliskie mojemu sercu są też torebki, kuferki zakładane przez ramię. Mega wygodne, praktyczne takie w sam raz na co dzień. To już moja trzecia i jak zwykle kupiłam ją w reserved. Lakierowane buty to hit tej wiosny, akurat wybrałam czarne klasyczne jednak na tym kolorze nie poprzestanę. Mam jeszcze beżowe, planuję na pewno zakupić tez błękitne i białe. 








| legginsy - bonprix, bluzka - bonprix, marynarka - mosquito, buty - pantofelek24, torebka - reserved, zegarek - lorus |

Instagram

2 komentarze:

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !