niedziela, 17 maja 2015

Zapachy wiosny.

Zima nie była jakaś szczególnie ciężka, ale mimo to czekam na wiosnę i pierwsze promienie słońca. Na początek skupiłam się na garderobie, dlatego na wieszakach pojawiły się pastelowe wiosenne koszule i spódniczki. W drugiej kolejności zapragnęłam czuć wiosenny zapach w moim pokoju. Dlatego odwiedziłam mydlarnię chocobath i wybrałam kilka ciekawych wosków Yankee Candle dla siebie. Mam na myśli zapachy: Frankincense, Moroccan Oil, Oud Oasis, Red Raspberry, Pink Grapefruit, Shea Butter, Cassis i Aloe Water.  Uwielbiam woski Yankee Candle na tyle, że chyba już zawsze będą gościć w moim pokoju a w przyszłości i domu. 








1 komentarz:

  1. Uwielbiam świece z tej firmy,wosków takich jeszcze nie miałam. Zapach jest mocny czy średni?

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !