wtorek, 16 czerwca 2015

Ekskluzywne z Pell

Stronę Pell napotkałam już jakiś czas temu, przeszukując internet w celu znalezienia kosmetyków zupełnie innych, niż te który oferują nam ogólnodostępne drogerię. Pell to miejsce, w którym możemy kupić ekskluzywne kosmetyki z całego świata. Napalona na wszelkiego rodzaju rozświetlanie skusiłam się na  Rodial liftujace serum Blask Młodości, Philip B spray dodający włosom objętości oraz małą buteleczkę serum rewitalizujaco nawilżającego Dr Sebagh.... 

_________________________
Rodial Pink Diamond Lifting Serum - trójaktywne serum rozświetlające z efektem natychmiastowego podniesienia skóry - czyli produkt, który postawi na nogi nawet najbardziej zmęczoną cerę. Różowe diamenty delikatnie odbijają światło przez co skora staje się promienna i pełna blasku. Zawarta w produkcie witamina C stymuluję produkcję kolagenu i dodatkowo chroni skórę. Szybko się wchłania przez co nadaje się w sam raz pod makijaż. 
_________________________
Philip B Russian Amber Imperial Insta - mgiełka nadającą włosom objętości nadaje się w sam raz do włosów mojego typu, tym bardziej że nie przepadam za oklapniętymi włosami a przy aktualnych wiatrach chwila moment i z puszystej gęstej fryzury na głowie pozostaje mi oklapnięte kilka włosków. Łatwa i szybka aplikacja pomaga nam uzyskać efekt uniesionych włosów w każdej sytuacji. Formuła podnosząca włosy utrzymuje się praktycznie cały dzień.
_________________________
Dr Sebagh Serum Repair - uwielbiam kosmetyki zawierające w składzie kwas hialuronowy, jednym z nich jest właśnie to serum. Podobnych produktów używam już od dłuższego czasu, to serum jest jednym z tych do których na pewno będe wracać za każdym razem gdy moja skóra będzie potrzebowała blasku. Wygodna aplikacja w postaci pipetki pozwoli nam idealnie dozować ilość potrzebnego produktu. Skoncentrowana formuła działa gdy śpisz dlatego serum świetnie nadaje się na noc. 




27 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki rozświetlajace ;) mogla bym ich mieć cale mnóstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki rozświetlajace ;) mogla bym ich mieć cale mnóstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszące propozycje, zwłaszcza to rozświetlające serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kosmetyki do twarzy zawierajace witamine C niestety nie są najlepszym wyborem na lato i słoneczne dni ponieważ sprzyja to tworzeniu się przebarwień :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie spotkałam się z tą drogerią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio robisz coraz lepsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować :)

    ~~~~Honorata Nowak

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stronka. Nigdy o niej nie słyszałam.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fa mgielka do wlosow bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mgiełka do włosów i to serum z kwasem zaintrygowały mnie :) coś czuję, że wkrótce wypróbuje to serum :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear! xx

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o tym nie słyszałam :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://karrrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tej strony :) Brzmi kusząco... Lecę się tam rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam mgiełki!
    Świetne zdjęcia na instagramie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej stronce ;)
    pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post as always :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wiedzieć o tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nice post !!
    Sophie
    http://www.us-avenue.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe, jednak jeśli mogę coś zasugerować to może zdejmij cień z czcionki bo strasznie bolą oczy gdy się czyta - a szkoda bo blog ciekawy!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Podpisuję się pod usunięciem tego efektu cienia z czcionki! :)
    Super wpis, ciekawie zapowiada się ta marka.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiadają się ciekawie, chętnie wypróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !