czwartek, 25 czerwca 2015

Gadżet bliski memu sercu.

Jeżeli chcemy zabezpieczyć swój sprzęt a przy okazji nadać mu ciekawego wyglądu z pomocą przychodzi nam strona YoupiBag, która zajmuje się tworzeniem toreb i pokrowców według naszego własnego projektu. Swoje etui na netbooka wybrałam z pianki neoprenowej, która w środku prezentuje ciekawy wzór czerwonej kraty, natomiast na wygląd zewnętrzny posłużyło mi zdjęcie ukazujące mój tatuaż, które powstało kiedyś przez moją mamę podczas wykonywania zdjęć na bloga. Etui prezentuje się świetnie, jest niebrudzące ponieważ główna gamą kolorystyczną jest kolor czarny, a dodatkowo przyciąga uwagę wielu osób. Wykonanie własnego projektu jest banalnie proste i każdy z was powinien z tym sobie poradzić. Tegu typu gadżet nadaje się do własnego użytku bądź na prezent. Możemy wykonać etui zarówno do tabletów, laptopów jak i telefonów. 






38 komentarzy:

  1. Ja też stworzyłam swój projekt. To mega opcja <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze szkoda , że nie wiedziałam wcześniej o tej stronie bo szukałam właśnie oryginalnego etui na swojego laptopa :(
    Ale może skusze się jeszcze na drugi skoro można stworzyć coś swojego :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, fajny patent! To byłby dobry motyw na prezent :). Fajnie, że o tym napisałaś, będę to miała w pamięci, jak przyjdzie jakiś dobry moment na prezent dla mojej mamy. Na pewno będzie zachwycona, kiedy dostanie taki pokrowiec z jednym ze swoich pięknych zdjęć (jest wielką miłośniczką fotografii i robi doskonałe zdjęcia).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda ! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie etui jest świetnym pomysłem na prezent :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda naprawdę świetnie! :)
    Idealny pomysł na oryginalny i spersonalizowany prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny pomysl! super wyglada!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kimono-na-dwa-sposoby.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie chciałam taki pokrowiec, bo zamiast taszczyć kolejną torbę można wsadzić laptopa w ten pokrowiec i do torebki :D super sprawa, więc może sprawię sobie taki za zdaną sesję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super taki pokrowiec, świetny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczny blog! Posty są ciekawe i inspirujące :) Autorka również piękna i bardzo pozytywna :) Zdecydowanie będę zaglądać częściej :) Buziaki

    Zapraszam do siebie:
    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł ;) a ja akurat szukam ciekawego pokrowca, jakoś nie pomyślałam żeby stworzyć swój własny pokrowiec a więc dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Genialnie to wygląda i byłoby świetnym pomysłem na prezent :)

    http://zatrzymujac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, że można samemu zaprojektować :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna rzecz :) Również posiadam takie etui lecz z filcu, spisuje się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam swój, zaprojektowałam go podobnie - ze swoimi zdjęciami :) Jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna rzecz :) Bardzo podoba mi się twój tatuaż na ramieniu :)


    Poklikasz u mnie ? Byłabym wdzięczna :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. oo dobrze wiedzieć , często podróżuje i taki gadżet by mi się przydał ! :)

    www.konieczkoo.blogspot.com przepis na zdrowe spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sprawa :) Mój laptop padł, ale jak kupię nowego, na pewno pomyślę o takim etui :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super :) ja nie mam ,laptopa :/

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajnie to wymyslilas, bardzo mi sie podoba :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo ! Świetny pomysł, trochę kreatywności można stworzyć coś na prawdę fajnego :))

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, fajna sprawa.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo oryginalne, niebanalne :)
    zapraszam na mojego nowego bloga :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pokrowiec! :)
    Super blog może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przydatna rzecz :)

    http://realistyczniieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !