czwartek, 4 czerwca 2015

Malinowa baskinka

Biały kolor nadal nie opuszcza moich zestawów. Tym razem białe, dopasowane spodnie połączyłam z malinową baskinką i dla kontrastu z błękitnymi szpilkami. W takiej kolorystyce czuję się najlepiej i praktycznie latem całkowicie eliminuję ze swoich zestawów kolor czarny. Pogoda na ten długi weekend zapowiada się przepiękna, dlatego pewnie każdy dzień postaramy się wykorzystać na maksa i spędzić go jakoś ciekawie.  Nie mam zamiaru już więcej zakrywać swojego ciała długimi spodniami czy marynarkami. Z utęsknieniem czekałam na piękną pogodę i mam nadzieję, że utrzyma się ona chociaż przez ten długi weekend. 











| baskinka - mohito, spodnie- allegro, torebka - reserved, buty - shoescity, zegarek - lorus |
Instagram

29 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz ;) cudowne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty;)
    zapraszam www.StyEwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look ;) Szpileczki są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinowa baskinka bardzo do Ciebie pasuje :) fajnie wyglądasz, poza tym widać, że nowy związek Ci służy :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wlaśnie zachorowałam na białę spodnie i koniecznie muszę je mieć w swojej szafie! super stylizacja, butki są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie wygladasz. Super buty :*

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna jest ta bluzka!
    i jeszcze ten subtelny naszyjnik bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne! piękne buciki :)

    http://fashionelja.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Fashionelja/1577546502530059

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie. Buty cudowne. Bluzka też śliczna. Białe jeansy to świetny wybór na lato.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna dziewczęca, ale i megaaa modna stylizacja. Mnie osobiście bardzo się podoba! :)
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pasują Ci takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, letni zestaw. Podoba mi się pod względem kolorystycznym jak i stylistycznym :)
    Również czekałam z utęsknieniem na taką pogodę i micha mi się cieszy, że w końcu mogę założyć letnie sukienki i spódnice :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpilki są cudowne, bardzo podoba mi sie ich deseń!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/06/pin-up-girl-make-up-i-teb-edukacja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, buty są przepiękne :)
    http://ladynans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie! :-) Wciąż jestem pełna podziwu Twojej metamorfozy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. o jezu, ale cudownie zdjecia, boskie butyy! ♥
    zapraszam do siebie w wolnym czasie! ♥ http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się to zestawienie kolorów, a Ty presentujesz się w tym cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie, na lato idealnie ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjna stylizacja....buty mistrzostwo (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz :) fajna, seksowna stylizacja na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się białe spodnie, sama poszukuję idealnej pary ;) Wyglądasz prześlicznie, bluzeczka jest świetna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna, lekka stylizacja :) Przecudnie wyglądasz. A Twój tatuaż skrada moje serduszko :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !