czwartek, 11 czerwca 2015

Mój sposób na nawadnianie

Zauważyłam , że odkąd odpowiednio nawilżam moją cerę, przyprawia mnie ona o wiele mniej kłopotów a dodatkowo wygląda zdrowiej i promienniej. Teraz już wiem, że w przypadku cery tłustej, mieszanej w jej prawidłowym działaniu najważniejszą rolę odgrywa nawilżenia. Do tej pory używałam kosmetyków wszelako matujących, jednak one tylko czasowo redukowały problem, przez co szybko nawracał i to z wzmożoną siłą. Wstępnie zaczerpnęłam informacji, że to właśnie skóra która potrzebuje odpowiedniego nawilżenia przetłuszcza się co prowadzi do otwartych porów i pojawiających się niespodzianek. Gdy jednak wpadła mi w ręce seria Hydrain3 od Dermedic, moje kłopoty z przetłuszczaniem się zniknęły, a dodatkowo moja cera wygląda promienniej i zdrowiej........


______________________________________
Serum nawadniające twarz, szyję, dekolt - strzał w dziesiątkę jeżeli chodzi o dogłębne i natychmiastowe nawilżenie. Serum wydobywamy pepitką przez co dozujemy odpowiednią ilość produktu. Szybko się wchłania nadając się również pod makijaż. Serum używam głownie na noc, bądź w momencie gdy po przemyciu twarzy towarzyszy mi uczucie ściągnięcia bądź przesuszenia. Teraz w okresie letnim takie nawilżenie jest podwójnie wskazane. Serum nie zatyka porów, zawiera kwas hialuronowy przez co doskonale ujędrnia i chroni przed przedwczesnym starzeniem. 
______________________________________
Krem nawilżający o dogłębnym działaniu - krem przywracający skórze naturalną zdolność nawilżania oraz pomaga zatrzymać jej wodę w naskórku. Nadaje się do skóry bardzo suchej i odwodnionej. Do codziennego stosowania zarówno po przemyciu twarzy jak i pod makijaż. Delikatna konsystencja szybko się wchłania pozostawiając skórę gładką i nawilżaną. Dodatkowo jest niezwykle wydajny, przez co taki słoiczek starcza nam na bardzo długo. 




22 komentarze:

  1. kosmetyki prezentują się ciekawie, niestety nie używałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum fajnie działa, ale ma w składzie niebezpieczny poliakrylamid

    OdpowiedzUsuń
  3. niegdy ich nie widziałam, ale to coś dla mnie :)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji sprawdzić jak u mnie się sprawdzają te kosmetyki i jestem tego bardzo ciekawa :)
    Zapraszam do mnie, gdzie do zgarnięcia 11% na zakupy online w Douglas :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sprobowac ten brand, niestety jestem uczulona na sporo skladnikow kosmetykow i musze zrobic doglebny resarch skladow :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubiłam serum Dermedic zwezajace pory. Ono o dziwo tez świetnie nawilżało :)
    Musze wypróbować teraz to nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą serię :-) miałam kiedyś płyn micelarny i sprawdził się rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że poczytam po prostu o piciu wody a tu proszę ;)
    Będę musiała przyjrzeć im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to serum baaardzo mi się podoba! już go chcę! ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo lubię te kosmetyki :-) Już dawno się przekonałam, że mając cerę tłusta i trądzikową nie można używać kosmetyków wysuszających lub matujących, bo jeszcze pogarszają sytuację. Tak jak piszesz, nawilżanie to podstawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum prezentuje się bardzo ciekawie. Jeszcze nie miałam kosmetyków z tej firmy, ale może się skuszę :)
    S.
    bluemuffinsandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś krem z tej marki, bo zakupiłam na wyprzedaży i bardzo dobry. Był dość gesty ale działanie niesamowite ♥

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiły mnie te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  16. super post :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem tych kosmetyków, pierwsze o nich słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię te kosmetyki i sama testuję, dobrze że na Polskim rynku jest coraz więcej dobrych i porządnych polskich firm kosmetycznych/kosmeceutycznych.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !