czwartek, 18 czerwca 2015

Motylki!

Latem czy nie latem, uwielbiam koszule. Mogła bym nosić i ubierać je wszędzie. Nie ważne czy to na co dzień czy przy okazji jakiegoś ważniejszego wydarzenia. Moja cała kolekcja przeróżnych koszul wisi w pokoju na wieszaku i każdego dnia staram się ubierać którąś z nich. Tym razem postawiłam na beżową koszulę wiązaną, udekorowaną barwnymi motylkami. Koszulę połączyłam ze spódniczką z półkola i błękitnymi szpilkami w modny w tym sezonie koronkowy motyw. Korzystam z upalnych dni i staram się jak najczęściej pokazywać nogi. 








| koszula - butik, spódnica - modari , buty - pantofelek24.pl,  zegarek - lorus | 

Instagram

54 komentarze:

  1. Uwielbiam taki kolor butow ! Super wyglądasz :)
    I mega + za tatuaz, uwielbiam wytatuowane roze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szpilki !!! :O zakochałam sie w nich! są przepiękne!

    zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji !
    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor mają te szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look so great in this outfit dear!!
    xx

    www.laurastream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam koszule!
    i chociaż z kolei za printami nie przepadam, to tę też bym nosiła :)!

    śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć. Czy szpileczki są równie wygodne co piękne? Pokusiłabyś się np pójść w nich na całonocną zabawę weselną ? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłam w nich na dwóch imprezach i jestem zadowolona ;)

      Usuń
  7. Każda z tych rzeczy jest w innym stylu, a mimo to idealnie do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby motylki, a ciach szpile i nogi do nieba. Ależ ty masz zgrabne te nogi, widać, że wypracowane, umięśnione, nie za dużo tylko tak jak trzeba. Bluzeczka też fajna, ale to szpile przykłuwają uwagę. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam jakiś czas temu koszule w motylki ale jeszcze nie zdążyłam jej założyć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja ! jesteś bardzo ładna ! :* a w szpilkach się zakochałam

    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja ♥♥♥♥ Kocham Twojego Bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz niesamowicie! Te buty sa wspaniale♥

    Helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz i te szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Lubię takie wiązane bluzeczki :-) A szpilki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Błękitne szpilki chodzą mi po głowie od pewnego czasu ;) Motylki to nieodłączny element kojarzący się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz pięknie, koszula jest świetna!
    Chciałam Cię zaprosić na konkurs, w którym do wygrania jest 440 zł do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne są te szpilki. Takie same widziałam na kupbuty i bordowe za mną chodzą

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie. Buty mają piękny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja <3 Bardzo w moim stylu. Wszystko podoba mi się od stóp do głów ;) Świetne połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, bardzo podoba nam się koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytanie z innej beczki. Gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z innej beczki.. A co cie to obchodzi? Jak będziesz wiedział/wiedziała to twoje życie zmieni się na lepsze..? :o

      Usuń
  23. Ślicznie wyglądasz, do twarzy Ci w takich jasnych kolorach :) przepiękne szpilki

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem dlaczego, ale nie lubię takich wiązanych bluzek. Co nie zmienia faktu, że wyglądasz super! :) Najbardziej podobają mi się te przepiękne szpilki!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna koszula i rewelacyjne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  26. ojejku, ta stylizacja jest niesamowita! taka dziewczęca, wyglądasz super !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocza stylizacja! Tak dziewczęco i delikatnie :)
    Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi sie kolor twoich butow. Koszula w motylki tez jest swietna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza jest ta bluzka w motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka przesłodka i leciutka stylizacja :) Spódniczka i koszula skradły moje serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzka i buty po prostu piękne :)
    pozdrawiam serdecznie

    robemonstre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne połączenia, bardzo mi się podoba <3
    Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna koszula, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz! Bluzka w motylki jest urocza :)

    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiekne te szpilki :) obserwuje i zapraszam.

    http://twoimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaką dlugość w cm ma ta spódniczka, wiesz może? :-) pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !