sobota, 27 czerwca 2015

Muśnięta słońcem

Będąc na krótkim wypadzie w Skorzęcinie skorzystałam z okazji i zrobiłam zdjęcia w typowo letnim secie. Limonkowo neonową bluzkę połączyłam z dopasowaną białą spódnicą i czarnymi sandałkami z silikonowym paskiem przy kostce w kolorze złotym. Podczas upalnych dni stawiam na wygodne obuwie a te właśnie sandałki do takich należą. Niewysoki słupek sprawia, że nadają się na dłuższe chodzenia, a dodatkowo ja czuje się lepiej, gdyż nie przepadam za niskimi butami, tym bardziej do spódniczki. 










| bluzka - bonprix, spódnica - naia, buty - zara, zegarek - lorus | 

53 komentarze:

  1. śliczny zestaw! bardzo spodobał mi się kolor bluzeczki :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga, będzie mi miło, jeśli wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo ładne butki i chyba wygodne, taki sympatyczny obcasik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buciki! Strasznie mi się podobają! Ale niestety nie lubię takich, gdzie widać palce i pięty :(
    obserwuję, świetny blog! ♥
    zapraszam do siebie -> http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Szczególnie podobają mi się buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentujesz w żółtym :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko idealnie dobrane, super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz cudowną figurę *.* bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne sandałki oraz zegarek :)
    Bardzo promienna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  10. te okularki dodają Ci charakteru ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygądasz, świetny kolor bluzeczki, buciki bardzo sexi :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. you look fantastic...amazing skirt and top!!! awesome summer look!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu wiedziałam, że buty z Zary! :-) Wyglądasz świetnie, tak promiennie. Neony prezentują sie najlepiej na opeleniźnie czego zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądałaś! Kolory są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealny zestaw na ciepłe dni, ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie! Idealna stylizacja, idealna figura, idealna pogoda :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful outfit!!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super letnia stylizacja, buty ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  20. gosh wow i love this look
    your legs are amazing
    and the neon-green is amazing so eyecatchy
    wow
    the heels are amazing wow, to be honest you are such an Inspiration


    hope you too visit my Blog <3
    AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie buty :)
    świetna stylizacja wyglądasz super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, super bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. no no opalona, a mi niestety opalenizna już schodzi, ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zestaw bardzo mi się podoba! wygląda idealnie na spacer lub wypad ze znajomymi :)

    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś super opalona! Dodatkowo buty skradły moje serce <3

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna spódniczka;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne butki i tatuaż!

    Zapraszamy na nasz blog Www.blvckvvhite.blogspot.com juz jest pierwszy post ze stylizacjami

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo spodobały mi się Twoje buty!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne buty! Dziękuje za odwiedziny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zestaw, i genialne buciki ! Niby klasyczne ale mają w sobie to coś :D hah
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny letni look. To mój styl i chętnie bym się tak ubrała.
    Świetne są te sandałki.

    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo ładną opaleniznę, subtelną i naturalną. do takiej dążę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie szukam jakieś białej kiecki teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna figura ^.^

    magdalenkakociamama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny letni zestaw w super kolorach ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !