niedziela, 7 czerwca 2015

Rowery !

Rzadko kiedy udaje się mnie wyciągnąć na rower, w sumie cały zeszły sezon rowerowy ani razu nie wsiadłam na rower. Tym razem planuje częściej wybierać się na wycieczki rowerowe, a to za sprawą Mikołaja, który lubi mnie wymęczyć na rowerze. Na razie swojej 'gabloty' jeszcze nie mam. Rowerek którym jeżdżę pożyczam od babci :) Sama się sobie dziwię, że w całej swojej karierze odchudzania nigdy nie jeździłam na rowerze, który daje aż taki wycisk a dodatkowo dotlenia i daje nam obcować z naturą. Takie, krótkie wypady rowerowe polecam szczególnie parą, nie ma nic cudowniejszego niż wspólne chwile na świeżym powietrzu. Na razie nie liczymy naszych przebytych kilometrów, ale gdy się wprawię wybierzemy się na pewno na jakiś dłuższy wyjazd. Jednym słowem uwielbiamy  razem aktywnie spędzać czas. 







42 komentarze:

  1. Świetnie, że dodajesz takie wpisy. Można cię wreszcie lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :) lubie czytac o tym jak spedzasz czas. Widac, ze jestes normalna, sympatyczna dziewczyna :)

      Usuń
  2. świetny taki lifestylowy wpis :D A rower babci jest prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rower to fenomenalna sprawa. Ja w sumie niemalże codziennie jeżdżę - jak nie na powietrzu, to w dom, na stacjonarnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama jeżdżę dużo na rowerze...trochę z własnego wyboru:(ale uwielbiam ta formę rekreacji:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z braku czasu w tym roku jeździłam tylko raz...Fajny rower!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że zgrana z Was para! Muszę przyznać, że zachęciłaś mnie do wypadu na rowery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O to tak jak mnie, na rower to ciężko wyciągnąć :))) babcia ma fajny rower ! :)

    http://fashionelja.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Fashionelja/1577546502530059

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę, ja już za gruba się zrobiłam, żeby sobie popedałować ;) Ale w przyszłym roku planuję kupić rower (mężowi kupiliśmy już teraz) i mamy zamiar jeździć na długie, rodzinne wycieczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. parom * :)
    też uwielbiam przejażdżki rowerem, w zeszłym roku naprawdę dużo jeździłam, bo codziennie robiłam jakieś 20-30km :) w tym roku niestety pewnie nie dam rady, bo mój chłopak odkąd zrobił prawko, nie chce w ogole słyszeć o jeździe rowerem :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo dawno nie byłam na wycieczce rowerowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rower ma Twoja Babcia! :o taki miastowy :D p.s orientujesz się ile taki model kosztuje..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      Usuń
    2. raczej nie kupisz za taką sumę w tym roku, musisz wydać co najmniej 1000 zł

      Usuń
  12. Świetny rower, też bym chciała coś tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi sie dziś tak marzył dzień na rowerze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. my też jeżdziliśmy wczoraj i dziś;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w piątek zrobiłam sobie wypad rowerowy, myślę, że koło 25 km zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło się oglądało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteście świetną parą! Uwielbiam was razem!

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój Ukochany także uwielbia jazdę na rowerze i "męczenie" mnie :)
    Świetna z Was para :) A Ty masz świetne cialo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze na poczatku lata obiecuje sobie ze w tym roku bede wiecej jezdzic na rowerze a i tak wyciagne go 3 razy...;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, muszę odkurzyć swój rower ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam rower!! muszę odkurzyć swój ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawniej jeździłem sporo na rowerze, ale teraz nie mam na to za bardzo czasu :( po pracy człowiek wraca zmęczony, a są jeszcze inne obowiązki. A w weekendy to wolę odpocząć w domu, poczytać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Babcia ma piękny rower! :) Cudownie razem wyglądacie, widać, że jesteś szczęśliwa :)

    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! :)
    Ja uwielbiam jazdę na rowerze jak i na rolkach.
    Twoja babcia ma bardzo stylowy rower. Właśnie na taki poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja niestety z roweru musiałam zrezygnować ;d jedynie na stacjonarnym mogę w ciąży pośmigać ;) rewelacyjne buty , bardzo mi się kolorystycznie spodobały ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie posty :)
    Pięknie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rower to świetna rzecz! a Twoja babcia ma świetny rower !

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam rower! Polecam jak najczęściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka przejażdżka rowerowa we dwoje to świetna forma spędzania swojego wolnego czasu razem z drugą połówką. Sama dzisiaj wpadłam na pomysł napisania posta na ten temat a tu wchodzę do ciebie i bang :D Będzie, że ściągnęłam :D Ja juz zaopatrzyłam się w niezłą furkę i śmigam na niej wszędzie. Zwłaszcza teraz gdy sprzedałam samochód a pogoda za oknem taka piękna rower sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jazda na rowerze, to jedna z przyjemniejszych form aktywności fizycznej. Ja też już rozpoczęłam swój sezon na rower - co prawda , nie dla kilometrów, a dla przyjemności.
    :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !