wtorek, 9 czerwca 2015

W kolorach boho.

Wszędzie jak widać, czy to na wystawach sklepów, na manekinach, czy po prostu wśród ludzi na mieście co raz częściej idzie zauważyć napływający trend boho. U mnie akurat frędzle nie wchodzą w grę, po prostu ich nie lubię jednak kolorystyka i wzory jak najbardziej do mnie trafiają. Idąc tym trendem znalazłam  ciekawą bluzkę w naia. Wzorzystą, zwiewną bluzkę połączyłam z jeansową spódnicą z koła i niespotykaną filcową torebką. Tego dnia było wyjątkowo gorąco, tak więc wszystkie elementy zestawu są przewiewne i nie dopasowane do sylwetki. 
Tą niespotykaną torebkę możecie zgarnąć w konkursie na fanpage mojego bloga tutaj









| bluzka - naia, spódnica - romwe, buty-  czasnabuty, torebka - fabiola, zegarek - lorus |

Instagram

59 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten styl teraz króluje w sieciówkach :) sama mam upatrzone kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka jak i spódnica :) torebka mnie zachwyciła dlatego szybko biegnę wziąć udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka fajna ale najbardziej podoba mi się torebka!

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory :)
    Bardzo podoba mi się spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie! Prześlicznie wyglądasz :-) bluzka super, ale to torebka zwraca uwagę. Też nie odnajduję się w boho, frędzle to nie moha bajka ;) ale to dlatego, że nie mam chyba odpowiedniej urody ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą stylówkę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Trend boho był bardzo mocno lansowany na silny i chyba się udało, przewiduję że latem co druga będzie pomykać w długich sukienkach i spódnicach. :) Świetna torebka! Kolor i kształt, super!
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka fajna torba i bluzka :) super!

    OdpowiedzUsuń
  10. niby zwyczajnie, ale jednak z klasą nie do opowiedzenia :) podoba mi się Twój styl, zdecydowanie lubię takie stylizacje, mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że boho w końcu przebiło się na salonach i tego lata pewnie wiele dziewczyn zagustuje w tym trendzie :)
    śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny zestaw;)
    www.StylEwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! pięknie :)

    http: //fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, świetnie wyglądasz! Torebka genialna no i te buty, ahh ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty buty buty ! I jeszcze te wzorki na bluzce :) Całość bardzo przyjemna w odbiorze, i widać że się dobrze w niej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz. Ja za frędzlami też nie przepadam chociaż spodobała mi się jedna torebka na lato w jasnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  17. buty,torebka, mega! www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, buty szczególnie mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy design!
    a odnośnie postu, zakochałam się w butach!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale zgrabne nogi! super, pamietam jak zaczynalas i bylas na pierwszej diecie, gdzie tak schudlas. zmiana na lepsze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealnie :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/06/konkurs-znu.html ZAPRASZAM NA KONKURS ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja, bardzo podobają mi się kolorki :-) A torebka genialny ma fason i kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Straszna krzywde swojej fugirze robisz tymi butami.. one (paseczek na kostce) skracają optycznie noge..blogerka i tego nie wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogerka i wie, że wszystko jest dla ludzi. Nie uważam że buty skracają mi nogi, dodatkowo rzadko kiedy spotyka się sandałki bez paseczka przy kostce.

      Usuń
    2. nogi masz super dla mnie wow!

      Usuń
  25. Fajny look i naprawde masz świetne nóżki! ;)

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. buty wspaniałe! ja bym się w nich chyba jednak zabiła, choć to pewnie kwestia ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te buty są mega! <3 Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przymiotniki piszemy lacznie. Pocwicz nad skladnia.

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja właśnie kocham frędzle, a znowu wzorki boho nie bardzo do mnie przemawiają. nie mniej jednak uwielbiam ten styl a Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję , liczę na rewanż :) http://hejczescwitam2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow te buty są świetne:)
    Bluzeczka ze spódnicą wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna stylizacja! Ja bardzo lubię frędzle. Na torebkach, kurtkach czy nawet butach.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudnie wyglądasz ! Wszystko fajnie skomponowane a ta filcowa torebka jest po prostu genialna. Kolo bardzo przykuwa wzrok. Butami wciąż się zachwycam ale w dalszym ciągu nie mam odwagi żeby sama się w takie zaopatrzyć. Przeraża mnie ich wysokość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka jest genialna, a ciuszki od naia bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świtna stylizacja, a buty są po prostu odjazdowe ! Zakochałam się w nich <3
    S.
    Click Click Click

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna kolorystyka! bardzo mi się podoba bluzeczka ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. cudownie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem, czy kolory są boho, ale całość bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwsza myśl "wow czadowe buty, ale zaraz, zaraz... fajny tatuaż i włosy fajne i torebka, ale ładna dziewczyna!"
    Zaczęło się na jednej myśli - skończyło na dziesięciu w ciągu pół minuty :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !