wtorek, 23 czerwca 2015

W odcieniach pasteli.

Jednak pastelowe barwy są tymi kolorami, w których odżywam i czuję się o wiele lepiej. Szczególnie wiosną i latem stawiam na delikatne kolory, królują wtedy odcienie błękitu, różu, mięty, cytryny i w szczególności bieli. Dzisiejszy zestaw całkowicie odzwierciedla moje pastelowe nastawienia na kolory. Błękitną marynarkę połączyłam z pudrowymi legginsami z eko skórki, do tego biała koszula i białe asymetryczne szpilki. Delikatnie i w sam raz dla mnie. W takich zestawach czuje się świetnie i mam nadzieję, że i wam się podoba. 










| spodnie - allegro, marynarka - allegro, buty - czasnabuty, torebka- reserved, koszula - romwe, zegarek - lorus | 
Instagram

51 komentarzy:

  1. Piękny pastelowy zestaw, ślicznie Ci w tych kolorach :)

    http://fashionelja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczną marynarkę, tylko że w miętowym kolorze :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo wyglądasz w pastelach!
    bardzo dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny zestaw pięknie potrafisz dobierać kolorki
    Miłego dnia :)
    http://knofashioo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pastelowa stylizacja,uwielbiam pastele :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam, że coś muszę kupić! Białe szpilki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, bardzo ładnie Ci w pastelach, super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękną masz tą marynarkę!!! Zdobienia są fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze prezentujesz się w pastelach, śliczne spodnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie kolorystycznie!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/isola-spargi.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna torebka! Ogólnie cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudownie wygladasz :) ja tez najbardziej lubie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zestaw :) Marynarka jest przepiekna :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudrowe legginsy naprawdę fajnie na Tobie wygladają ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pooddają mi się ubrania w pastelowych kolorach :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrzę na Twoje zdjęcia, a potem przez okno i jest mi smutno :( Gdzie się podziały takie piękne dni?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :)
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kolorystyka :)
    Marynarka, koszula, torebka oraz zegarek to moje faworyty :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zestawienie!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja :)
    Ja bardzo lubię takie pastelowe stylizacje.
    Piękne buty! :)
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorowo i pastelowo, bardzo mi isę podoba takie zestawienie, optymistyczne! :D
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post, ciekawie, będę obserwować!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  24. Daria, napisz proszę gdzie kupowałaś oprawki do okularów. Są fantastyczne!
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz bosko! Kocham pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też uwielbiam pastelowe kolory :) Ty wyglądasz w nich rzeczywiście obłędnie :)
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne szpilki i spodnie ♥ Uwielbiam pastelowe ciuchy :)
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio wszędzie moda na czerń, a ty tutaj w takiej pasteli. pasuje ci. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o spódnicach w kształcie A.

    OdpowiedzUsuń
  29. to są zdecydowanie Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super look. Fajne szpilki. www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też uwielbiam pastele! Są idealne na lato i praktycznie każdy wygląda w nich dobrze. Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W pastelach wyglądasz cudownie.
    Lubię zestawienie różu z błękitem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog;)! Bardzo podoba mi się stylizacja ;)!Na moim blogu pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/little-dress/
    zapraszam serdecznie;)! Będę częściej tutaj zaglądać :) Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi sie marynarka i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. marynarka - mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak pieknie!!! jakie boskie pastele!!! cudownie!!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna stylizacja. Moje ulubione kolorki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepięknie wyglądasz :) Podobają mi się tu Twoje włosy, wyglądają tak świeżo, ale w lekkim nieładzie :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !