sobota, 13 czerwca 2015

Weekend za miastem!

Długi weekend dopisał nie tylko pogodą ale i czasem, który mieliśmy do swojej dyspozycji. Z reguły oboje dużo pracujemy, dlatego każdy wspólnie spędzony czas jest dla nas niezwykle cenny. Mój długi weekend rozpoczął się już we wtorek, jednak dopiero w czwartek udaliśmy się za miasto odwiedzając Mikołaja dobrego kolegę, zapalonego rybaka nad jeziorem. Mogłam wtedy w ciszy i spokoju oddać się błogiemu lenistwu na kocu wśród przepysznych ciastek. Tego dnia Mikołaj pozwolił sobie na odrobinę procentów, tak więc ja zasiadłam po stronie kierowcy. W sobotę nie przepuszczając żadnej okazji, z samego rana bez żadnego planowania wyruszyliśmy do Skorzęcina. Była to nasza pierwsza wizyta w tym przepięknym miejscu, które swoim klimatem przypomina nadmorskie miasta. Udało nam się wspólnie poopalać, zjeść deser i rybkę. Jak rzadko kiedy udało się nam spędzić ten dzień bez zbędnych rozmów telefonicznych i internetu. Wieczorem po powrocie wyskoczyliśmy jeszcze do znajomych na grilla. Uwielbiam nasze aktywne weekendy i takich wyjazdów będzie na pewno jeszcze dużo więcej. Oboje na wzajem zarażamy się pozytywną energią, a dokładnie za miesiąc wybieramy się na tydzień do Ustki. 




















35 komentarzy:

  1. była plaża, był deser lodowy :) cudownie ;) ps. piękne bikini !

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę wiedzieć ska jest to przepiękne bikini ? :) świetne zdjęcia :) szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wyjazd! Wpadł mi w oko też piękny brelok do kluczy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne bikini, Marzy mi się takie od dawna :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. super że mieliście okazję spędzić weekend za miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie aktywne weekendy za miastem są najlepsze :) wtedy tak naprawdę się wypoczywa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jest podobny do Ciebie :) Ten pucharek to bym zjadła <3 Pychotka.
    U mnie nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog :) On my French blog: "you can straighten your hair and eat Strawberries Tagada at the same time" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zazdroszczę :D
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz na przedostatnim zdjęciu, nie mogę się napatrzeć :)

    Ps. zauważyłam mały błąd do poprawki *nawzajem :)


    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie wyjazdy! Przepiękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie razem wyglądacie :) no i świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wypad ;-) świetnie wyglądacie ;-) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajj dawno nie byłam w Skorzęcinie, ale za dzieciaka się jeździło czy to na jeden dzień z rodzicami czy na dłuższy pobyt. Najmilej wspominam tamtejszą naleśnikarnię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego uśmiechasz się bez zębów?
    Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieszkam nad morzem, tyle wygrać. :) Choć nie przepadam za plażą napchaną turystami, to zawsze jest gdzie wyskoczyć na opalanie :)
    FASHION DESIGN-CASUAL OUTFIT

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie :)
    p.s troszkę rażą te włosy na udach.. widać że są jasne ale pod słońce strasznie się rzucają w oczy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi one nie przeszkadzają :)

      Usuń
    2. Ok, wyraziłam tylko swoje zdanie że bardzo rzucają się w oczy i je widać mimo wszystko.

      Usuń
    3. Co Twoj chlopak na to ze sie nie golisz?

      Usuń
  18. Przydałby mi się taki wyjazd ^^
    Ślicznie razem wyglądacie!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia a te zdj lodów mmmm az mi narobiłaś ochoty :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba to zachęcam do obserwacji ; http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie i proszę o opinie. Mam nadzieję ,że moje stylizacje Ci się spodobają :)

    http://lacarolinestyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. piasek, opalanie, ahh to uwielbiam ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Skorzęcin to już niedaleko mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widać od razu, że weekend udany :) miło się na Was patrzy :)
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne zdjęcie, jak westchnienie lata. Cudnie, ślicznie wyglądacie oboje. A kostium super. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ogląda się Wasze zdjęcia. Bije z nich ogromna radość i ciepło :) Bardzo fajna z Was para :))

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !