wtorek, 7 lipca 2015

Biel w słoneczny dzień.

Do tej pory moich zestawów nie opuszcza jasna tonacja kolorystyczna. Tym razem białe szorty z wysokim stanem połączyłam z ciekawą koszulą w kwiatki z bonprix. Aby całość nabrała ciekawego wyrazu, koszulę związałam na supełek i dobrałam wysokie buty na słupku z elementami złota. Mimo wysokiego obcasa buty są niezwykle wygodne i komfortowe. Słupek sprawia, że są stabilne i nie straszne im nierówno ułożone płyty chodnikowe ;) długo szukałam takich wygodnych, wysokich sandałków, a swoje znalazłam na kupbuty. Brakowało mi takiej pogody, niedługo zaczynam urlop i mam nadzieję, że takie słońce będzie towarzyszyło nam każdego dnia spędzonego na urlopie. 












| koszula - bonprix, spodenki - pull&bear, buty - kupbuty, bransoletka - allegro |
Instagram

43 komentarze:

  1. Z Bonprix mam jedną bluzeczkę i bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz :) boskie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne połączenie. Podoba mi się ten look!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna letnia stylizacja, bluzka ma ciekawy print. www.lap-stajla.blogspot.com, nowy post o idelanej sylwetce na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Życzę udanej pogody na urlopie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha czasem się śmieje, że w baerinach na tych naszych prostych chodnikach można krzywo nogę postawic i skrecick kostke jak kiedys ja ;) bylam jakos po zdjeciu gupsi jak zkrecilam podaczas biegania i zalozylam baleriny a ta kostka byla jeszcze wrazliwa i postawilam na krzywy chodnik i znowu ;) a chodzic na obcasach to juz wyczyn bynajmniej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bynajmniej to nie to samo co przynajmniej! Nauczcie się wreszcie!

      https://pl.wiktionary.org/wiki/bynajmniej
      https://pl.wiktionary.org/wiki/przynajmniej

      Usuń
    2. no, ale przecież tutaj "bynajmniej" jest poprawnie użyte pani mądralińska...

      Usuń
  8. ta koszula jest super!
    przygarnęłabym, bo ja kocham wszelkie koszule, które się tak zamotać dają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fabulous summer combo!
    love those shorts....great legs!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, megaaa mi się podoba! Buty są genialne, wydłużają Ci nogi i efekt widać!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz
    a koszula jest śliczna
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne buciki, super się prezentują ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny letni look, sandałki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty i rewelacyjna bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądasz, super bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przytyłaś..? Nogi prezentują się znacznie gorzej niż dotychczas.. Widać cellulit i nie są tak szczupłe jak kiedyś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przytyłam, a z nóg jestem bardzo zadowolona, przez przysiady nabrała kształtów i jie wygladaja jak dwa patyki ;)

      Usuń
    2. Nie przytyłam, a z nóg jestem bardzo zadowolona, przez przysiady nabrała kształtów i jie wygladaja jak dwa patyki ;)

      Usuń
    3. Ok :) może przez te spodenki czy słońce wyglądają inaczej niż zwykle ;)

      Usuń
    4. Zgadzam się z powyższym komentarzem - przytyłaś, sorry, ale nogi nie wyglądają zgrabnie, więc albo przerabiałaś poprzednie zdjęcia,albo ci spuchły od upału, bo różnica jest kolosalna

      Usuń
    5. ta akurat- różnica jest kolosalna?.......chyba masz uświniony monitor i podwójnie widzisz.....hehe

      Usuń
  18. Buciki cudo, piękną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna koszala;) kupiłam podobną w sh na wyjazd nad morze;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zestawienie, koszula bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietnie wygladasz!:) dla mnie figura jest niezla!:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny look :) koszula jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie! :) Przepiękna stylizacja. Minimalistyczna, jeśli chodzi o jej elementy, ale jest boska! Uwielbiam szorty, spódnice czy spodnie z wysokim stanem. Sandałki są po prostu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetne nogi. Twoje buty mi wpadły w oko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej
    Świetna stylizacja tylko nurtuje mnie to jak poradziłaś sobie z bielizną - zwysi e kłe białe figi czy założyłaś coś specjalnego żeby nie było z tym wpadki ?

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !