czwartek, 23 lipca 2015

Cytryna na greckiej wyspie.

W Grecji pogoda jest na tyle wspaniała, że praktycznie jedynymi rzeczami, które spakowałam do torby mogły by być stroje kąpielowe, spódniczki i krótkie topy. Długie spodnie, które ze sobą miałam były te, w których wybierałam się w nocy na lotnisko w Poznaniu. Już pierwszego dnia wskoczyłam w cytrynową zwiewną spódniczkę i krótki biały top. Wygodne buty to podstawa w takie gorączki, moje "szmaciaki" służyły mi praktycznie podczas wszystkich spacerów i wyjść na plażę. W takie gorączki mimo tego, że chciałam się czuć komfortowo próbowałam też wyglądać wyjątkowo dobrze, większość turystów nie zważała na to jak wygląda co  bardzo rzucało się w oczy. Brakowało mi takich upałów, pogody podczas której nie muszę się martwić o to czy moze za chwilę spadnie deszcz. Całkowity brak chmur i nieziemsko czyste niebo, sprawiało że praktycznie cały czas byliśmy nad wodą. 











| bluzka - madameLala, spódnica - modari, buty - pantofelek24, okulary - allegro |

Instagram

43 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz! Grecja jest wspaniała! Byłam w zeszłym roku na Krecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty, takich szukam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia z cudownej Grecji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko wyglądasz!!! Buty mi się podobają najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, Top pięknie na Tobie leży!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Grecję. Pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny kolorek!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/kropki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo ;)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdrawszczam urlopu :), pięknie wyglądasz, pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, wakacyjnie :-) już nie mogę doczekać się swojego urlopu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta bluzka! Wyglądasz pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny top, od madamelala, widzę :)) super wyglądasz, mieliście dobry pomysł z wakacjami, ja już żałuję, że wydałam kupę kasy nad polskim morzem, a pogoda taka sobie. Ceny europejskie, a standard już niekoniecznie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna spódniczka, top oraz okulary. Poza tym, rewelacyjne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wakacyjnie, Ty promienna, widać ze urlop udany :)

    zapraszam do siebie, u mnie też wspomnienie wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny wakacyjny zestaw! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka cudo ;) I do tego e piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Kolory daja dużej ochłody :) swietnie ze zachowałas elegancję nawet w drodze na plaże, bo ja spotykam sie z tym co opisywalas, ze większość turystów kompletnie nie zwraca na to uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz! :) masz śliczny kolor włosów! farbujesz je czymś?
    byłam w grecji kilka lat temu i to był najgorszy wyjazd mojego życia :P padało prawie cały tydzień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz na pół roku pogłębiam kolor farbą londa jasny brąz :)

      Usuń
  21. Śliczna spódniczka ;)
    Zapraszam do nas:)

    http://ourslittlebigworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz! Pięknie jest w tej Grecji ! Pozazdrościć wyjazdu :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kolorek spódniczki. Świetne fotki.
    Poklikałabyś u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie wyglądasz kochana! ;)) Buty bardzo mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz długie włosy... A wakacji Wam zazdroszczę. Piękne sobie miejsce na relaks wybraliście.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta cytrynka! Ja w sobotę też lecę do Grecji! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo u Ciebie też cytrynowa spódniczka! ślicznie wyglądasz:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia ! wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny letni zestaw stworzyłas...niby taki plażowy, a jednak stylowy i elegancki, bardzo mi się podobasz w nim, a buty rewelacyjne!!! Cudnie ♥

    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !