piątek, 3 lipca 2015

NORMACNE

Na atak niespodziankom, które od czasu do czasu pojawiają się u mnie na twarzy, przychodzi mi Dermedica ze swoją serią normacne. Niespodzianki pojawiają się szczególnie po treningach, z powodu potu zapychają się pory które uspokaja serum na rozszerzone pory. Jednak z moją tendencją do rozdrapywania wszelkich zmian trądzikowych na twarzy nieuniknione są stany zapalne, które szybko likwiduje preparat punktowy na wypryski.... 

 ___________________________
Preparat punktowy na wypryski - szybko działający produkt, który po nałożeniu na stan zapalny bądź dojrzały już wyprysk szybko sobie z nim radzi przez co łagodzi zmiany trądzikowe na twarzy zasusza wszelakie wypryski.  Działa intensywnie szybko, przez co już po kilku godzinach po aplikacji widać znaczną poprawę i przesuszenie wyprysków.
___________________________
Serum na rozszerzone pory - serum zamknięte w szklanym słoiczku, które wydobywamy w wygodny sposób za pomocą pipetki idealnie uspokaja naszą cerę przez co twarz wygląda na wypoczęta i odświeżoną. Zmniejsza widoczność porów i wydzielanie sebum. Nadaje skórze idealny, jednolity wygląd. Wodnista konsystencja sprawa że serum jest wydajne i nie sprawia kłopotów podczas aplikacji.




26 komentarzy:

  1. Treningi rzeczywiście nie sprzyjają ładnej cerze. Czasami też pojawiają mi się niespodzianki, ale walczę walczę :) Kochana, mogę się odrobinę uczepić pisowni? W pierwszym zdaniu powinno być "niespodziankom", a nie "ą", wtrącone zdanie też powinno być zakończone przecinkiem. Początek akapitu nie jest do końca zrozumiały, ten atak brzmi jakoś niestylistycznie :P bardzo lubię tu zaglądać, ale czasami błędy rzucają się w oczy, dlatego warto zwrócić na nie uwagę, żeby nie zaburzało odbioru. Mam nadzieję, że nie odebralaś tego negatywnie, bo nie to miałam na myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. warto mieć takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia :)
    Z pewnością bardzo przydatny produkt, będę go miała na uwadze jeśli coś mi kiedyś wyskoczy- chociaż na szczęście narazie nie mam problemów z cerą. W ogóle to pierwsze słyszę o tej firmie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba przyda mi się taki produkt :)!Na moim blogu modowy pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/total-white/- zapraszam serdecznie :)! Dodaję do obserwowanych. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, czy faktycznie ten produkt jest skuteczny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo to cos dla mnie! Mam takie same problemy z cerą co Ty. Myślę, że fajnie by się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jako dermokonsultantka DERMEDIC - jak najbardziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy produkt !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nice post :)
    f4f?
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to bardzo fajna seria! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi przydałby się preparat punktowy :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia. Ja co prawda nie potrzebuję tego preparatu, ale warto mieć na uwadze, jeśli ktoś będzie się pytał o coś takiego. Za to serum jak najbardziej dla mnie, mam problem z rozszerzonymi porami i wrażliwymi naczynkami w okolicach nosa-może wyprubuję!
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ich produkty. Wiele dobrego można o nich usłyszeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dermedic- lubię, bo kiedyś jak używałam kremu nawilżającego naprawdę efektywnie poprawił stan mojej skóry ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi ciekawie, szczególnie serum

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam serum na rozszerzone pory - świetne, genialnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, przydałyby mi się takie cuda! :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !