środa, 1 lipca 2015

Urodziny z motywem FIT!

Dzisiaj obchodzę swoje 23 urodziny, z tej okazji mój mężczyzna postanowił wymienić mi zużyty już sprzęt do fitnessu na nowy. Dzięki takim prezentom moja motywacja do dalszych treningów zwiększa się o dodatkowe 100%. FIT prezent, który dostałam od Mikołaja zawierał nową matę, zestaw hantli 1,5 kg (do tej pory miałam 0,5 i 1 kg) dwie bokserki do ćwiczeń ( biało czarną i miętową ), top, i spodenki - dopasowane typowo do fitnessu i luźniejsze np na rower. Jestem nieziemsko zaskoczona i zadowolona z tego prezentu a dodatkowo cieszy mnie to, że Mikołaj wspiera mnie i traktuje bardzo poważnie moje zamiłowanie do ćwiczeń. Ostatnio przez natłok zdarzeń i sytuacji trochę opuściłam się w treningach, jednak teraz wracam ze zdwojoną siłą, a dodatkowo pilnuje się każdego dnia i pamiętam o tym, aby wypijać minimum 1,5 L wody dziennie. Dlatego w moim pokoju nie brakuje zapasu w postaci zgrzewki wody. 














44 komentarze:

  1. Oj super, że masz takiego Mikołaja! Wszystkiego najlepszego :) Ja obchodziłam swoje urodziny przed wczoraj, a wczoraj mój chłopak. Jakie ćwiczenia dają najszybsze efekty? :)

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty! Zestaw jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent :-) wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń i założonych sobie celów :-)
    Możesz zdradzić swoją wagę? I ile masz wzrosty? Ja walcze z powrotem do formy z przed ciąży troszkę mi jeszcze brakuje :-( troszkę jestem od Ciebie starsza i ciekawi mnie poprostu Twoja waga i wzrost :-) żeby mieć mniej więcej porównanie :-)
    Z góry dziękuję za odpowiedź ;-)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezencik :) Najlepsze jest mieć kogoś kto Nas rozumie i wspiera w tym co robimy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent ;-) wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! :))
    Kochanego masz chłopaka, że sprawił Ci taki prezent a jednocześnie Cię zmotywował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to Mikołaj w czerwcu do Ciebie zawitał:) Podziwiam Twoją figurę. O motywacji to już nie wspominam... tylko jej zazdroszczę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaką Ty masz boską figurę *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, w lipcu. Aha - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw ! aż chce się ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jak super :)
    wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejuuuu nie wierzę też mam dziś urodziny, 1 lipca piękna data :* wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. sto lat
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/porto-cervo-miasteczko-dla-milionerow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ciało,a prezent bardzo fajny :) Fajnie,że chłopak Cię wspiera :))

    OdpowiedzUsuń
  15. super masz z takim Mikołajem ;):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetną figurę;)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  17. great blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze jest, aby mieć osobę, która wspiera nas w dążeniu do własnego, wyznaczonego celu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny prezent! Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super :P wszystkiego co naj naj najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super prezent! Bardzo Zazdroszczę brzuszka!

    Zapraszamy na nowy post ze stylizacjami www.blvckvvhite.blogspot.com /a

    OdpowiedzUsuń
  22. Super prezent! Najlepszego :)
    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł na prezent ;)
    sama bym takim nie pogardziła ;)
    zapraszam do mnie
    http://kolorowaaaablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pozytywny i pomysłowy prezent :)

    Wszystkiego najwspanialszego!!! :) Spełnienia marzeń, dużo miłości, zdrówka, szczęścia i wielu sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Unas fotos estupendas... Un beso desde Murcia...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ćwiczę z 2.5kilowym obciążeniem :) Jest ciężko, ale duma po skończonym treningu to coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę wieku, zazdroszczę nowego sprzętu, zazdroszczę wysportowanego ciałka! Czyli podsumowując #fochforever :-p A tak poważnie to rewelacyjny prezent. Przede wszystkim praktyczny ;-) A Ty wyglądasz ekstraaaaa!!! Spóźnione wszystkiego naj naj naj maleńka :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego Najlepszego! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam <3
    mi ciągle brakuję motywacji do ćwiczeń :/
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana spóźnione ale serdeczne 100 lat!! Masz idealną figurę! ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka chudzina, zazdroszczę ;))
    Zapraszam do mnie na nowego posta!;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej ! Super prezent, mega praktyczny i stylowy zarazem ! Też zaczynam ćwiczyć, wracać do formy. Stawiam na bieganie i filmiki na yt ;P Zobaczymy co mi z tego wyjdzie ;) Trzymam kciuki !
    Pozdrawiam
    http://hoydenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego dobrego! Bardzo dobrze wyglądasz :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. moim zdaniem mogłabyś śmiało używać hantli 2kg a nawet 2,5 żeby ładnie wyrobić ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz, zazdroszczę :)

    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkiego najlepszego :) też muszę kopć sobie hantle ale właśnie jakieś małe może 1kg

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super prezent, to świetnie że tak Cię wspiera. Idealna sylwetka! :) Wiadomo woda to podstawa! :) Powodzenia w treningach!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podobają te ubranka do ćwiczeń! Fajne fasony i kolory :-) Świetny prezent dostałaś :-) W ogóle to super wyglądasz! Mi jeszcze dużo brakuje do takiej figury, ale cały czas walczę i mam nadzieję, że w końcu kiedyś to osiągnę :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !