czwartek, 13 sierpnia 2015

BioBeauty

Co raz większą furorę na rynku kosmetycznym robią kosmetyki naturalne. Ich skład nie zawiera chemii i jest znacznie lżejszy dla naszej skóry. Tym razem w moje ręce wpadły kosmetyki Bjobj i Born to bio dostępne na BioBeauty. Obie zagraniczne firmy do produkcji swoich kosmetyków wykorzystują najłagodniejsze i najskuteczniejsze naturalne składniki. Truskawkowy żel pod prysznic i szampon do włosów oraz peeling do twarzy i peelingujący płyn do kąpieli. 

________________________________
Żel pod prysznic BIO truskawka - w uroczej różowo czerwonej buteleczce kryje się delikatny żel pod prysznic i cudownie delikatnym zapachu truskawki. Jak zapewne wiecie uwielbiam wszelkiego rodzaju słodkie kosmetyki więc i taki żel sprawdza się doskonale. Żel znacząco się pieni i w połączeniu z wystarczającym oczyszczaniem skóry, bez zbędnych fajerwerków w postaci jakiegoś suszu, czy uczuleń jawi mi się idealnym, na cieplejsze jesienne dni - kiedy jeszcze wspomnienie lata jest całkiem świeże.
________________________________
Szampon BIO do włosów normalnych mango i grejpfrut - pięknie nawilża włosy co widać już po pierwszym użyciu. Włosy stały się miękkie i gładkie. Przy tym szamponie zauważyłam że i bez nałożenia odżywki włosy po wysuszenie prezentują się znacznie dobrze.  Jego intensywny cytrusowy zapach dodatkowo odświeżą i odpręża. Pieni się na tyle, że mała ilość wystarczy na pokrycie moich długich włosów pianą. 
________________________________
Scrub do twarzy z masłem shea i zieloną herbatą BJOBJ - złuszcza i głęboko oczyszcza skórę usuwając nagromadzone zanieczyszczenia. Peeling nie powoduje podrażnień co przy mojej wrażliwej skórze jest bardzo ważne. Używam go dwa razy w tygodniu i spisuje się świetnie. Delikatne drobinki wręcz masują naszą skórę.  
________________________________
Peelingujący żel do kąpieli i pod prysznic z białą glinką - peelingujący żel służy mi zazwyczaj pod prysznic. Używam go na zmianę z 2 razy w tygodniu ze względu na jego właściwości peelingujace z żelem truskawkowym. Uwielbiam tego typu żele ponieważ rozprowadza się je znacznie łatwiej niż zwykle peelingi a dodatkowo masują i dbają o naszą skórę. Zwykła kąpiel zamienia się w niezapomniany rytutał rodem ze spa. 





24 komentarze:

  1. uwielbiam takie słodkie kosmetyki wiec w przyszłym miesiącu wybiorę sobie kilka produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o tej firmie słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę kosmetyki z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe kosmetyki pewnie w rzeczywistości mają soczysty zapach ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel wygląda świetnie, jestem ciekawa jego zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o nich

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wydają się być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na żel pod prysznic z chęcią bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słysze o tej firmiw, ale kusisz tym truskawkowym żelem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko żel z tej firmy. Jestem ciekawa innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie wyglądają te kosmetyki :) Obserwuję Cie juz od dawna! :) Jeśli możesz, to kliknij ( to dla mnie wiele przy współpracy ) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nic nie miałam z tej firmy.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żel po prysznic kusi samym opakowaniem, a co dopiero zapach i w ogóle ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) Żel i scrub chętnie wypróbuję.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam nigdy o tej firmie :'c

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękne mają opakowania :) wyglądają bardzo zachęcająco, na pewno sie skusze jak wpadną mi w łapki ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://pomadkanude.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny blog! Nigdy nie używałam nic z tej firmy, ale z chęcią wypróbuje :) Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki naturalne. ;] Żel truskawkowy musi nieziemsko pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe kosmetyki,bardzo chciałabym żel truskawkowy. Uwielbiam owocowe zapachy. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Truskawkowy żel pod prysznic - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !