piątek, 7 sierpnia 2015

Black and white.

Czasami najzwyklejsze połączenie kolorystyczne sprawdza się najlepiej. Mam tutaj na myśli połączenie bieli z czernią. Mimo, że są upały pozwoliłam sobie na czarne jeansowe szorty i biały , bandażowy crop top. Jako buty wybrałam lekkie i niezwykle wygodne białe sandałki na szpilce z bonprix.  Cieszę się nieziemsko taką pogodą. Brakowałomi tak intensywnego lata i rekordowe upały mi nie straszne nawet w pracy czy podczas treningów. Staram się ćwiczyć, mimo że temperatura na dworze jest powyżej 30 kresek. Po takim 40 minutowym treningu jestem wykończona, jednak wiem że dałam z siebie wszystko! 









| top - madame lala, szorty - romwe, buty - bonrpix, zegarek- lorus, okulary - born86 |

Instagram

55 komentarzy:

  1. Podczas upałów ciągle noszę szorty i topy, najlepsze połączenie wygody i dobrego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz zgrabną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem przekonana do szortów i szpilek. Lepiej wyglądają ze spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie na lato - kobieco i seksownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie klasyczne, czarno-białe połączenia :) Świetny jest ten top! Poza tym podobają mi się szorty i szpilki, ale jakoś nie pasuje mi ich połączenie.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakos efektów treningów nie widać. choc nie jestes gruba czy cos to strasznie ulana i galaertowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli taka jak właśnie chce być, nie podobają mi się szkielety i mięsiory na wierzchu.

      Usuń
    2. Uwielbiam takie komentarze <3 anonimowy, skąd wiesz, że galaretowata, dotykałeś? Kurna, co ta zawiść robi ludźmi.
      Właśnie jest proporcjonalna i wykonała kawał dobrej roboty przez te kilka lat, Daria możesz być z siebie dumna :)

      Usuń
  7. wow - super wyglądasz
    ten top jest świetny
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajowo!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, ale ja bym zamieniła szpileczki na trampy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki są bardzo hot, ale nie wiem czy miałabym odwagę wyjść w nich na ulicę :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!Super wyglądasz :)
    Top idealny!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 razy TAK dla tej Pani ze zdjęć !

    Wyglądasz rewelacyjnie, zjawiskowo, oszalamiajaco :)
    Swietna stylizacja, swietna figura, swietny tatuaz - po prostu nie ma się do czego przyczepić 😉

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. great:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladnie wygladasz :) a kto robi Ci zdjecia na bloga? Chlopak? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Bo we mnie jest sex..." niemal słyszę słowa tej piosenki jak na Ciebie patrzę :)) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto i elegancko :) Baaaaardzo mi się podoba ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow super wyglądasz. Odważny zestaw, seksowny i dziewczęcy zarazem. Top jest rewelacyjny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. perfekcyjna ♥
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Taka typowo letnia. Uwielbiam połączenie bieli i czerni :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. nice post, happy Sunday!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie jak zawsze, cudowna figura i czego chcieć więcej! ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, taka najprostsza a bardzo efektywna :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz super, topik cudo ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne.
    Świetny top :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz bardzo...apetycznie! :) Świetne spodenki, top, buciki i oczywiście figura! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw, też jestem fanką takich połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja, czadowe spodeńki pozdrawiam
    www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ta bluzka jest super;) piękne ciało;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałam sie przyjrzeć stylizacji, ale twoj tatuaż mnei oczarował ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie w szortach wyglądasz!;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz, a połączenie szortów i crop topu bardzo mi się podoba :-) Figurę masz wspaniałą i widać, żektoś zwyczajnie Ci zazdrości i pewnie sam nie ma motywacji żeby coś z sobą zrobić...Ja też nie odpuszczam treningów mimo upałów i robię po 1,5 h na rowerze, ale do takich efektów jak Twoje to jeszcze u mnie daleko...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny top! Cały strój bardzo ładnie się prezentuje


    http://venasty.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow! bardzo sexi wyglądasz, wszystko mi się podoba
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne połączenie i seksi wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne spodenki i bluzeczka, pięknie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna figura!! Szorty niby na pierwszy rzut oka odważne ale wszystko jest w granicach dobrego smaku, mega mi się podoba zestaw, skojarzyło mi się z J.Lo :)

    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !