czwartek, 27 sierpnia 2015

Electric power color.

Elektryzujące kolory nie opuszczają mnie i naszego bloga. Kolor czarny chyba absolutnie porzuciłam na okres letnich zestawów, pojawił się chyba tylko w tym wpisie. Energetyzującego koloru nadają tutaj cytrynowe szpilki i drewniane oprawki od Gepetto. To już pewno końcówka lata, powoli będziemy musieli wygrzebać z szafy cieplejsze rzeczy typu swetry, kurtki czy długie spodnie. Sierpień był na tyle piękny, że praktycznie nonstop okrywałam nogi. Spódniczki, sukienki, spodenki czy akurat kombinezon królowały za każdym razem gdy wychodziłam z domu. Włosy, które już dłuższego czasu proszą się o ścięcie, póki co nie sprawiają mi większego problemu więc postanowiłam je jeszcze trochę zapuścić. My, puki co walczymy z remontami, w następnym wpisie pokażę wam skończoną już łazienkę a wszystkich, który chcą śledzić nas na bieżąco zapraszam na instagram.












| kombinezon - wyprzedaż klik , buty - pantofelek24, okulary - oprawki |

Instagram

59 komentarzy:

  1. Te szpilki są wręcz boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty, sukienka i Ty w nich :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, a buty są cudne <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te szpilki są boskie!!! Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się zdecydowane kolory butów.Szpilki dają takiego pazura stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki są prześliczne.. bo są w kolorze lata!

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz przeslicznie !
    buty sa boskie ! chyba to ten czas na zakup haha czy sa wygodne ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne butki *0*
    Świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tym zestawie! Cudowne buty :D
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna sukienka, a te szpilki mega pasuja. Nie mogę tu wchodzić, cały czas patrzę na twój tatuaż ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! ciało masz boskie ! Mega podobają mi sie takie okulary jednak niestety nie wyglądam w nich dobrze :P
    Uprawiasz jakis sport?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczę od 3 lat, takie cardio itd. Schudłam 15 kg ;)

      Usuń
  13. fajny wakacyjny zestaw ;) limonkowy to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudowne szpilki !! pięknie się prezentujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz:) Śliczne zdjęcia i ekstra kolor szpilek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robiłaś coś z włosami? Ostatnio bardzo ładnie wyglądają. Chyba taka długość Ci służy, nie obcinaj ich! Albo to ta miłość sprawiła, że tak wypromieniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbowała, w sumie teraz nie robię z nimi nic poza myciem i spinaniem do pracy ;) ciesze się ;))

      Usuń
  17. szpilki boskie, z pewnością potrafią ożywić niejedną stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie !!! boskie szpilki i okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna stylizacja!
    Bardzo podoba mi się Twój tatuaż.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty z tym zameczkiem wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyglądasz, włosy super, a szpilki rzeczywiście energetyzujące, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. boskie buciki! i ten kolorek! cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super pasują buty do sukienki :) całość prezentuje się na prawdę bosko !

    OdpowiedzUsuń
  25. oj chyba zachoruję przez Cb na te buty;)

    pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne szpilki, idealnie z tą kremową sukienką ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę fajnie! Podoba mi się ten łańcuszek w talii zamiast paska :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Udała jakie ładne masz nogi :)
    Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zestaw :) Kombinezon jest po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealna stylizacja! Wyglądasz w tym pięknie :)

    http://kaamap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look, sukieneczka bardzo fajna ;) Butki mają rewelacyjny kolor :) A okularki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Your heels are so perfect dear! Such an awesome color! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  33. No proszę jaka Dżaga!! ;-) Genialny kolor szpileczek! <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. wow i love your shoes and tattoo!! to be honest everything is gorgeous !!! u look awesome!!
    roses are the best flowers *high 5*

    with love
    Amasingly - Love Light Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw, zakochałam się w szpilkach :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne szpilki. I wspaniałe zdjęcia!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna stylizacja :*
    Ta sukienka jest przepiękna :3
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :) gabrielle-fashion.blogspot.com[klik♥]

    OdpowiedzUsuń
  38. kolor szpilek po prostu fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna stylizacja , najbardziej spodobały mi się buty *.*
    W oko wpadł mi również tatuaż :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. super wyglądasz !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  42. swietny blog i ty swietnie sie prezentujesz moze zechcialabys wziac udzial w konkursie na najlepsza stylizacje zapraszam
    https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  43. You look gorgeous in that dress! Love your figure in that dress! :)

    And also a great set of legs! Which look stunning in those yellow heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne szpilki :) kiecka też niezła

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny zestaw ale ja się zakochałam w tych szpilkach.. są piękne i mają prześliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawe okulary i świetny kolor butów!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !