sobota, 22 sierpnia 2015

Lubimy podróżować.

Ja jak i Mikołaj należymy do osób, którym ciężko jest usiedzieć w jednym miejscu. W ciągu tygodnia skupiamy się na pracy aby w weekend móc gdzieś wspólnie wyskoczyć. Siedzenie przed telewizorem akurat nie należy do naszych zwyczajów i jak już wyjątkowo zdarzy się taki wieczór to traktujmy go jako odskocznię, wspólny relaks. Te zdjęcia powstały tego samego dnia co wpis z plażowym zestawem. Właśnie wtedy jechaliśmy na cały dzień nad jezioro, abyśmy mogli spędzić trochę czasu sami. Uwielbiam te nasze wspólne podróże, śpiew za kółkiem i wygłupy podczas oczekiwania za zielonym światłem. Czas leci nieubłaganie szybko i staramy się każdą chwilę wykorzystać na maksa z mega pozytywnym nastawieniem do życia. 












                
                   Thank You,My Sheiners!

Here Is A Fashion Feast Prepared For You!

3 Round Sale For You!
Free shipping!
34% OFF Over US$69   Code:thank34
8/24~8/25

Flash sale!
33% OFF Over US$59    Code:thank33
35% OFF Over US$109   Code:thank35
8/25~8/27

60%-80% Off!
Extra $5 Off Over $59     Code:thank5
Extra $10 Off Over $109   Code:thank10
8/27~8/31

Ends: August/31

     

38 komentarzy:

  1. Oj, ja uwielbiam podróżować. Nawet głupi wypad na zakupy samochodem sprawia mi frajdę :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalona :)! Super razem wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że oboje lubicie spędzać czas w podobny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kocham podróżować! Świetne zdjęcia ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne, pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio mam problem z podróżowaniem samochodem, bo wróciła mi choroba lokomocyjna, ale za to też wybywamy na rowerach ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z wszystkich wyjazdów najbardziej lubię czas spędzony w samochodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi z dzidziusiem ciężko gdzieś się ruszyć :(
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne fotki :P
    ja też lubię podróżować ale rowerem nie lubię zbytnio samochodów :P gdyż mam chorobę lokomocyjną ehh zazdroszczę Wam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło się patrzy na takie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, aż miło poprzeglądać!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo optymistyczne zdjęcia. Też lubię podróżować, ale na chwilę obecną pozostają mi spacery z wózkiem ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie
    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawidłowe wykorzystanie wolnego czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. super wpis ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez bardzo lubię podróżować.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też bardzo lubię podróżować z moim ukochanym;) cały lipiec jeżdziliśmy a w sierpniu trochę mniej;)

    OdpowiedzUsuń
  19. My ostatnio trochę się zasiedzieliśmy w domu, ale planujemy pojechać pod namiot póki pogoda dopisuje :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  21. I o to chodzi, należy korzystać z życia na maksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Zazdroszczę tych podróży, bo to fajna sprawa i pamiątka w postaci zdjęć i wspomnień na całe życie :-) Ja muszę trochę poczekać z wyjazdami aż synek będzie większy, bo na razie tylko po Polsce jeździmy :-)
    Ale masz zgrane nogi :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post, bardzo ciekawy!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także kocham podróżować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :)
    Ja też należę do takich osób które nie potrafią w miejscu wysiedzieć i doskonale Was rozumiem.
    Zazdroszczę Wam takich wyjazdów, ja oczekuję prawa jazdy i też będę jeździć a co! :D
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super razem wyglądacie ! Ja nie lubię osób które siedzą tylko w miejscu z nosem w telefonie, wole wziąć rower zrobić parę km ale nie siedzieć bezczynnie bo mnie po prostu nosi ;)
    Zostaje na dłużej, dodałam do obserwowanych :)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i o to właśnie chodzi! :)

      Usuń
  27. haha, cudowna fotorelacja! uwielbiam takie pozytywne posty, buziaki Kochanie :-***

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. oj mnie też jest tak ciężko usiedzieć w jednym miejscu, zdecydowanie uwielbiam podróże i spontaniczne wypady!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę takiego wypadu ;< ja pracuje nawet w weekendy :P
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Letnie wypady samochodem w ciekawe miejsca - to całkiem fajny pomysł na spędzenie wakacji. Nawet zdjęcia robione w samochodzie to już nie są typowe selfie. Można łączyć kilka rzeczy w jedno i się dobrze bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pasażer ma o tyle lepiej, że może wykonywać więcej czynności w trakcie jazdy, które go nie znużą. Fajniej, gdy w trasie coś się dzieje, to i kierowca nie zauważa przejechanych kilometrów. Aż chce się wakacji :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !