wtorek, 11 sierpnia 2015

Mała biała.

Mała biała jest równie klasyczna co mała czarna. Sukienki tego typu nadają się na wiele okazji, są ponadczasowe i ubierając je rzadko kiedy damy 'jakaś plamę'. Czarne kwiaty w okolicach talii nadają jej charakteru, a dodatkowo kształtują naszą figurę. Swój biały set zestawiłam z szaro limonkową torebką i białymi sandałkami na szpilce. Niezwykle wygodne buty pasują zarówno do sukienek jak i dopasowanych spodni. Ostatnie dni są dla mnie niezwykle zapracowane, Jesteśmy w trakcie ogromnych remontów, urywek skończonej łazienki pokazałam wam na instagramie, całość postaram się pokazac i tutaj. Teraz zabieramy się za kuchnię, która mam nadzieję wyjdzie równie piękna. 










| sukienka - bonprix, buty - bonprix, torebka - manzana, okulary - born86

Instagram

46 komentarzy:

  1. Super jak zawsze! Piękna torebka! www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest a sukienka i okulary bardzo mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i śliczny blog. Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne, pisz u nas a odwdzięczymy się czym chcesz:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentujesz się bardzo uroczo! *.* Cudownie leży na Tobie ta stylizacja! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz przepięknie :) zazdroszczę torebki

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukienka! Mam podobne sandały na szpilce, tylko, że bordowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonałe zestawienie :) Zresztą jak zawsze!

    Zobacz także: usługi księgowe wrocław

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, idealne na upalne dni. Całkowicie mój styl. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka i cala stylizacja, wspaniały kontrast z Twoją opalenizna ;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu bym powiedziala 'mala bialo czarna' :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie tatuaż się komponuje z tymi wzorkmi na sukience :D
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka i tatuaż *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! <3 Cudowną masz tą sukienkę, jakoś ładnie się to prezentuje z Twoim tattoo! ;) I ta torebka, genialne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka, świetnie w niej wyglądasz i super z tatuażem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka i torebeczka przepiękna ;) ja na upały nie odważyłabym sie wyjsc w szpilkach, nawet na plaskich butach strasznie bolą mnie stopy ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, seksownie, kobieco:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka pięknie podkreśla Twoje cudowne ciało! <3
    veronique. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka super, ale torebka boska :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna sukienka :**
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! Bardzo Ci w niej do twarzy!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. This is absolutely fantastic! Today on the blog I am sharing "how I made $130+ in one day through Share a Sale's affiliate marketing. Hope you can read it! xx

    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :* Torebka świetnie przełamuje biel zestawu :)

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że na wakacje odpuściłaś ćwiczenia - niestety wszystko odkłada się w nogach. A taką miałaś super figurę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpuściłam ? dobrze że mnie informujesz bo ja byłam pewna że zwiększyłam obciążenie i ćwiczę cały czas. Ale skoro ty wiesz lepiej :) Nie podobają mi się chude patykowate nogi, dlatego zwiększyłam obciążenie, przeszłam na treningi siłowe i wyrabiam mięśnie.

      Usuń
  25. Piękna ,kobieca stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna ta sukieneczka.
    Mogłabym prosić o klikniecie TUTAJ KLIK ? i TUTAJ KLIK ? lub w banery na blogu? 
    Zapraszam
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie rozumiem drugiego zdania ;) Sukienka śliczna!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To nie taka znowu zwykła ,,mała biała" - te kwiatki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest fenomenalna ! :*

    Zapraszam do mnie :)
    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Daria jak zawsze masz fajne stylówki! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna sukienka, a tę torebkę uwielbiam! :))

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !