sobota, 29 sierpnia 2015

Nasza łazienka.

Wszystko już praktycznie wykończone, brakuje tylko pralki i półek narożnych, gdzie z łatwością pomieszczę swoje kosmetyki. Póki co zrobiliśmy łazienkę, kuchnia jak pisałam tutaj jest dopiero w stanie surowym. Niemniej jednak mam nadzieję, że jeszcze z dwa miesiące uda nam się już skończyć cały remont, który jak wiecie jest dla nas kobietek bardzo uciążliwy - ile byś nie sprzątała, tak i tak będzie bałagan ;). Łazienkę urządziliśmy w kolorach natury. Szara podłoga, białe ściany i prysznic bezbrodzikowy, w którego wnęce położone są płytki drewnopodobne. Drewno odgrywa tutaj ciekawą rolę, gdyż całe mieszkanie znajduję się na poddaszu i królują wszędzie drewniane belki stropowe. Prysznic to pojedyncza, niezamknięta szyba, dodatkowo zrobiony jest on na stopniu, spod którego wydobywa się delikatne światło taśmy ledowej. Klimatu nadaje nie tylko ten led ale i kratka odpływowa Kessel z wbudowanym oświetleniem, które podświetla delikatny strumień wody podczas brania prysznicu. Deszczownica całkowicie zabudowana to nie jedyny element chromowany w łazience.  Chromy to także szczotka, uchwyty, wieszaki oraz ramka lustra. Zgrabna, podwieszana miska wc oraz podwieszana umywalka sprawiają ze na podłodze, prócz kosza nie stoi na razie nic. Dojdzie jeszcze wąska pralka, która zajmie miejsce wiklinowego koszyka w przystosowanej specjalnie na nią wnęce. Na samym końcu pojawiła się sklejka zdjęć pokazująca jak wyglądało w trakcie prac remontowych. 























| ręczniki - home&you / hm, mydelniczka - leroy merlin, wosk yankee candle + kominek - chocobath, sztuczny kwiat - ikea fejka, kosz na śmieci - ikea lillholmen, dywanik - home&you, kosz wiklinowy - leroy merlin, kosz plastikowy - curver victoria | 

59 komentarzy:

  1. fajnie się zapowiada mieszkanko! podoba mi się wnętrze łazienki, i ten kominek, który będzie pewnie się palił podczas kąpieli... ach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej! Ale zazdroszczę! Zawsze chciałam mieć łazienkę z ledami, czekam tylko na własne mieszkanie i prace i biorę się do roboty :D
    Świetnie urządziliście :)
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykończyliście ją:)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna łazienka, wszystko pasuje idealnie, uwielbiam szarawe wnetrza ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Łazienka jest prześliczna! Świetnie ją urządziliście.
    http://aldehydd.blogspot.com/2015/08/wishlist.html - CZY MOGŁABYM LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE. Z GÓRY DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się urządziliście :) łazienka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna łazienka, jestem pod wrażeniem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentuje się świetnie:) Super jasne kolorki i te wszystkie dodatki świetnie dopasowane;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna łazienka! Swietnie ja urzadziliscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wnętrza w takim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny dobór kolorów, bardzo ładnie to wszystko razem wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taki minimalizm, ostatnio pokochałam szare wnętrza! Łazienka jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łazienka dość ładna, chociaż bardziej przykuło moją uwagę to, że Twój facet znowu w białej koszulce (kiedyś jeszcze widziałam bordową:P), nie ma innych?

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.cocobagsaleonline.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ pięknie wszystko wygląda! wiem jaki uciążliwy bywa remont :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, choć to nie mój styl. Ale ładnie nie zaprzeczę. Powiedz mi tylko co to za roślinka? Fajna, coś z traw ozdobnych?

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie na pewno pięknie sie prezentowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie to wszystko wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super. Bardzo mi się podoba. Kosz na śmieci wygląda rewelacyjnie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie i ze smakiem :-) Dziękuje za komentarz na moim blogu :-)
    www.mrsperfectblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna :) ja jestem przed remontem :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się kolorystyka! Myślę, że bardzo podobnie urządziłabym własną łazienkę - póki co mieszkam z rodzicami ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Im mniej tym lepiej!! Łazienka idealna ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie, ładnie, czekam na resztę ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie! ;) Podoba mi się ta dbałość o dodatki!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały design! Nic tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę ładnie! Prosto i dosyć praktycznie, choć kosz z taką pokrywką wydaje mi się być trochę trudny w użyciu oraz w utrzymaniu go w czystości ;) Dodatkowo polecam dobry preparat usuwający kamień ze szklanych drzwi, bo widać, że cała łazienka czyściutka, a poza tym nowa, a na szybce już się zrobił delikatny nalocik. Wiem o czym mówię, później będzie Wam trudniej to dziadostwo usunąć :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny efekt! :)
    Bardzo podobają mi się tego typu prysznice.

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się tu! :) szkoda, ze ja nie mam tak dużej łazienki :P ale w sumie w swojej też uwielbiam przebywać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super to wszystko wygląda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mega podoba mi się ta łazienka! jest naprawdę super
    podobają mi się takie właśnie łazienki - białe, klasyczne, ale jednak urzekające
    zapraszam do siebie❤
    http://normalpeoplesucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo nowoczesna. Czekam na więcej zdjęć reszty pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo w moim stylu! Gratuluje dobrego smaku!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie i elegancko.
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie jesteśmy na etapie planowania remontu;) Wasza wyszła świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz mnie czeka remont łazienki a Twoja mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładna łazienka, lubię tego typu wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie się urządzacie :D mnie się bardzo podoba, może kiedyś się tym zainspiruje, kto wie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudna łazienka :) Świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  41. Super urządzona łazienka! Strasznie mi się podobają łazienki w szarości, a połączenie z drewnem jest świetne :-) My sami mamy łazienkę i toaletę w odcieniach szarości z domieszką czerwieni :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna łazienka, podoba mi się prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna! Chcę nową, właśnie taka mogłaby być. Choć moja jest biało-czarna, to dziś zmieniłabym właściwie wszystko w niej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj planował biało czarną, jednak ja przekonałam go do bardziej stonowanego wnętrza :)

      Usuń
  44. Cudowna jest! <3 bardzo ładna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  45. Cała łazienka prezentuje się rewelacyjne. kolorystyczne połączenie bieli z drewnem robi wielkie wrażenie. Zdjęcia również bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładna, ładna. :) Też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !