wtorek, 18 sierpnia 2015

Plażowy set.

Wczoraj korzystając z cudownej pogody w ramach odskoczni od ciągłej pracy postanowiliśmy wyskoczyć nad jezioro za miasto. A przy okazji zrobiłam dla was zdjęcia. Taki niby zwyklak, jednak uwielbiam połączenie krótkich topów z szortami z wysokim stanem. Połączenie dwóch typowo pastelowych kolorów: baby blue + pudrowy róż idealnie pasuje w upalne, letnie dni. Dwa dni temu farbowałam też włosy, standardowo użyłam farby londa jasny brąz, który na moich włosach wychodzi jako typowo czekoladowy odcień, w którym czuje się doskonale. W ostatnim natłoku spraw i obowiązków, staram się każda wolną chwilę poświęcać na blog i zdjęcia. Nie zaprzestałam też z treningami, co wmawia mi wielu ciekawskich anonimów :) 









| szorty - shein, top - bonprix, buty- pantofelek24, bikini - calzedonia, okulary - born86 |

Instagram

51 komentarzy:

  1. Świetny letni zestaw! A kolorek piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zwyklak! :) a figurka megaa! :O pozdrawiam

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny plażowy set, piękna opalenizna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna opalenizna ! Zestaw na plażowanie jak najbardziej na tak :)

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się kolorki! A buciki masz obłędne!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Twoja figura mnie zachwyciła :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty są świetne! Pięknie podkreślają opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw! Genialny na tak upalne lato :D

    http://prusakfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw i jaka cudowna opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz. Spodenki i buty chętnie bym ubrała, top niestety nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor wyszedł Ci fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny taki głęboki brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie skrojone spodenki, pasują Ci!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo seksi zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje dwa ulubione kolory w jednej stylizacji, cuuuudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz:) Super zestawik;) Do tego jeszcze piękna figura i opalenizna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne oraz zestawienie szortów z wysokim stanem z crop topem.
    Ekstra spodenki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja i świetnie kontrastuje z Twoją opalenizną :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny top! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. szorty są super! :) Masz piękną figurę, którą te szorty podkreślają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wo,masz świetną figure,tylko pozazdrościć! :)
    http://julieeeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. idealnie na plażę! wybrałaś piękne kolory, wyglądasz super, nie mogę się napatrzeć :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super szorty i brzuch! W wolnej chwili zapraszam do mnie, może mój blog Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz ;) Ja niestety nie mam figury do takich krótkich bluzeczek, ale szorty z pewnością przygarnęłabym do mojej szafy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne szorty i świetnie dobrany zestaw ;D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://madeleineee1994.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Opalenizna perfekt! <3
    Powiedz mi - czy mi się tylko zdaje czy Ty kiedyś miałaś kilka kilogramów więcej? Co trenowałas? Niestety, przestałam śledzić blogi (również Twój) z braku czasu i teraz zawędrowałam i... szukam odpowiedzi :) Chyb a zacznę kopać w otchłani twoich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw! Bardzo podobają mi się szorty - mają super kolor i krój :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja masz cudowną figurę. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/czern-i-biel.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Niby zwyklak a prezentuje się naprawdę bardzo fajnie! Okulary bardzo Ci pasują :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam połączenie szortów z wysokim stanem z krótkimi topikami, jednak ja sobie na to pozwolic nie mogę :(
    Masz świetna figurkę! Laleczka :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  32. Całość po prostu wygląda obłędnie! Świetna figura :) Rzeczywiście lato to idealany czas na tego typu stroje. Jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super figura i świetna stylizacja ! :*
    http://ca113roline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. O wow! Szorty są świetne, super sexy look!:)<3

    http://www.justcleo.pl/2015/08/turquoise-shorts-grey-casual-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny top !!i cudna opalenizna ;)

    www.nicoleeyee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne szorty, jestes przesliczna :*
    Genialny blog i świetny post! ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne połączenie, tez lubię krótkie topy noszone z wysokim stanem,tylko wole troszkę dłuższe bluzki,niestety nią mam tak wycwiczonego brzuszka,ty wyglądasz idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. to w bonprixie takie ciuszki ! ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Oglądam Twoje zdjęcia i czuję, że właśnie nadszedł mój czas na porcję ćwiczeń!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale by się chciało teraz taką pogodę za oknami ;) Cudownie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !