wtorek, 25 sierpnia 2015

Resibo

"Równowaga jest słowem, które w pełni oddaje wartości marki Resibo. Mowa tu o różnych jej aspektach. Za każdym razem jednak chodzi o dotykanie tego, co najważniejsze w naszym życiu. Punktem wyjścia jest dla nas spajanie składników, których walory znane są od pokoleń z nowoczesnością..(...) Tworząc nasze produkty - klasyczne receptury łączymy z surowcami pozyskanymi przy użyciu najnowszych technologii. Naszym celem jest wysoka skuteczność kosmetyków przy zachowaniu naturalnych walorów oraz zrównoważonej produkcji, która pozostaje w zgodzie z otaczającą przyrodą." Tak pokrótce możemy przeczytać o marce Resibo na ich stronie internetowej.  Jednak aby dowiedzieć się coś więcej na temat ich kosmetyków postanowiłam przetestować kilka z nich. W moje ręce wpadły krem ultranawilżający i płyn micelarny. 

 ________________________________
krem ultranawilżający - krem używałam głownie podczas urlopu, przynosił ukojenie spieczonej słońcem skórze na twarzy. Nakładałam go przed snem a rano budziłam się z promienną i zregenerowaną buźką. Jego filtr dodatkowo chroni przed promieniami słonecznymi a naturalny skład daje mega nawilżającą bombę skórze.  Orientalny zapach idealnie pasuje do designu opakowania i dodatkowo umila rytuał nakładania kremu. 
________________________________
płyn micelarnyDelikatnie a zarazem dokładnie usuwa makijaż, jednocześnie nawilżając i odświeżając skórę. Przyciąga zanieczyszczenia jak magnes. Działa antybakteryjnie, pochłania nadmiar sebum. Aplikacja jest bardzo przyjemna i bardziej wydajna dzięki butelce z dozownikiem.  Odpowiedni do każdego typu cery, także tej z niedoskonałościami.  W sam raz do codziennej pielęgnacji skóry. Takiego produktu szukałam, wygodny, a przede wszystkim efektowny. Makijaż zostaje usunięty, a skóra pozostaje nieskazitelnie czysta. 







40 komentarzy:

  1. Jakie piękne opakowania, a do tego jeszcze bardzo fajne produkty, czyli to czego potrzebują kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się opakowania tych kosmetyków a i zawartości też jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. jak już zużyjesz całość to daj znać jakie są Twoje odczucia :)
    Udanego dnia - u mnie deszczowego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale z tego co napisałaś mają do zaproponowania świetne produkty. Chyba czas je samemu przetestować :D
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej marki, ale opakowania genialne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne opakowania , a i zawartość wydaje się godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne opakowania, już samym wyglądem zachęcają do kupna produktu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powtórzę się i napiszę tak jak wszyscy - piękne opakowania. Takie małe rzeczy bardzo umilają codzienną pielęgnację i to się ceni. Aż chce się tego używać, a jak widać do tego bardzo dobrze się sprawdzają, no cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe opakowania, ale widzę że kosmetyki pod względem działania także są godne uwagi :) Jeszcze nie miałam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne opakowania, wyglądają strasznie oryginalnie! :) Zawartość też mnie zaciekawiła .Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam wcześniej tej marki, ale widzę, że jest godna przetestowania:) Już sam wygląd zachęca do kupna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy, warte uwagi ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi ciekawie :) Jeśli chodzi o demakijaż, to stawiam głównie na płyny miceralne. Odkąd pojawiły się na rynku, ciężko mi wrócić do toników czy mleczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaintrygowała mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie wypróbuję ... lubię testować nowinki na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkty wyglądają bardzo fajnie. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce. Ceny: 49zł za 150 ml płynu micelarnego i 79 zł za 50 ml kremu ultranawilżającego nie są niskie, ale do zaakceptowania. Zastanawia mnie efekt działania. W komentarzach na ich stronie www jest dużo pozytywnych opinii więc chyba przetestuję coś z ich oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcz o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie to już na wstępie same opakowania zauroczyły!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny design tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny desing bloga ;) Śiwtne opakowania produktów ;)

    A może tak obs za obs ? ;))
    Odpowiedz u mnie na blogu ;3
    Pozdrawiam <3

    [mój blog ---> KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowania super! Mam bardzo suchą cerę, więc taki krem z pewnścia by się przydał :) 6mkwadrat BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. krem ultranawilżający wydaje się być bardzo fajny! :) na pewno spróbuję. Sama do demakijażu używam rękawicy GLOV, jest moim ulubieńcem już od prawie roku, nie musze używać żadnych płynów micelarnych, mleczek, wystarczy sama woda i cały mój makijaż znika, a skóra jest dokładnie oczyszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. już mi się podobają, zaraz zajrzę na stronę. Samo opakowanie kusi ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje za odwiedziny : ) bardzo swietny blog, bede zagladac tu czesciej. Kosmetyki wygladaja swietnie.
    Martinistylelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ale fajne opakowania! taki krem po słońcu to super sprawa! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe zdjęcia i bardzo ładny wygląd produktów :) Muszę zajrzeć na tę stronę :D
    Genialny blog! :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. tej marki nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam! Właśnie kończę krem pod oczy i to był zdecydowanie najlepszy jaki miałam do tej pory :) Mam jeszcze ochotę na tonik i olejek do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Samo opakowanie niesamowicie przyciąga wzrok<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o tej firmie ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. nie znam ale zaciekawiły mnie i mają piękne opakowania :)

    http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post , ja już obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !