sobota, 1 sierpnia 2015

Romantyczny zachód.

To już ostatni wpis z Grecji, więcej was nie zamęczam zdjęciami z naszego wyjazdu. Tym razem zabieram was na plażę na godzinę mniej więcej 20:25 - bo to o tej godzinie możemy zaobserwować w Gouves urokliwy zachód słońca. Aby na chwilę odsapnąć od ekscytującego zwiedzania spędziliśmy wspólny wieczór na plaży podziwiając zachód słońca, podczas którego piliśmy wspólnie czerwone wino. Mój romantyczny facet wiedział w jaki sposób wprawić mnie w relaksujący i romantyczny nastrój. Zachód słońca był na tyle piękny, że nie da się tego opisać poprzez zdjęcia, które nawet w małym stopniu nie przedstawiają tego jak cudownie wyglądało wtedy morze. 








57 komentarzy:

  1. Piękne widoki :)
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już niedługo sama to zobacze na włąsne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę wakacji :-) i tyyyyle miłości na zdjęciach <3
    Pozdrawiam :-)

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ALE PIĘKNIE!!! ZAKOCHAŃCE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jakie cudne te zdjęcia
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście przepiękny zachód :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Full romantico! szczęście bije od Was :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Romantycznie się zrobiło, cudnie. Zazdroszczę, tak pozytywnie :) Zdjęcia przepiękne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing photos♥♥♥ What if we follow each other? Let me know, sweetie!

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo romantycznie! Cudnie wyglądacie razem.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te zdjęcia o zachodzie słońca :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega romantycznie, zazdroszczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno trudno to sobie nawet wyobrazić, lecz nie zmienia to faktu, że zdjęcia są piękne mimo to! Szczególnie podoba mi się pierwsze i ostatnie. Poza tym, bardzo ładna sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jak pięknie!! Cudne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia, chciałabym kiedyś wybrać się do Grecji :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć :) Wzięłam udział w konkursie pt "Miss Bikini 2015" Wygrywa zdjęcie, które uzbiera jak najwięcej lajków. Pomożesz ? https://www.facebook.com/World.of.the.Woman/photos/ms.c.eJwtx8kNACAIAMGODJfA9t~_YkTC~;oZIbIQ0aqod56r8j~_y5zi6T35Lx5o~_wNIA~-~-.bps.a.960201220666730.1073742015.342456099107915/976954872324698/?type=1&theater


    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz, świetne zdjęcia
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jejuuu jakie klimatyczne zdjęcia ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia, tylko zazdrościć tak romantycznego faceta :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super się ogląda taką niesamowitą przemianę! Dlaczego nie ma już starych wpisów na blogu? Lubiłam do nich wracać - po pierwsze dlatego, że widać było, ile pracy wkładasz w dbanie o ciało, a po drugie mogłam zawsze wyszukać interesującą mnie stylizację na określoną porę roku i pogodę. Poza tym to kawał historii Twojego bloga. Będziemy miały okazję wrócić do tych wpisów, czy zostały trwale usunięte? :(
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lena, niestety stare wpisy na blogu nie powrócą, zostały usunięte na złość mi przez mojego byłego faceta. Całkowicie już zamknęłam tam ten etap w moim życiu. Pozdrawiam i całuję :)

      Usuń
    2. Ale cham...

      Usuń
    3. :D mistrzostwo świata z jego strony :D. Generalnie też odwalił za Ciebie kawał dobrej roboty, bo np. ja miałam problem z "przeedytowaniem" wszystkich wpisów z moim byłym :P usuwanie zdjęć i wspomnień o nim :D.
      Ale każdy etap w swoim życiu trzeba w jakiś sposób zamknąć, aby właściwie rozpocząć nowy :).
      Pozdrawiam! :)
      p.s. romantyczne zdjęcia <3

      Usuń
  23. Piękne zdjęcia ☺ bardzo romantycznie ☺ jeszcze bardziej nie mogę się doczekać mojego urlopu ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie:) Piękna z was para. A wyjazd musiał być bardzo udany:) Zazdroszczę:) Przepraszam za zaległości, ale już wrzuciłam sobie Ciebie do obserwowanych i nic mi już nie umknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. tak to można żyć i się bawić. Marzę o Grecji w tym roku, mam nadzieję że we wrześniu się uda!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie że odwiedziłaś Grecje ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega zazdroszcze, moj facet pojechał za granicę na całe wakacje:(

    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Grecję... Piękne widoki

    OdpowiedzUsuń
  30. piekne zdjecia!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/sardegnia-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękne i romantyczne zdjęcia <3 widać, że spędziliście cudowny wieczór :) dodaję do obserwowanych, żeby byc na bierząco ! :) pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia! Strasznie zazdroszczę takich wakacji. Ja spędziłam swoje w domu i pogoda bardzo nie doskwierała. Temperatura nie przekroczyła 20 stopni, a jak już było słonecznie to wiał chłodny wiatr, który w sumie neutralizował te ciepłe promienie. >.<

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia, ale pewnie widok na żywo jeszcze piękniejszy! Urocze jest to zdjęcie jak się całujecie! Szczęścia gołąbeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny zachód słońca! <3 Grecja jest niesamowita:)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealny dzień :)

    Zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia! Grecja potrafi zauroczyć bez końca <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudownie ,wspaniale i romantycznie czego chcieć więcej ? Zazdroszczę :(

    Zapraszam na mojego bloga ;)

    polayourstyleyourway.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe, romantyczne zdjęcia. Przyjemnie się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia. Wspaniałe ujęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie, pięknie, pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !