czwartek, 20 sierpnia 2015

Yellow power!

Korzystając z okazji pokażę wam moje dwie nowości - drewniane okulary Gepetto z żółtymi, lustrzanymi soczewkami i żółte szpilki z zipem na obcasie. Ostatnio szaleję za tym kolorem i praktycznie wszystko co żółte i cytrynowe, rzuca mi się w oczy Powoli pora zaopatrzyć nasze garderoby w cieplejszą, bardziej jesienną odzież. W sklepach powoli pojawiają się letnie wyprzedaże typowo plażowych rzeczy, które ustępują miejsca tym cieplejszym, bardziej jesiennym rzeczom pojawią się botki, swetrzyska i jeansy w nieziemskiej ilości odcieniach. Ja już wiem, że na pewno potrzebuję nowych spodni z wysokim stanem oraz kilku swetrów. Pora też na zmianę kurtki jesiennej i płaszcz zimowego, ale do zimy nam jeszcze daleko :)






| buty - pantofelek24, okulary - oprawki , spray do włosów - pell |
                
                   Discover New Looks!

You Must Have Different Charm Undiscovered!

Find Another New Style From SheIn!

Take 33% OFF Over US$58   Code:nl33

Take 35% OFF Over US$108  Code:nl35

Ends: August/24
             

36 komentarzy:

  1. Ładny blog i zdjęcia! Ciekawy post. Zapraszam do mnie ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej noszę klasyczne kolory obuwia ale te bardzo mi się podobają. Oprawki tez ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne okulary :) Za żółtym nie przepadam, no chyba że w takiej lekkiej, cytrynowej wersji jak ta :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są spoko :) jak dla mnie inny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post, such a lovely blog :)

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. great as usual :) Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej! Jakiś bardzo odległy czas temu widziałam Twojego bloga, swojego jeszcze nawet nie miałam w planach więc nie obserwowałam itp. ale bardzo zapadł mi w pamięć, aż tak bardzo, że jak zobaczyłam u jednej z dziewcyzn Twój komentarz aż się ucieszyłam, że na Ciebie wpadłam! :D
    _________________________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne szpileczki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/czern-i-biel.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy:) Szpileczki są cudowne. Jesienią ożywią każdą stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty, ale jak dla mnie tylko do patrzenia... Niestety! Jestem zupełną łamagą, Bóg mnie stworzył do adidasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudeńka ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super! :)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super nowości!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpilki sa przecudne! Strasznie podobaja mi sie takie wyrazne kolory :D

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary świetne, ale buty!!!! Buty cudo!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpiękniejsze szpilki na ziemi! :) Mam czarną wersję, ale zdecydowanie żółta robi większe wrażenie :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  17. Żółty to zdecydowanie najlepszy kolor na wakacje, w szczególności na stopach. :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !