czwartek, 3 września 2015

InstaMix 3

Lato jak i okres wakacyjny przyniósł mi mnóstwo pozytywnych wrażeń. Część niektórych chwil udało mi się zatrzymać na zdjęciach na instagramie ( zachęcam do obserwowania ). Dokładnie 1 lipca były moje urodziny, dostałam wtedy wspaniały zestaw do ćwiczeń, hantle, mata itd. Wpis na temat urodzin znajdziecie tutaj. W połowie lipca wraz z Mikołajem zaczynaliśmy urlop, wtedy również spontanicznie wykupiliśmy wycieczkę do Grecji i już na drugi dzień był wylot, Relacje z urlopu znajdziecie tutaj. Drugą część urlopu spędziliśmy na urządzaniu i kończeniu remontu naszej łazienki. Robiliśmy ją od zera i efekty jak udało nam się ją urządzić zobaczycie klikając tutaj. Końcówka wakacji upłynęła pod znakiem wycieczek rowerowych i typowego plażowania. Sierpień minął mi niesamowicie szybko. 2015 rok to dla mnie dużo zmian i wyzwań, mam nadzieję że pozostałe 3 miesiące roku nie przestaną mnie zaskakiwać ( oby pozytywnie )
Instagram















25 komentarzy:

  1. Brawo ! Lazienka wyglada pieknie (i ty tez) :)
    Oby koniec 2015 roku byl tak swietny jak poczatek !

    www.doubleka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix, wyglądasz przepieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To super, że wszystko tak fajnie Wam się układa! U mnie też jeden z lepszych wakacji, bo po zeszłorocznej porażce, dostałam się na swoje wymarzone studia :) Mina bobasa z drugiego zdjęcia, po prostu mnie rozbroiła! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :)http://ola-watala.blogspot.com/2015/09/ulubiency-sierpnia-panda.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Moda, ćwiczenia i podróże. Nieźle! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fotki! tak miło na Was patrzec!

    super, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ się u Ciebie dzieje. Super zdjęcia
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) przyjemnie się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakość zdjęć jest genialna, świetny blog, zaczynam obserwowac ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos!
    Instagram @brunaestiloitgirl
    Blog | Facebook | Twitter | Canal Youtube 
    xoxo (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój miks - jak całe życie :) Bardzo aktywne i pozytywne lato :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :) Widać, że czas spędzony fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie, że nie stoisz w miejscu, lecz spędzasz aktywnie czas i to w najmilszym towarzystwie - drugą połową :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia ;) Lubie takie wpisy :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia! szczęścia Wam życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !