sobota, 19 września 2015

Jesienne nowości.

W tym roku jesienią królować będą brązy, beże, szarości i oczywiście JEANS ! Motyw koronki także nie zostanie przyćmiony mocnym akcentem dżinsu. Mimo wszystko uległam i dałam się skusić zakupowemu szaleństwu kupując kurtkę z frędzlami w bershka i botki z pantofelek24. Spodnie standardowo wyszukałam w pull&bear i hm, skupiłam się głownie na tych z wysokim stanem. Czarne botki królowały u mnie już zeszłej jesieni, wybrałam te same jednak w lakierowanej wersji, obecnie w czasnabuty jest na nie promocja :) . Były niezastąpione zarówno do jeansów jak i spódniczek. Beżowe koszule od twój-styl i koronkową baskinkę z hm łączyć będę z dopasowanymi spodniami i od czasu do czasu jak pogoda pozwoli z jakaś spódniczką. Asymetryczna spódniczka z choies oczywiście jeansowa. Złoty zegarek z lorus zamieniam na klasyczne od daniela wellingtona, a kolorowe lakiery zastąpię tymi w stonowanych pudrowych kolorach jakie oferuje nam sensique jako obecna nowość w drogeriach natura. Stonowaną jesień czas zacząć :)













| botki - pantofelek24 / czasnabuty, sweter - hm, spodnie - hm / pull&bear, bluzki - hm / twój-styl , zegarki - daniel wellington ,kurtka - bershka ,spódniczka - choies , lakiery - sensique |  

70 komentarzy:

  1. botki z frędzlami mnie oczarowały ! świetny wybór !
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jestem zachwycona niektórymi detalami <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek jest piękny - klasyczny i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości - szczególnie botki :-) Zawsze lubię patrzeć na takie zdjęcia :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te botki są świetne!;))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ajajaj jakie piękności tutaj u Ciebie widzę! DW uwielbiam, a w tych czarnych lakierowanych botkach się zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. można pozazdrościć takich fajnych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  8. Botki z frędzlami są obłędne ! Ogólnie bardzo udane zakupy miałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, wszystko właściwie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nowości. Sama muszę wybrać się na zakupy i kupić coś ciekawego ;)
    Zapraszam do mnie na post będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza ;) http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/blackletterbag.html
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zakupy! Botki cudowne! U mnie też jesiennie, ale coś o dekoracjach! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się moda na frędzle;) Bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Botki z frędzlami są na mojej liście zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezusie! Zakochałam się w tych brązowych botkach! Cudowne i te frędzle! Boskie *.*
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. very nice blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. te brązowe z frędzlami są super

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne zdobycze :D Absolutnie wszystkie rzeczy przygarnęłabym do swojej szafy ;) W szczególności moje serce skradła kurtka i brązowe butki. Cuda! :)) Nie mogę się doczekać Twoich nowych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudowności! Przepiękny wygląd bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy, poklikałam
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Botki z pantofelka są cudowne, na żywo wyglądają o wiele lepiej niż na stronce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj tak, frędzle zdecydowanie będą królować tej jesieni :) koszula piękna i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na stylizacje :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne rzeczy ♥ aż nie umiem wybrać swojej ulubionej, bo wszystko jest tak cudowne :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wrzucilabys wiecej zdjec z tą koszulą? Chcę sobie ją zamówić,ale nie wiem jak ta stójka

    OdpowiedzUsuń
  25. same perełki :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Czaję się na ten zegarek od dawna :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia no i oczywiście zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ta różowo-beżowa koszula :3
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia, a i buty mi wpadły w oko :)

    http://www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne buty, podobają mi się !

    OdpowiedzUsuń
  31. So beautiful collection. Fringes are my favorite trends for this fallwinter season! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne nowości! Na kurtkę z frędzlami również się czaję i na jakieś spodnie z wysokim stanem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Botki z frędzlami to zdecydowanie świetny zakup, sama chętnie widziałabym takie u siebie w szafie;) Pozdrwaiam xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Botki z frędzlami to dla mnie idealne połączenie. Masz bardzo dobry gust.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Loving all the items above! x

    http://pixiethe90s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. kolorki prześliczne :) brązowe botki pierwsza klasa <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne buty z frędzlami!
    Marzy mi się o takich :D
    Świetne są!

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. no, no, toś się obkupiła! :) super rzeczy! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ ja zazdroszczę Ci tych obfitych zakupów, do tego tak idealnie wpasowanych w moje gusta. Brązy, róże i frędzle - ach, nie mogę się napatrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne botki, te z frędzlami ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tyle wspaniałych nowości. Jest w czym przebierać.

    OdpowiedzUsuń
  42. mam takąsamą kurtkę! :) śliczne te botki z frędzlami <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne rzeczy! Muszę się zabrać za jesienne zakupy :)

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)
    http://klaudiasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne rzeczy. Najbardziej spodobały mi się botki we frędzelki. :)
    zapraszam do mnie,bede wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Łaaaał! Powiem szczerze, że wszystko super;))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Obydwie pary butów świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiem czemu, ale zegarki z brązowym paskiem zawsze kojarzą mi się z jesienią. Nie jestem fanką noszenia zegarków, ale w tę chłoną porę roku sama mam ochotę udać się na zakupy i znaleźć taki jeden, idealny, który posłuży mi przez najbliższe kilka lat - właśnie jesienną porą.

    OdpowiedzUsuń
  48. te buty są prze piękne!
    http://gabsstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !