sobota, 12 września 2015

Kombinezon na pożegnanie lata.

To już zapewne ostatnie podrygi lata, pogoda zmieniła się radykalnie dlatego wszystkie letnie ubrania pochowałam już do szafy, a na wierzch wyciągnęłam swetry i kurtkę. Jutro jadę na małe (duże) jesienne zakupy. Na pewno będę rozglądać się za jeansami z wysokim stanem, legginsami czy botkami. Podoba mi się też cały ten szał na frędzle. Kurtki imitujące zamsz i brązy opanują tegoroczne ulice jesienią. Póki co śmigam w botkach z zeszłego roku, brązowe na słupku z dodatkami złota. Pewnie skusze się jeszcze na jakieś z frędzlami przy kostce, botków nigdy dość! :)  Dzisiaj przychodzę do was ubrana w żółty kombinezon z sakolife i asymetryczne szpilki. To mój pierwszy kombinezon z długimi nogawkami po same kostki.  Planuje zakupić taki jeszcze czarny, nie sadziłam że są tak wygodne. Ubierajac kombinezon w krotką chwilę tworzymy od razu cały zestaw i możemy wyjść bez zastanawiania się " w co się ubrać ? "  :)












| kombinezon - sakolife, torebka - manzana, buty - cutesyshoes |
Instagram

44 komentarze:

  1. Dobrze Ci w kombinezonie i tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tym zestawie! Te buty są cudowne!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny jest ten kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lato ma wrócić :) polskie i zagraniczne stacje meteorologiczne zgodnie donoszą o zbliżającym się do nas "dobrym" froncie :)
    ponoć od środy znów upały ;)
    także - poczekaj jeszcze z tymi zakupami ;P

    a kombinezon jest super!
    Bardzo fajnie wygląda!
    Ładny ciuch, a do tego pewnie wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o powrocie ciepła, jednak 20 stopni w ciągu dnia i 5/6 rano gdy wychodzę do pracy nie przekonuje mnie do krótkich spodenek ;)

      Usuń
  5. buty są genialne ! <3 a Ty w tym kombinezonie wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uważam, że pasują do Ciebie takie jasne i ciepłe kolory, podkreślają Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super figura! z jakich ćwiczeń korzystasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, kocham kombinezony ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuuu seksi :) Masz strasznie... piękne szpilki! Takich jeszcze nie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny kombinezon i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w tym słonecznym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny kombinezon, strasznie żałuję, że nie sprawiłam sobie żadnego tego lata, a tu już jesień :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Cute shoes :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon jest na pewno przewygodny! A w butach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki tym zdjęciom , czuje sie jakby było jeszcze lato. Super stylizacja i świetne połączenie kolorów ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz. Bardzo fajny kombinezon w ciekawym kolorze, myślę że jeszcze nie raz w tym roku będziesz miała okazję go ubrać.
    Jeśli chodzi o twoje stroje dnia z kombinezonami zapamiętałem bo bardzo mi się podobał sukienko-kombinezon z SheInside.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty żegnasz lato, a ja już witam jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kombinezon, tak lekko ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You look amazing in that yellow jumpsuit! :)

    Love those cute heels too! Use the sun while you can! :D

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę fajny kombinezon! Ja szukam czegoś podobnego, ale w bardziej stonowanym kolorze. Myślę, że sprawdzi się też jesienią :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look, taki pozytywny :) Szpileczki są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz, szpilki, torebka super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szpilki skradły moje serce i odw3róciły uwagę od reszty - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kombinezony! :) To świetna alternatywa dla sukienek czy setów. Twój ma piękny kolor. Zresztą kolorystyka całego zestawu bardzo mi się podoba. Również poszukuję czarnego kombinezonu, eleganckiego, jak i botków ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja chce lato! co Wy na to ? Cudowny tatuaz:* i wgl. zestaw naprawde rewelacyjny! Bosko sie w nim prezentujesz :)

    http://alexwberry.blogspot.com/ u mnie post o tym czy da sie kogos na sile uszczesliwic.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz!
    Kombinezon ma obłędny kolor <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo zgrabnie wyglądasz w tym kombinezonie i ma śliczny kolor! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw! wszystko super ze sobą wygląda, a kombi ma piękny kolor, w którym naprawdę Ci dobrze:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Dodaję do obserwacji :) Też właśnie planuję zakup tego kombinezonu, tylko, że w kolorze czarnym, chociaż może odważę się na jakiś kolorek. Tatuaż też mi wpadł w oko, uwielbiam wzory róż!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kombinezon super, ale nie żegnajmy jeszce lata;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kolor kombinezonu - w sam raz na pożegnanie lata :-) Szpilki są przecudne :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pasuje Ci ten kolor - świetny kombinezon :) A w szpilkach się zakochałam :)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kombinezon. Wyglądasz w nim ślicznie. A te szpileczki... Prześliczne. :)
    Ogólnie bardzo ładna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !