wtorek, 29 września 2015

TOLERANS

Gdy nasza skora nie zawsze reaguje tak na produkty do pielęgnacji jak byśmy tego chcieli. Gdy pojawia się uczulenie bądź jakaś reakcja alergiczna mimo korzystania z serii produktów do cery wrażliwej, z pomocą przychodzi DERMEDIC z innowacyjną serią Tolerans dla pielęgnacji cery nadwrażliwej.  Tolerans opracowane są na bazie optymalnej ilości starannie wyselekcjonowanych składników. Produkty nie zawierają środków drażniących oraz minimalizują ryzyko wystąpienia reakcji alergicznej, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo i tolerancję preparatu. Kremy z serii Tolerans znajdują się w opakowaniach ecosolution: produkt bez kontaktu ze środowiskiem zewnętrznym, co zapewnia czystość mikrobiologiczną preparatu, pompka PE+PP – brak metalowych części dla bezpieczeństwa formuły produktu, wykorzystanie produktu w blisko 100% poprzez zastosowanie woreczka zasysającego się do wewnątrz. Korzystając z mojej manii na wszelkiego rodzaju nowości kosmetyczne skusiłam się na żel do mycia oraz odżywczy krem na noc.....

________________________________
Żel - syndet do mycia - żel zalecany jest do pielęgnacji skóry nadwrażliwej, ze skłonnością do podrażnienie, nietolerującej tradycyjnych preparatów pielęgnacyjnych. Żelu używam pod prysznicem zarówno do ciała jak i do twarzy. Jego główną zaletą jest fakt, że po kąpieli nie czujemy uczucia ściągania skóry i jej nadmiernemu przesuszeniu, w zamian otrzymujemy aksamitnie gładkie ciało bez podrażnień i zaczerwienień. Dzięki zawartości wyselekcjonowanych składników nadaje się także do mycia twarzy nie zapychając przy tym i nie powodując wyprysków. 
________________________________
Krem odżywczy na noc - genialnie chroni i odżywia skórę twarzy. Działa w nocy co dodatkowo uspokaja i odpręża cerę, wtedy po przebudzeniu budzimy się z mega promienną i wypoczęta buzią. Zawarte olejki z oliwek i avocado odżywią i nawilżą, a gliceryna łagodzi podrażnienia, zwiększa szybkość regeneracji skóry, wygładza zmarszczki i likwiduje zrogowacenia skórne.



23 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe te kosmetyki, chętnie bym je wypróbowała ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe produkty

    Najwięcej blogerów zakłada bloga na blogger, Ja zaś założyłam na tumblr , jest to platforma mało wybierana. Chce udowodnić że tej platformie można prowadzić bloga. zapraszam do mnie : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze sie u Ciebie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, nie słyszałam. Ale jestem ich strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam sprawdzone kosmetyki i nie kombinuje z nowościami. Chociażby na nich pisało, że dla skóry są idealne, delikatne - nic z tego. Już nieraz się po takich przejechałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej marce, ale z tego, co przeczytałam, to brzmi profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam tego żelu do mycia twarzy :) Na szczęscie nadwrażliwość skóry już minęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty wyglądają na mega ciekawe ;) z chęcią bym je przetestowała, bo jestem wrażliwce, ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty dla skóry wrażliwej to coś jak najbardziej dla mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super produkt! Ja na razie jestem wierna swoim firmom! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować , to kosmetyki dla mojej skłonnej do uczuleń skóry :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny produkt :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również nie słyszałam o tej marce ale wygląda bardzo zachęcająco!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna marka, kremy kosmetyki wydaja się bardzo sensowne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze się zapowiadają :-) świetny opis :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba będę musiała wypróbować bo mam strasznie wrażliwą cere :)

    http://szare-szaty.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś bardzo często używałam kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale zaciekawiłaś mnie :) muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  19. to jedna z moich marek favorytek :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !