czwartek, 17 września 2015

Total jeans look.

Zdjęcia, które zamieściłam w dzisiejszym wpisie powstały już jakiś czas temu, o ile pamiętam to był wyjątkowo szaro bury lipcowy dzień. Jednak stwierdziłam, że pogoda nie wyglądała na wyjątkowo letnią dlatego postanowiłam opublikować wpis w okolicach jesieni. Jeansowe rzeczy kojarzą mi się z jesienią i już chłodniejszymi dniami. Katankę z przetarciami połączyłam z jasnymi, dopasowanymi spodniami i beżowymi sandałki. Pastelowa torebka jako letni akcent, zapewne gdybym tworzyła tę stylizację teraz, zamieniła bym ją na brązową bądź beżową. Kilka dni temu wybrałam się na jesienne zakupy, jednak nie wpadło mi nic ciekawego w oko, kupiłam 4 pary spodni, koronkową baskinkę, beżowy sweterek i krótką kurteczkę z frędzelkami z bershki. Brakuje mi jeszcze zimowego płaszcza, ale wypatrzyłam już sobie ładny, beżowy w h&m. 











| katanka - choies, bluzka - depare, zegarek - lorus, spodnie - pull&bear, buty - kupbuty, torebka - manzana

Instagram

54 komentarze:

  1. Całość wyszła swietnie;) kurtka bomba!;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała stylizacja, idealnie dopasowane Jeansy ! :)
    Jedne wielkie WOW :)
    A bluzeczka skradła moje serce ! <3
    Pozdrawiam http://life-to-be-great.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczne buty! :) Nosiłoby się, nosiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczne buty! :) Nosiłabym, nosiła :D

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się wszystko ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A podobno jak łączy się kolor jeans, to na górze jaśniejszy na dół ciemniejszy :)
    Nie podoba mi się kórtka a to tylko ze względu na te dziury, a ja tego nie lubię ;) a poza tym to ok

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz genialnie! Swietna kurtka i torebka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie jeansowe stylizacje, oczywiście pod warunkiem że różne części tej stylizacji nie są w tym samym odcieniu jeansu. Twój look bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie obserwuję i zapraszam do mnie na blog www.stylewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka i torebka bardzo mi się podoba. Świetna stylizacja 💋

    OdpowiedzUsuń
  11. hej ile masz wzrostu? i twoj facet?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ootd ♥
    Przepiękne butki :))
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauroczona jestem torebka i bluzka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurteczka i buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw pierwsza klasa! Jestem w nim zakochana po uszy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :) lubię jeans!

    OdpowiedzUsuń
  17. super set, torebka i spodnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał, wyglądasz niesamowicie! Katanka i bluzka są po prostu przepiękne
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygladasz, styl i klasa :) klikniete
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja na chłodniejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę uwierzyć, że masz 155 cm, wyglądasz na taką wysoką i zawsze sobie Ciebie tak wyobrażałam :)
    Świetna miejska stylizacja, torebka ma piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  22. Co to za model oprawek? Możesz podrzucić jakiś link, gdzie takie znajdę? Jestem nimi zachwycona :)
    V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma Fossil, kupowałam je w vision express w grudniu 2014.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za odpowiedź :)

      Usuń
  23. Bardzo lubię takie dżinsowe total looki! Świetne buty i bluzka :-) Super wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie buty najlepsze, swietne są :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. In love with those heels :)

    http://www.littleblackcoconut.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne połączenie! :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow megaa zestaw,super katanka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, ta kurtka jest rewelacyjna!!! a torebka powala! wszystko super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna stylizacja,super połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka cudowna katana! Wyglądasz bosko :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylizacja, połączenie delikatnej i eleganckiej bluzeczki z jeansową kurtką to dobry sposób na wrześniową stylizację :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylówka, jeans jest mega!
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy ;)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  33. o łał zakochałam się w torebce <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ulala !! jest pieknie !! ;) swietna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta katana jest świetna. Pamiętam, ze już kiedyś ja u ciebie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !