wtorek, 8 września 2015

Zakupowy zawrót głowy

Niestety podczas walki z moim zakupoholizmem, gdzie głownie zbieram wszelkiego rodzaju kosmetyki na jednym z portali ukazała mi się mała reklamę apteki.  I-apteka, to apteka obok której nie potrafiłam przejść obojętnie. Skusiły mnie oczywiście promocje bo jakby co innego. Mało co korzystam z oferty internetowych drogerii, głównie w internecie wyszukuję sklepy z eko kosmetykami, a po typowe marki wolę się swobodnie przejść podczas zakupów. Jednak ta apteka zaciekawiła mnie swoimi cenami na tyle, że niestety ale skorzystałam i kupiłam kilka 'zbędnych mi' bo oczywiście kosmetyków mam co nie miara , produktów do pielęgnacji ciała. Jestem zdania, że kobieta nigdy nie powinna odmawiać sobie przyjemności jaką jest pielęgnacja jej ciała. Nawet najdrobniejszy gest w postaci nałożenia maseczki czy wykonania masażu ud sprawia mi ogromną radość i czuję się wtedy jak podczas wizyty w spa, chociaż to moje małe domowe spa. 

15 komentarzy:

  1. Rozumiem cie doskonale, sama czasem kupuje produkty ktorych tak nie do konca potrzebuje, ale tak wiele przyjemnosci mi to sprawia ! :)

    Pozdrawiam,

    www.doubleka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pielęgnacja ciała jest bardzo ważna. Sama staram się raz w tygodniu znaleźć czas na kąpiel w wannie, peeling i maskę na włosy. Staram się, choć nie zawsze mi to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej aptece, ale zaraz do niej zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie slyszałam o tej aptece ;) pora zaglądnąć ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie słyszałam, ale dzieki za polecenie

    Znalazłem ostatnio w sklepie żarówki Osram. Ale miałam beke z tej nazwy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej apteki i chyba wolę nie zaglądać, bo okaże się, że i mnie coś skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam rozpieszczać swoje ciało i skórę twarzy różnymi kosmetykami i nie odmawiam sobie tego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie takie samo zdanie: również lubię robić sobie SPA w domowym zaciszu :)
    Sprawia mi to ogromną radość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja :) Sama staram się wykorzystać dwa dni w tygodniu na domowe spa. Peelingi, odżywki, manicure, maseczki itd. Kto tego nie lubi??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam tych kosmetyków całkiem sporo jak na swój wiek. Bardzo lubię testować nowe kosmetyki z nieznanych mi firm :)
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ostatnio robiłam tam zakupy, a to dlatego, że mieli tam dużo taniej lek który muszę obecnie przyjmować a nie jest tani i jego cena w aptekach stacjonarnych była kilkadziesiąt złotych wyższa...przy okazji wypatrzyłam kilka interesujących kosmetyków, ale to przy kolejnym zamówieniu :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze o diete ewelina198755@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !