wtorek, 6 października 2015

BANDI

Czasami gdy już standardowe kosmetyki nie dają sobie rady z naszymi problemami skórnymi, śniegami po doraźną pomoc. W tym przypadku w okresie jesienno zimowym, moja cera lubi płatać figle i sprezentować mi na twarzy trądzik bądź krostki lu wszelkiego rodzaju inne zaczerwienienia. Aby sukcesywnie sobie poradzić i uspokoić moją cerę sięgnęłam po kosmetyki BANDI  i ich serię anti acne. Cały zestaw kosmetyków z tej serii składa się z skoncentrowanej ampułki antytrądzikowej, multiaktywnego kremu BB, antytrądzikowego peelingu kwasowego i kremowej kuracji antytrądzikowej. Zestaw zapakowany w aksluzywne szare pudełko przewiązany granatową wstęga znalazł przodowe miejsce w mojej łazience i sięgam po niego za każdym razem gdy sukcesywnie pragnę zwalczyć problemu mojej skóry 

____________________________
multiaktywny krem BB - krem o właściwościach bakteryjnych delikatne wyrównuję koloryt skóry, nie tworząc przy tym efektu maski. Jego maksymalne funkcje nawilżające pielęgnują skórę i minimalizują nadmierne wydzielanie sebum. Efektem tego otrzymujemy zwężone pory i odpudowaną barierę naskórkowa. 
____________________________
skoncentrowana ampułka antytrądzikowa - Preparat o wysokim stężeniu substancji aktywnych przeznaczony dla skór silnie zanieczyszczonych oraz w przypadku aktywnego trądziku pospolitego. Płynna formuła ampułki zapewnia doskonałą penetrację i silne działanie zastosowanego w niej kwasu salicylowego i olejku z drzewa herbacianego. Ampułki używam punktowo, na zmiany skorne i drobne niespodzianki. Przyśpiesza gojenie i zasusza. Efektem tego otrzymujemy głęboko oczyszczoną cerę i ujednolicony koloryt skóry. 
____________________________
peeling kwasowy antytrądzikowy - peeling przystosowany do stosowania 2/3 razy w tygodniu, dzięki zawartości kwasów redukcja drobnych blizn i przebarwień pozapalnych,intensywnie złuszcza martwy naskórek dzięki czemu skóra jest jedwabiście gładka i matowa. Już po pierwszym użytku odczułam znaczną poprawę kondycji mojej skóry. 
____________________________
kremowa kuracja antytrądzikowa - produkt, który z całej czwórki najbardziej przypadł mi do gustu, zapewne dlatego, że działa w nocy, gdy śpimy, gdy nasza skóra ma najwięcej czasu na regenerację. Nakładamy go krótko przed snem na 15 minut i otrzymujemy gładką i matową, zregenerowaną skórę. Która rano wygląda promiennie  i zdrowo. 






21 komentarzy:

  1. PRzepiękne zdjęcia... nie chce się wtracać ale masz dobry poziom bloga... myślałas nad zmianą czcionki ?? bardzo męczy wzrok :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Ten efekt cienia na czcionce jest straszny.. Oczy tylko się męczą..

      Usuń
    2. Tak! Od razu to zauważyłam!

      Usuń
  2. Dosyć mało obszerne recenzje :) ale jeśli coś jest dobre i dobrze na Ciebie działa, to najwazniejsze. Ja bym wyprobowala ten peeling kwasowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cena takiego zestawu i gdzie można go kupić?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 4 kosmetyki kosztują 177 zł, ale zestaw można kupić w promocyjnej cenie 138 zł tutaj: https://www.bandi.pl/sklep/produkt/id/563_Zestaw_prezentowy_Nieskazitelna_Gladkosc

      Usuń
  4. ciekawa recenzja

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawiłaś nas tymi produktami, ponieważ same mamy problemy z cerą ;)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chciałabym kiedyś przetestować kosmetyki Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jedyne z czym się spotkałam spośród kosmetyków tej firmy to krem do twarzy silnie nawilżający. z tego co pamiętam był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh! Muszę wypróbować koniecznie. Mam niestety to samo. Jesienią i zimą cera sprawia mi straszne problemy:(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chciałabym kiedyś przetestować kosmetyki Bandi ^^
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam dobre opinie na temat tej marki, też chętnie bym je przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaintrygowałaś mnie tymi kosmetykami, ostatnio szukam czegoś nowego i od dzisiaj jest to mój must have! szczegolnie ten ostatni krem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z trądzikiem nigdy nie miałam problemu, wręcz był niezauważalny :) Co mnie cieszy! ale od pewnego czasu zaczęły pojawiać mi sięna ciele dziwne plamki, jakby ospa, od lekarza się dowiedziałam, że to reakcja zwrotna organizmy na przeziębienie. Już mnie nic nie zaskoczy hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na szczęście nie mam problemów trądzikowych ze skórą. Ale świetnie, że przedstawiłaś te produkty i w razie potrzeby, wiem gdzie szukać! :) zdjęcia są piękne! :)
    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. awesome post!
    Check out my Giveaway: http://fridaynightstyle.com/2015/10/01/firmoo-giveaway/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki z Bandi, a z tej linii jeszcze nic nie miałam :-) Bardzo mnie kuszą te ampułki, bo jeszcze jest taka z retinolem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !