środa, 28 października 2015

Czarny na jesień.

Czarny jest kolorem, którego stanowczo unikam latem i wiosną, jednak gdy na dworze robi się co raz chłodniej i aura staję się bardziej ponura wtedy do łask w moich zestawach powraca czerń. W mojej szafie ciężko spotkać coś w intensywnych, mocnych kolorach. Przeważnie stawiam na szarości, beże i właśnie klasyczną czerń i biel. Tym razem mam dla was zestaw, który gdyby nie koszula w kolorze brudnego różu był by absolutnie czarnym setem. Klasyczne, dopasowane spodnie połączyłam ze skórzaną ramoneską z delikatnym połyskiem i lakierowanymi botkami na słupku. Motyw zwierzęcy w postaci torebki, w tym przypadku monnari BAG 0940 którą kupiłam w kolorowy sklep idealnie wpasowuje się w jesienno zimowe stylizacje. 










| kurtka - allegro, spodnie - hm, botki - czasnabuty, koszula - choies ( podobna tutaj ), zegarek - lorus, torebka - monnari kolorowy sklep |

Instagram

64 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja kochana!
    fashion--twins.blogspot.com


    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i klasycznie. Mega mega buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie :) torebka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :)
    prosta elegancka stylizacja :)
    zegarek- idealny!

    Pozdrawiam i obserwuję:*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com - niedawno zaczęłam, możne wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarny to mój ulubiony kolor <3 dlatego bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do czerni nie trzeba mnie przekonywać i ja kupuję ten zestaw w całości <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham czerń, zawsze tylko czekam na chłodniejsze dni, aby nosić ją bezkarnie :) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja i śliczny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i takie trochę klasyczne zestawienie. Świetnie wyglądasz :) I bardzo podoba mi się Twój zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jesienna stylizacja ;) Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki zestaw to zdecydowanie nasz faworyt, czarna ramoneska zawsze się sprawdza a rurki + botki świetnie podkreślają Twoją figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i jest tak jak ja lubię, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, uwielbiam takie zestawienia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie <3. Super wszystko ze sobą połączyłaś! Bardzo ładna jest ta stylizacja *.*. Uwielbiam takie jesienne klimaty.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  18. czerń jesienią jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja Dario, bardzo ładne buty i piękna torebka, też lubię czerń na jesień. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz! Jestem wielką fanką Twojej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. czerń zawsze jest i będzie w modzie :) i zawsze dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. jak pięknie! też teraz często wybieram czerń do stylizacji :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna stylizacja, podoba mi się :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasyczny, prosty, ale świetny zestaw :) W takim wydaniu lubię czerń :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wyglądasz ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna bluzka, to jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi dear!! your blog is really beautiful and your posts are very interesting .
    Would you like to follow each other ? follow me and I will follow immediately !!
    see you soon!!
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. super wpis!
    zapraszam do mnie . ;)
    jestem tu nowa, jedno wejście więcej +1 uśmiech na mojej buźce! ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. super wyglądasz w takim uniwersalnym jesiennym wydaniu, pzdr

    OdpowiedzUsuń
  30. A mnie bardzo podobają się Twoje okulary :)
    Ostatnio właśnie zastanawiałam się, czy przypadkiem sobie nie kupić.
    A Ty swoje gdzie kupiłaś, jeżeli można wiedzieć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba! Czarny uwielbiam jesienią i zimą, ale najlepiej z chociaż jednym elementem w innym kolorze. Także twój zestaw jest idealny jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam czerń niezależnie od pory roku :) a stylizacja bardzo klasyczna - tak jak lubię ♡
    imaginarylaila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestawik! Bardzo podoba mi się kolorek bluzki, koszuli? ;)
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna, jesienna stylizacja. Całkowicie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zestawienie :)

    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna jest ta torebka. Czy to aktualna kolekcja bo nie widzę jej w tym sklepie co podlinkowałaś?

    Kasia z mintwithraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja idealna na jesień! :)
    Może obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna figura , jak i cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Less is more! Uwielbiamy klasykę, a Twoja stylizacja to Klasyka przez duże "K". Jesteśmy pod wrażeniem, ramoneska 10/10! <3
    www.bowlosmaswojglos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja czerń omijam nadal szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. PIĘKNA stylizacja , wszystko mi się w niej podoba bardzo lubię czerń . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylizacja! zegarek i kurtka skradły mi serducho ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny zegarek! ;D


    http://mrskorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie tez raczej szarosci dominuja, bardzo ladny zegarek :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny zestaw! Czarny jest zawsze na topie :-) Bardzo podoba mi się torebka i buty :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja i figura *.*
    Zapraszam do mnie http://stayfashionablexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. stylizacja w sam raz na miasto:) nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !