piątek, 2 października 2015

Drapowana spódnica i stójka.

Pogoda zmieniła się diametralnie, można rzec, że dosłownie wyszliśmy z sandałów wprost w zimowe buty. Delikatny poranny przymrozek sprawił, że zaczęłam rozglądać się za płaszczem zimowym. Dużo ciekawych widziałam w hm i reserved.  Pewnie już niedługo wyruszę na zakup zimowego cieplucha. W sobotę z Mikołajem jedziemy na spotkanie z projektantem w sprawie mebli i pomysłu na kuchnię. Planujemy również zamówić meble do sypialni i kupić panele. Śledząc mój instagram możecie zobaczyć, że remont powoli dobiega końca. Na mojej głowie pozostaje urządzanie i planowanie wnętrza. Sypialnię planujemy w kolorze błękitnym, natomiast salon z kuchnią utrzymany będzie w szarej tonacji. W całym mieszkaniu podłogę będą pokrywać ciemne panele idealnie pasujące do starych belek stropowych. Nawiązując do szarości, to i nie tylko we wnętrzu ale i w mojej szafie ostatnio gościu dużo szarego. Szarą spódniczkę połączyłam z beżową koszulą z Twój-styl24. Brązowe dodatki w postaci paska i zegarka nadają typowo jesiennego wyrazu całej stylizacji.Do tego klasyczna, szara torebka pasująca do drapowanej spódnicy i lakierowane szpilki.  












| koszula - twój-styl24 , torebka - reserved, spódnica - dressin , pasek - allegro, buty - pantofelek24, zegarek - daniel wellington |

Instagram

68 komentarzy:

  1. Bardzo ładna spódnica i torebka. Ostatnie zaczęłam gromadzić szarości więc wszędzie przyciągają moją uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódniczka! Mam taką samą torebkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie <3. Spódniczka jest świetna, oryginalna, nie taka jak wszystkie. Zauroczyłamnie torebka. Właśnie poszukuję podobnej.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna Torebka ! Masz piękna figurę a ubrania wyglądają jakby były szyte na Ciebie ;) zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta spódnica!
    Bardzo ładnie eksponuje Twoje zgrabne nogi i kształtną pupę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny look :) Bardzo mi się podoba!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taką spódniczkę i jest cudowna i seksowna! jedyny jej problemem, jak każdej cienkiej ołówkowej spódnicy, że z tyłu koszule się marszczą i robią "byle co" na plecach :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo łądnie lezy na Tobie spodniczka ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetnie wyglądasz! sama bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te spódnice, zegarek cudowny! nie mogę się napatrzeć!
    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta spódnica :) Przypadła mi do gustu, muszę poszukać czegoś podobnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudnie, mega kobieco!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz fantastycznie !
    szykownie i elegancko- co absolutnie nie oznacza, że nudno !! :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    asymatryczna spódnica baaardzo mi się podoba ! :) :)

    Z chęcią zobaczę te Wasze wnętrza, bo jestem też na etapie nowego mieszkania i urządzanaia go :) :)

    milego dnia :)
    Daria

    6,28$, 79,90 zł, + koszula
    Kochana mogę również liczy na kliki bluzki i szortów w nowym poście ? :)
    z góry wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wowo jestem zachwycona! Twoja najlepsza stylizacja bez dwóch zdań ;)!

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz w tej spódnicy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula i spódnica jest świetna!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie wyglądasz ;) Masz piękną figurę ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz jak zawsze :D
    Nienawidzę takich skoków temperatury eh ;/ Jednego ranka szłam w cieniutkim sweterku a już następnego ranka trzeba było wyjąć kurtki zimowe :(

    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowna spódniczka! do jakiegoś czasu takiej szukam :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw wyglądasz na kobietę biznesu :) spódniczka bardzo mi się podoba :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie to sie wszystko zzzgrało kolorystycznie:) Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja. Strasznie podobają mi się tego typu spódnice. :-)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/narzutka-floral.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, zawsze chciałam mieć taki model spódnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. już któryś raz widzę, że w tego typu spódniczce wygląda się mega zgrabnie. Czyżbym musiała i ja sobie taką wprowadzić do swojej szafy?:P piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. idealnie dopasowana stylizacja pasuje mi do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fantastycznie wyglądasz ! tak elegancko i z klasą :) świetna spódnica, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie! Kobieco i seksownie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Też uważam, że szary wygląda świetnie - czy to w stylizacji, czy to w mieszkaniu :) Fantastyczna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw i idealne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie dopasowana torebka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny zestaw i kolorystyka! Świetnie zaprezentowałaś całą stylizację :)
    I co za figura <3
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja lubię tego typu spódniczki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super zestaw! piękna torebeczka :) bardzo ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Great outfit! Love the skirt and your watch!

    http://styleopium.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz cudownie <3
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne połączenie! Beż z szarością wygląda tak elegancko, ale jednocześnie nie nudno. Super spódnica! Wyglądasz wspaniale !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem zakochana w tej bransoletce co masz na sobie - jest genialna!

    Zapraszam do siebie na jesienny lookbook: http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka i spódniczka ładnie się komponują. Buty i koszula też, a Ty pięknie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  44. Rewelacyjne połączenie! Elegancko, a jednocześnie dzięki spódnicy nie biurowo :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !