sobota, 17 października 2015

Frędzle.

Wydaje mi się, że cała moda i bum na frędzle to taki chwilowy trend, jednak nie wiem czy to prawda, dlatego sama chciałam się przekonać jak się czuję w frędzlach. Katankę z pull&bear udało mi się upolować na allegro za śmieszne pieniądze, dodatkowo skusiłam się na botki z doczepianymi "dzyndzelkami" jak to nazywa mój Mikołaj, które znajdziecie w nowościach sklepu pantofelek24. Beżowy kolor katanki przełamałam ciemnymi, jeansowymi spodniami z wysokim stanem i jeansową koszulą. Jako dodatek dobrałam delikatny, złoty zegarek lorus. Zapewne zauważyliście, że zegarki tej firmy dosłownie uwielbiam i to już mój kolejny nabytek, także w kolorze złotym. Zdjęcia powstały przy okazji gdy szliśmy na spotkanie z projektantem w sprawie kuchni. Białe, stylowe meble z ciemnym blatem już niedługo pojawią się w naszej kuchni ♥ 













| katanka - pull&bear, spodnie - pull&bear, buty - pantofelek24, torebka - reserved, zegarek - lorus, koszula - allegro |
Instagram

45 komentarzy:

  1. Śliczna ta kurteczka, ile zapłaciłaś?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja <3 Czasem warto grzebać na allegro :D
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zgrabną masz pupcię:):) Wybacz za słownictwo
    Frędzle podobają mi się i kurteczka jak najbardziej Ci pasuje.
    Mi projektant tez chciał wcisnąć czarny blat do białych mebli, o co to nie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, narzutka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta katanka to mistrzostwo świata! piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frędzle do frędzli wyglądają bardzo ciekawie, a sama kurtka wygląda prześlicznie! Bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw, pasują Ci takie naturalne kolory jak ten na katance i butach :) A mogę wiedzieć, jaki to model spodni i rozmiar ? Są z aktualnej kolekcji ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wygladasz!
    Fredzle sa swietnym dodatkiem :D

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie lubiłam gdy mi coś, gdzieś majdało. Nie wiem więc jak to się stało, że frędzle podbiły moje serce. Czuję się jednak z nimi nad wyraz dobrze. Widać, że Ty też, bo wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze udaje ci się trafić na piękne słońce :) buty obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  12. racja, frędzle są suuuper!
    --------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/2015/10/true-friends.html //fałszywość problemem XXI wieku? dowiesz się o tym w najnowszym poście!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam frędzle i nie wiem co mi się bardziej podoba buty czy kurtka.Chyba są tak samo genialne .Całość prezentuje się rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. No i znowu ładnie , a nawet bardzo, ja też lubię frędzle, podoba mi się również koszula. Widzę trochę słońca na zdjęciach, a u mnie pochmurno i pada, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wedlug mnie w frędzelkach calkiem fajnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakiej fary do włosów używasz? Bardzo fajny kolorek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Frędzle bardzo mi sie podobają, ale jakoś sie jeszcze do nich nie przemogłam, dużo bardziej pokochałam tkaninę zamsz w tym sezonie;)
    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :) Świetna kurtka i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Frędzlowe stylizacje są zawsze w naszym guście! :)
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam frędzle, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie muszę sobie kupić coś frędzelkowatego ♥ przepiękna kurtka i zegarek!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta kurtka jest boska :) świetnie wyglądasz, pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja kocham frędzle, bez wzgledu na to czy to chwilowy trend :) dla mnie bezwarunkowa miłość :) świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o nie! buty kupuje sobie takie same :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Frędzle są fenomenalne! Fakt, teraz jest wielki powrót frędzli :) I super! Bo kogo nie zobaczę na ulicy, w tv, czy na blogu to wygląda bosko! Ty również! :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Udany zestaw :) ja uwielbiam buty z frędzlami

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna stylizacja :)
    Świetna ta kurtka. Bardzo podoba mi się również połączenie jasnego dżinsu z ciemnym.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna ta kurtka z frędzlami, ale jeszcze bardziej podobają mi się botki :-) Super wyglądasz!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cała stylizacja jest świetna, ale buty rządzą ;)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !