sobota, 10 października 2015

Jeansowa, zielona katanka.

Za nami już dawno pierwszy dzień jesieni, teraz dodatkowo pogoda się znacznie pogorszyła no i niestety zaczynamy ubierać się co raz cieplej. Czego ja, jako osoba lubiąca zwiewne rzeczy typu koszule czy sukienki nie lubię. Ciężko mi przywyknąć do ubierania grubych swetrów, kurtek i prezentowania się na blogu praktycznie za każdym razem w spodniach i kurtce. Jestem zmarzluchem, dlatego zimą raczej stawiam częściej na spodnie niż spódniczki. 3 tygodnie temu odwiedziłam pull&bear i kupiłam sobie dwie pary dopasowanych jeansów z wysokim stanem. Obecnie poluję też na jakiś zimowy płaszcz, taki bardziej dopasowany, niestety wszystkie jakie spotykam są kroju typu oversize co przy moim niskim wzroście nie wygląda za korzystnie. Kilka jesienno zimowych nowości znajdziecie w tym wpisie. Ale wracając do tego, co prezentuję w dzisiejszym poście, aby nadać ciekawego koloru przy połączeniu ciemnogranatowych spodni z białą koszulą pokusiłam się o założenia intensywnie zielonej jeansowej katanki. Kupiłam ją już jakiś czas temu i do tej pory leżała w szafie. Oficjalnie otwieram również sezon na botki, akurat w tej stylizacji wybrałam wygodne czarne na wysokim słupku z borny2be. Są na tyle wygodne że prześmigam w nich chyba całą jesień. 











| botki - born2be, torebka - reserved, podobną na zaladno, spodni - pull&bear, koszula - romwe, katanka - la redoute, zegarek - lorus
Instagram

68 komentarzy:

  1. super:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  2. botki świetne <3 całość się genialnie prezentuje !

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny kolor katany! *.*
    I te botki cudowne :D
    Ja również spodnie kupuję w pull&bear :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolor ma ta jeansowa kurtka, super torebka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się prezentujesz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna ta kurtka - ma bardzo niepospolity kolor, mało kogo widuje się na ulicach odzianego właśnie w taki zieleni odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się buty :) sama poluję na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda ta zielona kurtka, po za tym świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są te butki! *o* Już od dawna poszukuję podobnych ;3
    http://my-fashion-stylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te botki zdecydowanie są moimi ulubionymi :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dokładnie nazywają się te buciki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie ożywiłaś tą jesienną stylizację poprzez dobranie katanki w tak intensywnym kolorze :)
    Świetne spodnie! Do gustu przypadła mi również torebka i buty :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka przywodzi na myśl bardziej wiosenny klimat i świetnie sprawdzi się też na inne pory roku! A taki fason botek jest ostatnio bardzo modny, i osobiście - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Botki i zegarek... woooo, zakochałam się :D

    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w tych butach <3

    aboutdriana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się, że zestawiłaś ją z bardziej stonowaną resztą :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę odkopac moje zeszło roczne botki :D mega podobaja mi sie swoje - musze sie rozejrzec za takim modelem :)
    buziaki Monia

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne połączenie! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny fason ma ta kurteczka, no i oczywiście mój ulubiony kolor, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne spodnie i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietna stylizacja. Podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie buty są rewelacyjne!
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne masz buty i torebkę moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie wyglądasz, cudowne są te buty ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna stylizacja! :) Bardzo mi się podoba całość. No i ciekawy odcień zieleni! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja! Nie mogę uwierzyć, że ta katanka czekała w szafie bo ja bym od razy ją założyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podobają mi się buty i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy krój tej kurteczki. Całość wygląda ciekawie.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja :) Botki są hitem :) cudne są
    http://betilifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny kolor ma ta kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam,świetna stylizacja. Jutro także przychodzą mi takie same botki, jestem ciekawa czy będą również dla mnie wygodne ;)
    Tymczasem zapraszam do mnie na nowego, dopiero rozkręcającego się bloga :)
    inox98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna kurtka :D
    A myślę, że na jesień pasowałaby też żółta ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczne botki! Piękna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ekstra są te buty :) Tez planuję zakup czarnych botków, właśnie zastanawiałam się nad tymi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam podobne butki!!
    Zapraszam www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. te fotki chyba na dniach robione hm? nie zamarzłaś tu kobitko? :*
    widzę, że nie tylko ja jestem mega zmarźluchem i również ubolewam, że nie mogę już na blogu pokazać sukienek tylko zaczął się sezon na spodnie ajj noo ale co zrobimy ;)
    ja to się cieszę że mogę w końcu ubierać moje zamszowe kozaczki <3
    torebka jest super, też ostatnio kupiłam jedną szarą :)



    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna stylizacja, wszystko super dobrane do siebie :)
    > gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  39. Zegarek, koszula i buty <3 coś cudnego :_)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne buty i torebka :) Kurtka też bardzo ładna, pasuje Ci ten kolor, noś ją zdecydowanie częściej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I really love it! :)

    http://www.littleblackcoconut.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie, klasycznie;) tylko brakuje mi uśmiechu;)))

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  43. super, świetna stylizacja...kurteczka booooska (:

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !