sobota, 31 października 2015

Klasyk kolorystyczny.

Jesień to dla mnie nie tylko czerń jak było w poprzedni wpisie tutaj, ale i również wszelkie odcienie brązów, beżów i szarości. Dzisiaj królują całkowicie brąz, mam na sobie kurtkę al'a kożuszek i dopasowane brązowe spodnie oraz buty na wysokim słupku. Biała koronkowa baskinka przełamuje brązową kolorystykę, do tego czarna torebka i szal z motywem angielskiej kraty. Nie lubię udziwnień, z reguły stawiam na proste zestawy nadające się niemalże na każde wyjście. Jestem negatywnie nastawiona do neonowych kurtek, które masowo zasypują nasze ulice. Wygląda to ciekawie, jednak ja się w tym kompletnie nie widzę. 









| torebka - monnari, baskinka - hm, spodnie - hm, kurtka - allegro podobna tutaj , zegarek - lorus, buty - pantofelek |

52 komentarze:

  1. Prześliczna stylizacja! Uwielbiam takie stonowane kolory :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej super jesienna stylizacja, najabrdziej podoba mi sie kurtka, sama planuje zakup takiej kurtki. U mnie post o halloween. Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, mam to samo zdanie co do neonowych kurtek - owszem jak się komuś podoba, czemu nie pod warunkiem, że nie jest to jedyna kurtka w szafie. Nie zawsze wypada ubrać coś co bije po oczach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne botki i te spodnie!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W brązowym Ci bardzo ładnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam twoje zdjęcia!
    buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka i paznokcie wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jaki piękny kożuszek i botki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawienie buty rewelacja :)
    Kurtka też bardzo przypadła mi do gustu ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  10. Beże i brązy bardzo fajnie sprawdzają się na jesień, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod względem kolorów wszystko do siebie świetnie pasuje :) Botki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również nie lubię neonowych kurtek :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super outfit! Extra buty! Zapraszam www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful Darling:) Love this Look:) Just perfection:)
    Happy Weekend
    Much Love, Open Kloset
    Check Pls my new post, I hope You lIke:) Thank You:)
    www.openklosetfashion.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie prezentuje się ta kurtka, botki super :) Ja też nie przepadam za tymi neonowymi kurtkami, no chyba że u dzieci :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna z klasą jak zawsze :) Podoba mi się!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieziemsko wyglądasz <3
    Cudowna kurteczka :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Brązy jesienią to obowiązkowe barwy ;) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kurteczka, pieknie komponuje się z całą resztą























    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna jest ta kurtka, od dłuższego czasu takiej szukam ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacja, zakochałam się w butach! :>
    pozdrawiam, gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! klasyka zawsze się sprawdza :) A ta kurtka - zakochałam się!
    Tradycyjnie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow,masz zajebistą sylwetkee i ta stylizacja<3 mmm
    madziuchnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pretty outfit, love the shoes the most <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja :) kolory topowo jesienne :) Zdjęcia też rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  27. dobrze wiedzieć gdzie kupić te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę wyjść z podziwu jak na przestrzeni lat bardzo się zmieniłaś. Szok!

    http://jessicabanach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz, stonowane kolory noszone klasycznie zawsze ładnie wyglądają. Kto co lubi! Ja jesienią neonów nie lubię, ale miło popatrzeć jak ożywiają aurę noszone na kimś!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne buty...kolor bardzo mi się podoba, jednak za wysoki obcas jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te buty i kurtka! Lubię takie zestawienia kolorystyczne :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam rurki tego koloru i prawie takie same buty :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !