czwartek, 8 października 2015

NIE MASZ SIĘ W CO UBRAĆ ?

Jak każdej z nas, tak i mi często po otwarciu szafy i zorientowaniu się jaka jest pogoda, nasuwa się tylko jedno pytanie „nie masz się w co ubrać? ”. Właśnie tak! Wiele razy zdarzają mi się takie dni, w które po prostu kompletnie nie wiem co z czym i jak połączyć, wtedy z pomocą przychodzi mi Domodi. Często przeglądam stylizacje i zestawy dodane przez użytkowniczki serwisu. Nie raz podczas tworzenia setów na bloga inspirowałam się właśnie tym serwisem internetowym z wyszukiwarką sklepów on-line.  A i stosunkowo często w popłochu nie raz skusze się na okazję w jakimś sklepie prezentowanym przez Domodi.  Najczęściej właśnie przez Domodi zamawiam na ZalandoOrsay czy Bonprix. A dzięki nowej aplikacji mobilnej dostępnej na androida śledzę nowinki modowe nie tylko poprzez facebooka: fanpage DOMODI  ale i prosto u źródła, czyli dzięki wygodnej i łatwej do pobrania aplikacji, która aktualizuje się sama podczas stałego połączenia internetowego.  W ten sposób po włączeniu internetu w komórce od razu dostaję informację o jakiejś ciekawej promocji. Dzięki DOMODI wyszukiwanie ofert z wielu sklepów jest dużo łatwiejsze. Prosta w obsłudze wyszukiwarka umożliwia nam wyszukanie z pomocą przeróżnych fraz, filtrów, kategorii  (kolor, rozmiar, pora roku itd.) modnych ciuchów. Zakupy w wielu sklepach na raz dzięki szybkiemu przekierowaniu na stronę wybranego sklepu poprzez jedno, proste kliknięcie. Na stronie DOMODI nie tylko odnajdziecie świetne oferty ale i znajdziecie ciekawe modowe porady. Dzięki artykułom tworzonym przez stylistki DOMODI oraz na kanale Domodi.tv prowadzonym na Youtubie - dowiecie się jakie trendy opanują nasze ulice na jesień, co obecnie jest na topie  i co warto kupić.  Nowinki ze świata mody śledzi ogromna ilość ludzi. Portal ciągle się rozwija i rozszerza swój zasięg oraz powiększa o nowe sklepy, jako największy serwis w kategorii moda w Polsce warto dołączyć do grona jego obserwatorów, także na blogu Domodi. Jako zwolenniczka tego typu portali, gdzie można wrzucać swoje stylizację sama założyłam sobie konto i zaczęłam dodawać swoje sety na DOMODI.






| bluzka - tutaj, spódniczka - romwe, zegarek - lorus
miejsce, w którym zostały wykonane zdjęcia - kawiarnia Angielka Żydowska 33, 60-995 Poznań

39 komentarzy:

  1. Jakie prześliczne zdjęcia i mieszanie!
    nie wiedziałam, że można dodawać na domodi swoje stylizacje także jako fanka też tam zaraz dołącze :)

    ten biało-surowy wystrój! prześlicznie!!

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i interesujacy post :)
    Oby takich wiecej !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zegarek

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa! Muszę się bliżej z tym zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kawiarenka mega przytulna, a na domodi nie mogę zaglądać bo zaś nakupuje dużo za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny zegarek od LORUSa na końcu <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham przeglądać strony internetowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na tej stronie mimo zobaczenia wielu reklam, jeszcze nie byłam, chyba, że nieświadomie. Nie mam czasu na przeglądanie tam setów - wole poczytać blogi modowe. Ale to też dobra opcja. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystrój ładny :) ale odbiór posta strasznie zaburza ilość podlinkowanego słowa "Domodi". Trochę męcząco się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz kochana! Fajny post

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozwiązanie! Świetne zdjęcia i cudowne miejsce :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia, przyjemny kącik..a na domodi zaglądam i czasem dodaję stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. często narzekam na brak ubrań, chociaż cała szafa pełna xD
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam często problem właśnie z połączeniem rzeczy. Mam zapchaną szafę, a nie mam się w co ubrać. Ostatnio zaglądam więc na tego typu strony szukając inspiracji i zestawów, które mogłabym stworzyć z podobnych ubrań u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie, mam ostatnio problem w co się ubrać. Luknę sobie co mają ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam i bardzo lubię, Domodi zawsze mi się przydaje kiedy szukam czegoś w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. great!
    have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna strona, na pewno godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zegarek, spódniczka oraz zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja DOMODI nie polecam. Kupowałam tam już 3 razy - za każdym razem przysłali mi coś innego niż zamawiałam. Potem ceriegiele z reklamacją, zwrotem i prośbą o przysłanie właściwego towaru... Nie wiem co jest z DOMODI nie tak. A szkoda, bo ciuchy mają całkiem ładne.

    Daria

    PS: pozdrawiam Imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja często marudzę ze nie mam w co się ubrać. He he he Pewnie jak każda kobieta. Z Domodi jeszcze nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis. Wszystko w jednym miejscu stylizacje, inspiracje. To coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. ojj chyba każda z nas często nie ma się w co ubrać mimo pełnej szafy :P świetny post, bardzo urocze miejsce :) też lubię korzystać z domodi i szukać tam inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !