środa, 14 października 2015

PIERRE RENE BOX

Jakiś czas temu a dokładnie w tym wpisie, prezentowałam wam mój pierwszy professional box z kosmetykami marki pierre rene i miyo.  Małe czarne pudełeczko zawiera typową kolorówkę, w tym przypadku znalazły się tusze do rzęs, cienie do powiek, eyelinery, pomadki, korektory i pudry oraz paletka do modelowania brwi i biała magiczna kredka do oczu. Znalazłam dla siebie praktycznie to co zawsze podczas makijażu używam, maluję głównie oczy i to właśnie podkreślając je tuszem, białą kredką, i eyelinerem. To co dokładnie zawiera pudełko możecie przeczytać niżej...  

TUSZE DO RZĘS
_________________________
*Envy my eyes - mascara typowo podkreślajaca rzęsy dzięki zakrzywionej szczoteczce stylizuje i pomaga nam całkowicie zapomnieć o zalotce. Czarny hipnotyzujący kolor sprawia, że nasze rzęsy wyglądają wystrzałowo
_________________________
*Must have - mascara o precyzyjnej i dokładnej szczoteczce, która pozwoli nam dojść do nawet najmniejszych włosów i pomalować je aż po same końce. 
_________________________
*Color shock - mascara o trzech kolorach turkusowym, granatowym i fioletowym. Moja w kolorze fioletowym sprawia, że rzęsy otrzymują wyrazistego koloru co gwarantuje mi odważny makijaż oczu. Kolorowego tuszu używam zazwyczaj po nałożeniu zwykłej czarnej mascary. 

EYELINERY I KREDKI
_________________________
*Pen eyeliner - eyeliner w formie pisaka umożliwiający wykonanie precyzyjnej kreski na powiece. Dostępny w 3 wariantach kolorystycznych: czarny, brązowy, niebieski. Ja otrzymałam niebieski i brązowy. Spisują się idealnie a dodatkowo sa mega trwałe.
_________________________
*Whitemania - eyeliner w formie kredki, mój w kolorze białym nadaje się w sam raz do malowania dolnej, wodnej linii rzęs. w sam raz do rozświetlania i nadawania efektu wypoczętych oczu. 

POMADKI
_________________________
*Slimlipstic - całkowita nowość, pomadki o delikatnej konsystencji półmatowej, duża baza kolorystyczna, u mnie znalazła się klasyczna czerwień nr 34 i ciemny, przygaszony róż. 
_________________________
*Lipmatic- cienka kredka do ust, kremowa formuła zapewnia głęboki kolor i pełne krycie. Użytkowanie ułatwia nam automatyczna konturówka, która dodatkowo ma wbudowany silikonowy pasek dla lepszej przyczepności dłoni. 8 przeróżnych kolorów sprawi, że na pewno znajdziemy jakiś idealny dla siebie. 
PODKŁADY I CIENIE
_________________________
*Medic creme powder - luksusowy i wygodny w użyciu podkład w kremie gwarantuje nam idealne krycie i długotrwałe nawilżenie. Kompaktowe opakowanie zawiera również lusterko i schowaną w specjalnym miejscu gąbeczkę. 4 warianty kolorystyczne: porcelanowy, jasnobezowy, beżowy i naturalny. Zawiera właściwości przeciwstarzeniowe i chroniące nasza skórę. Może posłużyć nam również jako korektor, tak jak stosuję go ja. 
_________________________
*Stylizator do brwi - w kompaktowym opakowaniu znajdziemy trzy cienie wraz z woskiem, które idealnie nadają się do stylizacji naszych brwi. Dodatkowo w opakowaniu otrzymujemy dwustronny aplikator, co jeszcze bardziej ułatwi nam czynność. Swego czasu używałam farbki revolution, jednak odkąd w moje ręcę trafiła ta paletka, stała się dla mnie niemal idealna. 
_________________________
*Cienie sypkie - gama 22 kolorów, ekstra błyszczących sypkich cieni, mój w kolorze złotym nadaje się idealnie na imprezę andrzejkową,  czy sylwestra. 
_________________________
*Gel base - żelowa baza idealnie stworzona z myślą o cieniach sypkich. Ułatwia aplikację cieni i utrwala makijaż, dodatkowo pogłębia kolor cieni nadając im elektryzujący blask. 












29 komentarzy:

  1. Jeeej! Obfite te pudełeczko :D Same skarby widzę! Chętnie wypróbowałabym tusze do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow i tyle dobroci w jednym pudełku ? qrcze nie kuś :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki :D
    Fajnie, że są tam te rzeczy których zazwyczaj używasz :)
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zwartość tego pudełeczka *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne produkty - cienie kobo uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zawartość! I na pewno bardzo przydatna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam ten zestaw do brwi, chociaż inne kolory i jestem baaardzo zadowolona! :) cudowna jakość za małe pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna zawartość :) Z pewnością niezbędnik każdej kobiety :)
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Same skarby,świetne cienie. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/prezent-od-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki. Sama muszę zapatrzeć się w kilka :D Zapraszam do mnie na nowy post z przepisem na pyszną tartę :) http://worldbymyy.blogspot.com/2015/10/applecake.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że oni mają boxy, bo bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam pojęcia o ich box-ach :)
    Na pewno się skuszę.

    Zapraszam na nowość: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/white-simple.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow box świetny i widzę kilka rzeczy które chciałabym mieć. Takie pyatnie ile dałaś za to pudełeczko dobroci ?

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kosmetyki! a o tych boxach nie słyszałam;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. obiecujące kosmetyki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kosmetyki ! Słyszałam, że cienie Kobo są bardzo dobre i wiele osób poleca. Muszę je kiedyś koniecznie wyprobować :)
    Pozdrawiam !
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne pudełko , o którym dowiedziałam sie dopiero teraz :) Moim zdaniem naprawdę warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Umieram z zazdrości , przecudowny blog . ;)
    Zapraszam do mnie .;) Może wspólna obserwacja ? ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog :)
    Dobrej Nocy życzę!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny post! jak zwykle zreszta, poluje na mascarę wiec porządnie sie zastanowie nad Twoją propozycją z tego posta :*

    u mnie nowy post, cover piosenki Adele. http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  25. Poszukuję właśnie białej kredki do malowania dolnej linii rzęs, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !