środa, 21 października 2015

Przecz suchej skórze.

Dzisiaj mam dla was recenzję moich ekspertów, jeżeli chodzi o pielęgnacje mojej cery. Pisząc ten wstęp miałam na myśli markę kosmetyków Dermedic i ich serię HYDRAIN3. Z tej serii zużyłam już kilka opakowań serum nawadniającego, jednak od jakiegoś czasu zamiast kolejnej buteleczki serum sięgnęłam po krem nawilżający do twarzy i krem-żel ultranawilżający. W kilku słowach napiszę wam recenzję niebieskiego S.O.S dla mojej niestety suchej skóry....

_________________________________
krem nawilżający o dogłębnym działaniu - na pierwszy rzut opiszę wam krem na co dzień, niby zwyczajny , jednak nie jest to taki całkiem zwykły krem. Co prawda nadaję się pod makijaż, ja jednak stosuję go w momencie gdy nigdzie nie wychodzę i wiem, że mogę pozwolić sobie na małe domowe spa. Krem nakładam po zmyciu makijażu w ciągu dnia i pozwalam mu regenerować i nawilżać moją skórę po ciężkim dniu np w  w pracy. Duży plus za zawartość kwasu hialuronowego, wpływa on korzystnie na moją skórę. Krem nie tylko nawilża ale i zatrzymuję wodę co dodatkowo wpływa na wygląd naszej cery. 
_________________________________
krem - żel ultranawilżajacy - kremu, a raczej żelu używam na noc, bądź z samego rana. Zależy w sumie jak mi wygodnie. Ta całkowita nowość zapewnia intensywne, dogłębne i długotrwałe nawilżenie odczuwalne przez 48 godzin po zastosowaniu. Żel wzmacnia i regeneruję naszą skórę, jest idealny szczególnie teraz jesienią gdy nasza skórą potrzebuje dodatkowej i wzmocnionej regeneracji. Jego konsystencja jest na tyle lekka, że wchłania się niemal natychmiastowo. Nie zatyka porów, przez co nie powoduje żadnych niemiłych niespodzianek na skórze. 



17 komentarzy:

  1. Ja mam serum nawadniające. Ale mam zamiar kupić ten żel-krem z Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie używam kremu firmy "Dermedic" i jestem bardzo zadowolona - mimo ciężkiej i gęstej formuły nie obciąża mojej tłustej cery :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam właśnie teraz takiego kremu :)
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam problemu z suchą skórą, ale w razie czego będę pamiętać o kosmetyku :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnęłabym te cuda, bo recenzja brzmi ciekawie, a mi przydałyby się tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O coś ciekawego wyszperałaś :) Nawilżanie to coś, co przyda się skórze, zwłaszcza po lecie i w czasie zimy, więc te kremy są jak najbardziej na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odwiedziny! Ciekawie tu u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam bardzo suchą skórę :(

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam kupić serum z Dermiki, ale miałam krem i dla mnie był średni.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !