sobota, 7 listopada 2015

Futerkowa kamizelka.

Motyw zwierzęcy w postaci futerek i przeróżnych kiciusiów z pojawieniem się chłodniejszych dni wraca do łask. U mnie standardowo kamizelka - mój ukochany ciepluch. Jesienią i zimą częściej stawiam na stonowane kolory. Chociaż ostatnio szaleję na punkcie czerwieni, dlatego nie mogłam się oprzeć czerwonej koronkowej sukience, która tak samotnie wisiała w hm na wieszaku. Kupiłam też płaszcz, także w hm jednak musiałam go zamówić online z powodu braku rozmiaru na sklepie. Wyszło mi to na plus - za pierwsze zamówienie otrzymałam 25% rabatu. W dzisiejszym wpisie mam na sobie bluzkę baskinkę koronkową z hm, dopasowane jeansy, kamizelkę futerkową i lakierowane botki, które świetnie komponują się z lakierowaną torebką monnari. 











 | futerko - asos, baskinka - hm, spodnie - pull&bear, botki - czasnabuty, zegarek - lorus, torebka - kolorowy sklep
Instagram

61 komentarzy:

  1. Super zestaw :) kamizelka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne "" futerko "" ... kolor na paznokciach boski

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny futrzak :) Fajna torebka :) Lukasz Bier ma rację - paznokcie obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sądziłam, że futerko może tak ładnie wyglądać, jest pod wrażeniem :))

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kamizelka :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bardzo mi się podoba :) do futerek jestem dość sceptycznie nastawiona, ale w Twojej stylizacji wygląda bardzo dobrze :) w ogóle cały zestaw na plus!

    PS. Zapraszam na nową stronę. Stary blog juz nie funkcjonuje. www.natiblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. futerko zawsze fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podoba mi się twoje futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Futerko jest świetne! Sama na takie poluje :) o jeju, śmiesznie zabrzmiało :D
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyglądasz w tym futerku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna kamizelka. Idealna na te pore roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamizelka ekstra. Zawsze futerka podobają mi się na kimś, sama mam wrażenie, że wyglądam w nich jak kulka.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta baskinka bardzo ładnie podkreśla Twoją talię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie futerka z koronką może być ryzykowne, ale nie u Ciebie! :) Wszystko bardzo fajnie dopracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. boski zegarek, a kamizelka to oczywiście hit :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja i śliczne zdjęcia!! Niedawno założyłam swojego bloga. Serdecznie zapraszam http://noperfectgirlsforever.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogółem wszystko świetne!
    Ja sama czaje się na taką kamizelkę, fajnie byłoby taką załozyć na kurtkę w bardzo zimny dzień. :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jak najbardziej na plus ! ;)
    Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Również bardzo lubię futerkowe kamizelki :-) piękna torebka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamizelka, spodnie oraz botki bardzo przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia, strasznie masz ładne paznokcie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna ta twoja kamizelka, wydaje się być bardzo przytulna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. miłość ci służy wyglądasz pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny set i przepiękna torebka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic więcej nie można powiedzieć jak naprawdę udany i fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I świetny wygląd bloga. Musiałam jeszcze to dodać :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny ten futrzak, bluzeczka z koronki też ładna, buty super. Cały zestaw bardzo mi się podoba. Pozdrawiam http://Babooshka1963.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny ten futrzak, bluzeczka z koronki też ładna, buty super. Cały zestaw bardzo mi się podoba. Pozdrawiam http://Babooshka1963.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna kamizelka, dobrze, że nie pogrubia

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne futerko i torebka, całość na + ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam futrzane kamizelki :) ❤ cudowna, jesienna styluzacja! ❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Super torebka i kamizelka, idealna na jesienne dni:-) Mogłabym prosić o info jakiej firmy jest lakier, którym masz pomalowane paznokcie i jaki to dokładnie kolor?
    www.aboutbeautybysonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam podobne futerko <3 Uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne futerko! pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  36. super stylizacja :) mam podobną kamizelkę z Bershki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się ta kamizelka i torebka:) super

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja, bardzo spodobała mi się kamizelka - sama chętnie bym taką widziała w swojej szafie ;)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz, uwielbiam futrzaki ;)

    zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealnie wszystko dobrałaś! Buciki są cudowne<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Idealna, jak zawsze :)
    Pozdrawiam!
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie kamizelki w szczególności te z długim włosem. Nawet gdy jest zimno można założyć ja na siebie na przykład na czarna skórę. Muszę sobie załatwić taką a ostatnio wiele ich widziałam w centrum handlowym :) Ogółem świetny post i zdjęcia.

    http://revevelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Idealnie ♥
    w moim stylu!

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam futrzane kamizelki, a Twoja jest świetna! Plus strasznie podobają mi się botki i torebka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowny outfit, uwielbiam takie kamizelki <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Baaardzo ładna stylizacja, najbardziej urzekł mnie ten burgundowy lakier do paznokci i torebkaa, oczywiście buciki również współgrają z całością. Miło sie patrzy!<3

    madziuchnaa.blogspot.com zapraszam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna kobieta i świetny styl;)
    Szukam podobnej kamizeli:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny look :-) Sama się zastanawiam nad taką kamizelką, tylko nie wiem czy da się ją nosić zimą pod kurtką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kocham sztuczne futrzaki więc absolutnie jestem na tak! Botki superowe! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !