niedziela, 29 listopada 2015

InstaMix4

Kolejny wpis, który powstał podczas przeglądania mojego telefonu jak i konta na instagramie. Ostatnio co raz więcej momentów i chwil chwytam właśnie komórką. Lustrzanka jest za duża by mieć ją zawsze przy sobie. Mamy jeszcze sonego nex3 jednak leży gdzieś zapomniany na dnie szuflady, któregoś dnia muszę go odkurzyć i wziąć w obroty ;). Przez ostatni czas wiele się zmienia w moim życiu. Rok 2015 był wielkim bum, w ciągu którego moje życie obróciło się o 180 stopni. Teraz jesienią urządziliśmy nasze mieszkanie, kupiliśmy już sprzęt do kuchni, czekamy tylko za odbiorem mebli. Wykończyliśmy salon i sypialnię. Ta miłość daje mi ogromnego powera do życia, przy Mikołaju najchętniej bym góry przenosiła. Nie ma sensu tkwić w związkach na siłę, z przyzwyczajenia, bo tak trzeba. Życie ma sie tylko jedno, a ja dopiero teraz na prawdę jestem szczęśliwa. I nie myślę już o tym aby się wyszaleć, czy imprezować, tylko o tym, że któregoś dnia będziemy rodziną :) 
Instagram













36 komentarzy:

  1. Wow, ale figura :) Świetne zdjęcia . Bardzo podoba mi się toaletka :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny mix. Mnostwo w nim inspiraci i motywacji.
    Sam wstęp juz piękny... milosc uskrzydla i didaje energii... Tak powinno byc zawsze! :-)
    Powiem ci, że taka pomadka z imieniem jest genialna. Jej unikatowosc sprawia, ze chce ja mieć! Nieskromnie powiem, ze masz bardzo lafne imię :) przybij piątkę imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix, fajnie się patrzy na taką szczęśliwą osobę jaką jesteś! :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mieszkanko. Te stroczyki uroku dodają. Można wiedzieć gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać takie miksy zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że jesteś prze szczęśliwa. :) cieszę się, że Ci się poukładało. w tym co piszesz jest sporo racji, jednak czasami bardzo trudno z takiego związku się wyplątać, szczególnie jeśli wiążą nie tylko pewne obietnice wobec drugiej osoby (mam na myśli samo bycie razem), ale również rzeczy techniczne typu mieszkanie razem... zazdroszczę Ci tej rewolucji <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Daria, jak dla mnie - ten wpis - mistrzostwo świata. Świetnie zgrane zdjęcia, fajnie pokazałaś Twój świat. Przy okazji powiem Ci, że post bardzo inspirujący. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjecia Kochana ! figurę masz jak marzenie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja droga piękne i motywujące zdjęcia! Muszę przyznać , że figurę to Ty masz idealną i wiesz co widać , że mnóstwo pracy i energii w to włożyłaś , ale widać również że było warto :) Ja się właśnie zmotywowałam i od tygodnia intensywnie ćwiczę mam nadzieje , ze już niebawem sama zobaczę jakieś efekty u siebie:) Fajnie , że tu do Ciebie zajrzałam bo tymi zdjęciami zmotywowałaś mnie do tego ,aby nie przestawać i się nie poddawać tylko działać :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia zapraszam do siebie <3 http://mrozikyblog.blogspot.com/ Pozdrawiam Mrozikyblog <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękną masz figurę :)
    świetny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale figura :OO
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tobą zdrowo i radośniej! Pięknie motywujesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Motywujesz, motywujesz. Tyle już widać efektów, wow *-*
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany u Ciebie widać gołym okiem. Na zdjęciach jesteś teraz bardziej uśmiechnięta i szczęście na Twojej twarzy widać na pierwszy rzut. Poza tym Twoja figura wygląda z miesiąca na miesiąc coraz lepiej i jestem Tobą zachwycona, a sobą jestem zawiedziona, że nie umiem ruszyć tyłka by poprawić swoją :(

    OdpowiedzUsuń
  16. świetną masz figurę! super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj oj oj! Bardzo dużo pozytywnych fluidów i motywacji tu znalazłam! Dzięki! :)
    PS. Perfekcyjna sylwetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super sprawa, lubię takie mixy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne foty! inspirujące <3
    natalia-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite jak twoje ciało się zmieniło w przeciągu ostatnich miesięcy! Dajesz ogromną motywację do działania! :)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zdjęcia ;) i ta figura.. pozazdrościć!
    A tak na marginesie ten rok też moje życie obrócił do góry nogami :)


    http://mloda-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna figura, motywujące zdjęcia ;) może i ja się wezmę do roboty :P

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje nogi - rewelacja! Obserwuje :D
    Zapraszam do siebie! #MARYCHRISTMAS to moja świąteczna seria postów. Pierwszy z nich już na blogu.life-that-inspired.blogspot.com Zapraszam do obserwacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wow... świetny mix .. podoba mi się tutaj i obs... http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że kwitniesz i miłość Ci służy! :). Mam dwa pytanka :P jedno z ciekawości : mieszkanie kupiliście w jakimś bloku, czy to wykończenie góry w domu? Intersuje mnie to, bo rzadko w blokach, czy apartamentowcach są takie skosy :), a naprawdę ładnie to zaaranżowaliście. A drugie pytanie :D ten kosz w łazience, jest z IKEA, prawda? Czy dawno go kupiłaś? na stronie IKEA nie ma go :(, najbliższą mam 200 km od domu, a ani na allegro ani OLX nie znalazłam go :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkanie urządziliśmy na poddaszu domu rodziców Mikołaja :) kosz kupowaliśmy latem , nazywa się lillholmen i faktycznie rpzejrzałam ikea i już ich nie ma , szkoda bo jest naprawdę ładny :) zdobi łazienkę :)

      Usuń
  26. http://d5h.pl/r/m47wygraj-modne-ubrania

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetną masz figurę! Bardzo mi się podoba jak urządziłaś Wasze mieszkanie :-) Super zdjęcia, aż miło się je ogląda :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak wstawiłaś zdjęcia na Instagrama robione lustrzanką? Podejrzewam , że przez komputer ale jak to zrobić?:) Pozdrawiam :) świetny post i piękna figura. Fajnie, że jesteś szczęśliwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny mix! :) To prawda, nic na siłę. Przyzwyczajenie to jeszcze gorsza rzecz... Trzeba iść za głosem serca. Czasami nawet lepiej być samemu niż oszukiwać siebie, a tym bardziej drugą osobę.
    Bardzo podoba mi się toaletka oraz kapelusz :) Gdzie je dostanę??? :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !