niedziela, 15 listopada 2015

Klasyka w wydaniu damskim i męskim.

Dzisiaj przychodzę do was nie tylko z moim zestawem, ale i również ze zdjęciami na których pojawił się gościnnie Mikołaj. Z oczami kota ze shreka udało mi się namówić go do możliwości pstryknięcia i opublikowania tych zdjęć. Najpierw może opowiem o moim zestawie. skórzana pikowana spódniczka połączona z biała baskinką i futerkową kamizelką z sklepu online. Czarne lakierowane szpilki w wężową fakturą i torebka, która swoim małym rozmiarem idealnie nadaje się na bardziej formalne wyjścia. Kiedyś preferowałam kuferki damskie, natomiast teraz gdy dużo poruszam się autem wygodnie mi jest przerzucić na ramię małe torebki. Torebki damskie na ramię są tymi, których w garderobie mam chyba najwięcej. Królują oczywiście w kolorze klasycznej czerni. Tak jak pisałam, dzisiaj gościnnie na zdjęciach pojawił się Mikołaj. on woli być raczej po drugiej stronie obiektuwy, jednak udało mi się go namówić na tej kilka zdjęć. Zawsze moją uwagę bardziej przyciągali faceci, którzy ubierali się klasycznie. U nas w garderobie ciężko o jaskrawe tshirty z wielkimi napisami. Mikołaj kolekcjonuje koszule i tshirty basic. Oczywiście nie oznacza to, że nie wskakuje w dresy bo i w takich spodniach czuje się dobrze. 















Ja | kamizelka - dressin, spódniczka - mosquito, buty- pantofelek24, torebka - supergalanteria, baskinka - hm, zegarek - lorus |
Mikołaj | koszula - zara, kamizelka - zara, spodnie - wrangler, zegarek - apart aztorin, buty - kazar |
Instagram

51 komentarzy:

  1. No pieknie wygladasz! Uwielbiam futrzaki! ;)
    Mikolaj - swietny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są śliczne. :) Oczywiście szpilki, chociaż te traperki też niczego sobie.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądacie :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądacie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Mikołaja bardzo dobry model - nie musi być profesjonalistą, a wygląda naturalnie i z klasą ;)

    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Białą baskinkę masz cudowną, a Mikołaj ma bardzo ładną koszulę :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  7. Oboje bardzo dobrze wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczną masz kamizelkę :)
    obie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądacie :* Domyślam się, jak ciężko było Ci namówić chłopaka do pozowania, mój też nie lubi zdjęć.
    Wygodne buty? Idealne pasują do spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądacie, ale dziś to zestaw Mikołaja jest moim faworytem! :D Uwielbiam granat, a on świetnie w nim wygląda i ma zaje*iste buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja wyszukana delikatna, zarówno twoja jak i Mikołaja. Bardzo fajny post, cieszę się że pokazałaś rownież męską modę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana wyglądasz przepięknie,
    super stylówa
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladna z was para. Super masz kamizelkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie *-* Uwielbiam Twój zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Rewelacyjnie wyglądacie! :)) Jedyne co bym zmieniła, to zamiast koronkowej baskinki wybrałabym białą, klasyczną koszulę z tego względu, że pojawia się pikowanie, futerko, koronka. To trochę za dużo jak dla mnie. Jednak wszystko, według gustu :) Btw, masz obłędne nogi!!! Takie szpilki i spódniczka świetnie je podkreślają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię odwiedzać Twojego bloga, jest tu miło przytulnie i PRAWDZIWIE 😎 Nikogo nie udajesz i wciąż jesteś sobą :) fajnie że jeszcze tacy ludzie jak Ty są. Oby tak dalej, trzymam kciuki i pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne stylizacje, w obydwu najbardziej mi się podobają kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super wyglądasz, spódnica, torebka, szpilki, naprawdę ładnie. Mikołaj też fajnie ubrany. Super.

    OdpowiedzUsuń
  19. futerko w kazdym wydaniu wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądacie
    www.stylewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm nie wiemy na którym elemencie się skupić... Idealne w każdym calu - bardzo nam się podoba to połączenie! I od razu mam pytanie o futrzaka - bo mam chrapkę na taką kamizelkę już od dłuższego czasu, ale jakoś nie wiem "jak to to" prać, aby wyglądała tak jak przed praniem... Chemicznie? Czy w domowych warunkach też jakoś można?

    OdpowiedzUsuń
  22. Oboje super! Pozdrawiam :)
    http://blondeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie się prezentujecie :)
    Nogi masz cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kamizelka z futerkiem :)
    Obydwie stylizacje bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie stylizacje świetne :) Najbardziej podoba mi się Twój futrzak :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie razem wyglądacie :)
    Fajną masz tą futrzaną kamizelkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie wyglądasz! torebka i futrzak są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  28. zbieram się do zakupu takiego futerka, są genialne ! :)

    Pozdrawiam 21-letnia mama z bloga
    http://creamshine.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzie robisz wygląd bloga?
    Jest super, zaobserwowałam i pozdrawiam :)
    http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Great looks perfectly in tune with the background
    PLEASE COME TO WATCH MY LAST VIDEO

    http://defended.eu/post-mano-swartz-first-video

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny zestaw, udana stylizacja :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny pomysł , aby pokazać damską jak i męską stylizacje :D
    Zapraszam do mnie na nowy jesienny post :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie kamizelkowe stylizacje świetne, uwielbiam koronkowe bluzki w każdej postaci. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  34. wow! obie stylówki sa super!! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Obie stylizacje świetne! Uwielbiam futrzane kamizelki i podoba mi się jak ją połączyłaś ze skórzaną spódniczką i koronkową bluzką :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. What a great set of cool pictures! Love the skirt! :)

    And those thin high heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  37. A co z Kamilem? Przez życiowe zawirowania jakie potoczyly sie w ciagu roku w moim zyciu patrzę wreszcie a tu takie zmiany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim życiu jak widać też potoczyły się zawirowania, w marcu 2015 rozstałam się z Kamilem i tak 8 miesięcy jestem z Mikołajem, wspólnie urządziliśmy sobie mieszkanie i prowadzimy wspólne życie myśląc o założeniu rodziny :) Kamil był mało dojrzały, a mnie ciągnęło już do poważniejszego związku ;)

      Usuń
  38. Daria masz świetną tą kamizelkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie, że widzę bloga, gdzie w roli modela pojawił się mężczyzna. Ma się od razu porównanie garderoby obu płci w podobnym stylu. Można powiedzieć, że para zdecydowanie pasuje do siebie modowo na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !