piątek, 27 listopada 2015

Kolejne pół miliona.

Dzisiejszym wpisem, pragnę wam podziękować za kolejne pół miliona wyświetleń. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że dzięki wam te liczby stale rosną. Czy to fanpage, czy konto na instagramie. Teraz w natłoku obowiązków, przeprowadzki i urządzania mieszkania było mnie tutaj znacznie mniej niż na początku roku, a mimo to statystyki nie spadły co mnie ogromnie cieszy. Teraz, gdy już urządziliśmy swój wspólny kącik wszystko powoli wróci do normy. Ten rok był dla mnie przełomowy, mam nadzieję że i wam udało się osiągnąć wiele sukcesów, to jednak nie koniec. Został ostatni miesiąc co w natłoku zdarzeń nie zdziwi mnie gdy przyniesie jeszcze jakieś zmiany :). Śledzić nasze remontowe poczynania jak i to co dzieję się obecnie wokół nas możecie na instagramie, bo to tam ostatnio umieszczam najwięcej zdjęć. Instagram





28 komentarzy:

  1. Ależ masz śliczną, zdrową i promienistą cerę <3
    Oczywiście gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych milionów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Nic dziwnego jestes super mega inspirujaca;):*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i oczywiście życzę Ci, aby te liczby stale wzrastały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zyczę powodzenia i samych sukcesów, śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Kochana :* I powodzenia przy udządzaniu nowego gniazdka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, oby tak dalej :))

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to gratuluję :). Prześliczne, małe mieszkanko <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajecznie wyglądasz :) Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ależ Ty masz dużo już tych wyświetleń ponad 1,5 mln, jestem pod wrażeniem, mnie daleko do pierwszego pół. Życzę wszystkiego najlepszego na nowym mieszkanku, Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękny kształt oprawek! Gdybym nosiła okulary, zdecydowałabym się na taki :) Jestem tu nowa, ale dołączam do grona obserwatorów bloga i instagrama, bo bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne okulary - bardzo Ci pasują :) osobiście szukam właśnie takich :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Robiłaś coś z nosem ? jakąś korektę czy coś ? bo wydaje mi się że zdecydowanie dużo lepiej teraz wyglądasz wcześnie jakoś tak rzucał się w oczy a teraz masz taką ładną buzię. Nie odbieraj tego absolutnie jako złośliwy komentarz. pytam bo obserwuję Cię od baaardzo dawna i jestem ciekawa czy to tylko kwestia znacznej utraty wagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic nie poprawiałam ;) nadal mam zadarty, po mamie <3

      Usuń
  15. A ja ci życzę żeby liczba ta powiększyła się o kilka zer bo na to zasługujesz. Ściskam i całuję ;))) Wielkie gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj,mam pytanko,jakich kremów stosujesz do twarzy,masz bardzo promienną,podpowiesz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam krem vichy idealia albo tani zamiennik avon nutra effect radiance, do tego krem BB z garniera rozświetlajacy - polecam szczególnie.

      Usuń
    2. dziękuje bardzo;) i coś jeszcze? jakieś specjalne kosmetyki ?czy to na tyle;)

      Usuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !